March 22, 2022, 5:43 pm

אתר קונספיל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מבצעי קהילת המודיעין כנגד האזרחים האמריקאים
(חלק א׳)

ה"ניו יורק טיימס" אישר את מה שהציבור ידע מזמן: שהמחשב הנייד של האנטר ביידן, עם כל הודעות האימייל המפלילות והמדיה השערורייתית שלו, הינו אותנטי.

מסע ההסתרה, הצנזורה והדיסינפורמציה על האנטר ביידן שסייע להשפיע על הבחירות בארה״ב לא היה מוגבל לחשודים הרגילים בתקשורת הממסדית. ראינו אותו מגיע ממעל 50 בכירי מודיעין לשעבר, ממנהלי ה-CIA ועד מנהלי הסוכנות לביטחון לאומי, אשר הגידרו את המידע הנפיץ על האנטר ביידן חלק ממאמץ רוסי להתערב "בדמוקרטיה שלנו".

פקידים אלה כללו את הגנרל מייקל היידן (מנהל לשעבר של ה-CIA וה-NSA); ג'ון ברנן (מנהל ה-CIA לשעבר); ג'יימס קלפר (לשעבר מנהל המודיעין הלאומי); ולאון פנטה (מנהל ה-CIA לשעבר):

מדובר בעוד מבצע של קהילת המודיעין, שנועד להשפיע על בחירות 2020. קהילת המודיעין תמרנה את דעת הקהל באמצעות העיתונות כדי להדיח את הנשיא טראמפ, לשלול זכויות מצביעיו ולסכל את האג'נדה של הנשיא טראמפ, להשאיר את האמריקנים באפגניסטן, ולשמר את העימות עם רוסיה.

יש את המאמר הידוע לשמצה מ-3 בספטמבר 2020 מאת ג'פרי גולדברג מה״אטלנטיק״ – שם גולדברג מאשים את טראמפ שכינה חיילים אמריקאים מתים "לוזרים". גולדברג ציטט מקורות אנונימיים שאמרו לו שטראמפ שיקר כשהאשים את הגשם ב"ביקור שבוטל בבית הקברות האמריקני אייסן-מארן ליד פריז ב-2018"

הסיפור של גולדברג – שהיה בעצם סיפורם של מקורותיו האנונימיים – התפרק כבר בפסקה הראשונה. רישומי FOIA (חוק חופש המידע) של חיל הים, שהושגו על ידי ג'ייסון לאופולד של Buzzfeed ב- 2019, מתעדים שהביקור למעשה בוטל עקב גשם. אלה כללו דואר אלקטרוני לצוות Marine One שבו נאמר:

“Wx [shorthand for weather] will not support today’s mission.”

האמריקנים נחשפו לאותו סוג הונאה מצד קהילת המודיעין עם קמפיין הקנוניה הרוסית. ב-27 ביוני 2020, ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי "פקידי מודיעין אמריקאים הגיעו למסקנה שיחידת מודיעין צבאית רוסית הציעה בחשאי פרס ללוחמים הקשורים לטליבאן בתמורה להריגת כוחות הקואליציה באפגניסטן – כולל הפיכת חיילים אמריקאים למטרה"

מידע מודיעיני זה דווח במהלך הבחירות ב-2020 והזמן שטראמפ ביקש להסיג חיילים מאפגניסטן.

מנהל המודיעין הלאומי ג'ון רטקליף הכחיש כי הנשיא טראמפ או סגן הנשיא פנס עודכנו לגבי המודיעין על הפרס הרוסי. גורמי מודיעין לשעבר יצאו למתקפה ולגלגו על ההכחשה הזו, ואמרו שהיא "אבסורדית" ו"מגוחכת" ו"בלתי נתפסת".

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *