March 21, 2022, 5:02 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

2 ולדימירים נאבקים מי יותר יהודי ומי פחות נאצי בקרב על דעת הקהל העולמית:

וכן הסודות האפלים שלהם כבר נחשפו במסמכי פנדורה בשנת 2021

מי שהיה הליצן היהודי של אוקראינה והפך לנשיא הגיבור של העולם הוא גם לפי חשיפת מסמכי פנדורה ופרסומים זרים מקים את חברת ההפקות שלו באמצעות כספי האוליגרך ומממן הניאו-נאצים היהודי איגור קולומיוסקי (אויב של פוטין) בעל חלק בחברות קפריסאיות ובחברות אחרות באיים הקריביים ובבליז, ועדיין עושה מהדברים האלה כסף תוך קשר מוזר ל'פריבאטבנק' של קולומיסקי ורכישות נדל"ן מפוקפקות בלונדון – עכשיו, מתברר שהוא גם סוגר ערוצי תקשורת באוקראינה, ואוסר על מפלגת האופוזיציה שלו לפעול – את מישהו זה מעניין?.

ולא אין בדברים האלה הצהרת תמיכה בפוטין או בפלישה שלו – הלו זו פשוט הצהרת מציאות של אדם שהכחיש שואה מול הכנסת וחושב שהוא מרדכי אנליביץ'.

פוטין דיבר על ניאו-נאצים השולטים באוקראינה בצורה צינית, אז זלנסקי אמר – "תחזיקו את הבירה שלי" – והמשיך בצורה לא פחות צינית – באובססיה ביזארית להשוואות מופרכות לשואת יהודי אירופה – עכשיו הוא עוד עשה את זה בתוך הכנסת.

מר זלנסקי אינו טיפש. הוא ידע שכנסת ישראל מורכבת מעדר חסר-השכלה במקצועות הרוח או בתרבות או ביהדות, הוא ידע שהוא נואם בפני מליאה נטולת מהות יהודית חיובית ושכיאה לפורים – הוא נואם בפני עדר מסכות חלולות המחופשים לבני-ישראל (כשבא להם), אשר למעט מתי-מעט מהם, אין משהו יהודי בנפשם. הוא ידע שמה שנותר מיהדותם הוא דחף בלתי-מוסבר למצוא חן בעיני העולם.

זלנסקי, זיהה שהיהודים שישבו מולו הינם בקושי רב כיהודים, ולכן ידע שמתחת לקליפת המערביות השטחית שלהם, יש צורך סדיסטי של ישראלים להרגיש רע על משהו שלא קשור בהם ולהפוך את עצמם (השואה) לחלק מפסטיבל הקורבנות האוקראיני. או לחילופין – וסלחו לי על הצרפתית – צורך כפייתי של יהודים לדחוף את האף שלהם לכל דבר גם במחיר ביזוי השואה.

https://hebrewnews.com/article/46438/preview/1

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *