March 17, 2022, 1:27 pm

פנים כדור הארץ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דיסני, וקרן קלינטון בהאיטי. נתפסו עוד פעילים רשתות פדופיליות שקשורות לאליטות

קוריגן קליי – כומר אמריקאי שעבר להאיטי ואימץ שני יתומים – נעצר באשמת התעללות מינית בילדים נגד אחד מילדיו. קוריגן הוא המייסד המשותף של "Apparent Project", ארגון צדקה ללא מטרות רווח שהוקם על ידי בת זוגו לשעבר שלי ג'ין. הקבוצה זכתה לביקור ונתמכה על ידי נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון, והוא גם סייע במימון מייזם נוסף של השניים, Papillion Enterprise, דרך מענקים של קרן קלינטון.

לפני כן, קליי, ג'ין והמנכ"לית מרילין מונאהן הקימו את פרויקט "Apparent Project", שנועד "לדאוג לטיפול בילדים להורים עובדים, חינוך מוקדם איכותי וכישורי עבודה המספקים הזדמנויות לעניים בהאיטי". בדומה ל-Papillion Enterprise, הפרויקט Apparent זכה לביקור ונתמך על ידי הנשיא לשעבר ביל קלינטון, לצד סלבריטאים שונים אחרים כמו אופרה ווינפרי וקים קרדשיאן, שהוצג בפוסט שנמחק כעת בבלוג של קליי ב-2012:

הפוסט של קליי שנמחק כעת, כלל גם מכתב מ-2016 של נערה מהאיטי מקופחת בת שבע עשרה, המביעה את רצונה "לעשות אהבה" איתו כדי לסייע לאחותה בגישה לניתוח רפואי. למרות שקליי הביע בפוסט שלו בבלוג שהוא עזר לנערה המתבגרת ללא דרישה למעשים מיניים, הוא הודה עוד כי התמהמה בנוגע להצעתה בשל בדידות אישית.

קרן קלינטון התפארה זמן רב בקשרים שלה עם Papillion וקבוצות קשורות בעשור האחרון. ב-2016 הוכרז כי Papillion "גדלה מפחות מ-100 עובדים וכ-$150,000 בהכנסות שנתיות כשהתחלנו לעבוד איתה, כולל השקעה של 150,000$ של הקרן, ליותר מ-300 עובדים ולמעלה מ-1.2 מיליון דולר בשנה בהכנסות". – חלקית באדיבות קרן קלינטון.

נטען כי נותרו קשרים הדוקים בין קרן קלינטון לארגונים של שלי ג'ין, שכן ג'ין ממשיכה להשתתף בפגישות היוזמה העולמית של קלינטון בניו יורק. בינתיים, בן זוגה לשעבר והמייסד המשותף קוריגן קליי צפוי לעד שלושים שנות מאסר אם יורשע.

נזכיר מה שכבר נחשף באתר על דו״ח חקירה בבריטניה שקובע כי ארגון צדקה אוקספם – ארגון בינלאומי שמחזורו מיליארד אירו – הסתיר ניצול מיני של ילדות אחרי רעידת האדמה באי ב-2010, כדי שלא לפגוע במוניטין שלו ובהכנסותיו מתרומות.

הקשר של אוקספם בהאיטי לקלינטון היה ברור, הם היו אמונים על עיקר הסיוע להאיטי אחר אסון רעידת האדמה ב2010. ב2011 אוקספם הביעו בהודעה לעיתונות כי קלינטון מתמהמהים עם הסיוע, אך סיוע בהחלט הגיע אליהם. מתוך עשרות מליוני הדולרים של קלינטון כסף הגיע לאוקספם, בין היתר לבניית מקלטים לניצולים.

במהלך בחירות 2016, בהאיטי הביעו קול מחאה גדול על ההשתלטות של קרן קלינטון על המדינה בעקבות השקעות ל״שיקום״ האזור אחר אסון טבע. כמובן שהדברים היו נגועים בנפוטיזם, ושחיתות רבה, ושוב פעם נראה שבפדופיליה. על הניצול של אזורים מוכי אסון כאזורים שאליטות מנצלות לסחר בילדים נכתב בפוטרוט באתר. ראו את הדוגמא המובהקת שקרתה בפיליפינים והשותף העסקי הקרוב לקלינטונים, הנסיך המושחת של סעודיה שנעצר לאחר שטראמפ זכה בנשיאות, אלוואליד בין טאלל.

בצירוף מקרים די מוזר, אם כבר הזכרנו את קליי, שימו לב לציטוט הבא שלו:

"דונה קארן, The Gap, Macy's, Chan Luu ודיסני שיווקו את התכשיטים שלנו, והלקוחות המפורסמים שלנו כללו את ביל קלינטון, אופרה, ריין ווילסון, אוליביה ווילד, מריה בלו, פטרה נמקובה, בן סטילר וקים קרדשיאן".

– קוריגן קליי, 2012

ועכשיו מתגלה כי ממש בימים האחרונים למעלה מ-100 בני אדם נעצרו במחוז פולק, פלורידה, במהלך "מבצע עצבות במרץ 2", חקירה סמויה בת שישה ימים שהתמקדה בסחר בבני אדם, זנות וטורפי ילדים. לפי משרד השריף, בין 108 המעצרים היו גם ארבעה עובדי דיסני, די זוטרים, כולל אדם שעבד כמציל באתר הנופש הפולינזי של דיסני.

זה מצטרף לעוד ידיעות על פדופיליה בתאגיד דיסני עלייהם כתבנו, כמו המנהל בדיסני וורלד שנעצר לאחר שהתגלה שהוא היה צופה אדוק בפורנוגרפיית ילדים במשך 22 השנים האחרונות. או מייקל לאניי סגן נשיא דיסני לשעבר קיבל גזר דין, אך רק 6 שנים בכלא (הגיע הזמן לעונש מוות) על התעללות מינית בכמה ילדים. או העובדה שהיו לדיסני סיורים שעברו דרך ״אי הפדופילים״ של ג׳פרי אפשטיין, שהיה אחד האנשים המקורבים לקלינטונים בזמן נשיאותו של ביל.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *