March 16, 2022, 11:39 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הנרי קיסינג׳ר – ארכיטקט הסדר העולמי החדש של פוטין והגנרלים של Q

פעם נוספת, הדברים שטראמפ אומר הם כל כך ברורים שהוא מנפץ את הדיסאינפורמציה הליברלית והרוסית יחדיו. ראו סרטון בקישור (או צפו בו מצורף בסוף ההודעה). להלן דבריו החדים:

״מה שקורה באוקראינה זה רצח עם, אף אחד לא ראה משהו כזה מעולם, ובזכות אמצעי התקשורת המודרניים והפלאפונים, ניתן לראות את כל הזוועות האלה מוקלטות״.

״יש לנו נשיא שמייצג את המדינה הזאת באחד הזמנים החשובים בהיסטוריה, שהוא מוגבל פיזית ומנטלית״.

״הפלישה של רוסיה לאוקראינה היא זוועה נוראית, שאסור היה לתת לה לקרות״. ״אני יודע שאני מדבר עבור כולם פה הלילה, כשאני אומר שאנחנו מתפללים עבור האנשים הגאים באוקראינה. עובר עלייהם גיהנום, הם לוחמים ושאלוהים ייברך שם את כולם״ .

הוא ממשיך ואומר שאילו הוא היה בתפקיד, רוסיה מעולם לא היו כובשים סנטימטר מאוקראינה, ושהוא הנשיא היחיד במאה ה-21 שבמשמרת שלו רוסיה לא פלשה (אצל בוש פלשה לגאורגיה, אצל אובמה לחצי האי קרים, אצל ביידן לאוקראינה). עוד הוא מוסיף:

״הפגזת הערים הללו והריגת כל האנשים האלה, זאת טרגדיה, זאת טרגדיה שאני חושב שלא חזינו בה מאז מלחמת העולם השנייה. אתה יודע בפלורידה היה בניין שקרס, בגלל הנדסה גרועה או חלודה או משהו, והרבה מתו בבניין ההוא. פוטין מפגיז בניינים הרבה יותר גדולים והם קורסים, ואז הם אומרים ׳אתם רואים את הבניינים הענקיים האלה קורסים בכל מקום, יש אנשים שם׳ ואז הם אומרים ׳שני אנשים נפגעו׳, לא לא, כשבניינים כאלה קורסים הרבה מאוד אנשים מתים זה לא רק שתיים שנפגעים. אבל הם קורסים בכל מקום, ומפוצצים אותם לרסיסים… רבבות נהרגים שם״.

נוסיף לכל זה כיצד טראמפ התגאה, ובצדק, שהוא הנשיא שעצר את צינור הגז של רוסיה לגרמניה אשר נותן לה השפעה על אירופה רבה ומכניס לה הון עצום, וכיצד איים על פוטין בזמנו שאם ייפלוש לאוקראינה הוא יפגיז לו את צריחי הזהב במוסקבה.

בסוף הסרטון, קטע מדברי טראמפ על חיסונים בו הוא אומר ״יש לכם את החופש, אבל אני מאוד ממליץ לכם לקחת את החיסונים, אני מאוד ממליץ אני גם לקחתי״ מקבל קריאות בוז בקהל.

לעומת כל זה, אם תעקבו אחרי רשת המידע והתמסירים של קיו אנון, אשר גדלה משמעותית מאז לכתו של טראמפ מכס הנשיאות, תקבלו את הרושם שפוטין הוא גיבור הנלחם בסדר העולמי החדש, שהפלישה שלו היא מהלך גאוני ומבריק, שהוא עוזר לטראמפ לגלות את הונאת הבחירות בארה״ב, ושביחד הם נלחמים בנאצים ברחבי העולם. זה לא נגמר פה, יש גם מי שמתחילים להצדיק פלישה הסינית לסין. ולגבי החיסונים, השיח שם הוא שהם גורמים לאיידס, כך שברור שהם תוקעים טריז בין טראמפ לתומכיו. הדברים ניכרים מהקבוצות הגדולות של קיו ברשת, פעילי השטח, הגנרלים שניהלו את הפרוייקט, ומי שהחזיקו את הפורום שבו קיו כתב.

אך מה יכול להסביר את הפער הזה? למה שהם יפתחו את הדלת שלהם להעביר מסרים של תעמולה רוסית מובהקת בניגוד גמור למה שטראמפ אומר באופן ברור בקולו באופן שלא משתמע לשתי פנים? ובכן, לא צריך ללכת למחוזות מטורפים כמו אישומים כי מדובר בסוכנים רוסיים הבוגדים באמריקה, למען האמת, יש הסבר מאוד הגיוני לכך, וכדי להבין את הדברים עלינו לפנות לאחד מהארכיטקטים של הסדר העולמי החדש, הנרי קיסינג׳ר.

הרחבנו רבות על איך קיסינג׳ר עיצב מבחינה היסטורית את רעיון הסדר העולמי החדש. לאורך העשורים מימין ומשמאל, היועצים לביטחון לאומי, קיסינג׳ר ובזז׳ינסקי, עיצוב מדיניות בזמן המלחמה הקרה של חיזוק, תמיכה, והידוק הקשרים עם סין כדי לנטרל ולהדוף את השד הסובייטי האדום וההתרחבות שלו. אך בימינו יש מי ששינו גישה, והמוביל הוא הנרי קיסינג׳ר שכיום טוען כי ארה״ב צריכה להפוך כיוון ולעשות את אותו הדבר עם רוסיה כדי לבלום את המפלגה הקומוניסטית של סין, אשר בנתיים גדלה למיימדים מפלצתיים בזירה הגאופוליטית העולמית.

קיסינג'ר הנחה את היועץ הביטחון הלאומי הנכנס (והמאוד זמני של טראמפ) מייקל פלין וצוותו. הוא גם העמיד לרשותו מישהי מרשת ההשפעה שלו ק.ט. מקפרלנד, שהיית סגניתו של פלין. הוא גם זה שהפציר בטראמפ למנות את רקס טילרסון, המנכ"ל של אקסון מוביל, למזכיר המדינה הראשון שלו (וכך עשה, עד שפיטר אותו). ואכן, לאחר שאיבד את התפקיד בעקבות סיכול ממוקד, פלין המשיך את הדרך של קיסינג׳ר מכיוון התעמולה ברשת והחיילים הדיגיטלים שיצר לעצמו להשפיע על דעת הקהל (Q), כאשר אותם חיילים בפועל באופן טרנזיטיבי, היום יותר מתמיד, משמשים תועמלנים של פוטין. אין מישהו מתאים יותר לכך מאשר פלין, אדם שקיבל מענק כספי יפה כאורח כבוד לחגיגות העשור של ערוץ התעמולה הרשמי של הקרמלין RT, וקיבל מקום של כבוד לשבת ליד פוטין.

עוד נרחיב בנושא בהודעה הבאה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *