February 24, 2022, 2:07 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עוד ראיות שהנדסו את נגיף קוביד במעבדה? מקטעים הנמצאים בפטנט של מודרנה, נמצאו בחלבון הספייק של הקורונה (צורת הכתר המעטרת את הנגיף שגורמת לו לדבק)

מדובר בנושא שהתמקדנו בו הכי הרבה בכל הנוגע לקורונה. ולהלן ממצאים חדשים:

כעת מדענים מצאו שהנגיף מכיל נתח זעיר של דנ"א התואם לחלוטין רצף שנרשם כפטנט על ידי חברת ״מודרנה״ שלוש שנים לפני שהמגיפה החלה.

התגלתה התאמה גנטית באזור הביקוע של האנזים Furin הייחודית לקוביד על חלבון הספייק (S).

נמצא רצף גנטי תואם לפטנט של ״מודרנה״ למטרות מחקר סרטן

חוקרים אומרים כי קיים סיכוי של 1 ל-3 טריליון שקוביד פיתח את הקוד באופן טבעי. מה שמחזיר אותנו לנושא שתמיד כתבנו עליו, ניסוי Gain of Function, שהוצאו מהחוק בארה״ב, והועברו במיקור חוץ על ידי פאוצ׳י למעבדה הוירולוגית בסיןף משם הראיות מצביעות שיצא הנגיף. נזכיר את ״אשת העטלף״ שהיית הראשונה להזהיר מכך.

נחזור על דברים שכתבנו בנידון ועל ההשלכות של הממצאים בנוגע למלחמת הדיסאינפורמציה. הכל נמצא עם קישורים במאמר שלנו: סין, פאוצ׳י, וקשר השתיקה על הנדסת נגיף הקורונה

הדבר אף שופך אור על חלק מלוחמת הדיסאינפורמציה הסינית בזמן מלחמת עולם הקורונה. ההפצה של חדשות כוזבות כאילו הנגיף אינו קיים או חסר משמעות, מורידה לחלוטין את האחריות מהכתפיים של סין לגבי אפשרות הדליפה המכוונת או הבלתי מכוונת מהמכון הווירולוגי בווהאן, ולא מעט אנשים מאמינים בכך. אך היא גם מורידה את האחריות מפאוצ׳י בנידון, מה שמתחבר לעוד דבר שלא היה ברור עד היום.

סין מפיצה ללא הרף דיסאינפורמציה על חיסונים. עקב כך מדינות ברחבי העולם, כמו באפריקה, מעדיפות לקנות חיסונים של סין ורוסיה במקום מארה״ב. אך עד היום לא היה ברור למה המתקפה שלהם לא הפיצה חדשות כוזבות לגבי החיסון של מודרנה. ייתכן וזה כי הוא פותח על ידי הNIH ופאוצ׳י? וייתכן וזה בגלל שהם עלולים להיות מעורבים, כמו סין עצמה, בהתפרצות הנגיף ברחבי העולם? שני הצדדים, ייתכן, מחזיקים מנוף אחד על השני בקשר של שתיקה.

המכון שחקר את הדברים בעצמו היה מבולבל לגמרי, ולא הבין למה מכולם דווקא מודרנה לא זכתה למיקוד כל כך חזק במלחמת הדיסאינפורמציה, וזה מבלי לציין שיש לא מעט פרוגרסיבים במכון, מה שגרם להם להיות אפילו יותר מבולבלים מהמצב.

כל זאת סין עשתה יחד עם הגברת המסרים של Qanon, מסתבר יותר מכל מדינה אחרת.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *