February 19, 2022, 4:28 pm

הסרגל והמחוגה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הסרסור של ג'פרי אפשטיין, ז'אן-לוק ברונל, מת בכלא כתוצאה מ״התאבדות״: מיליארדר האופנה הצרפתי שרכש ״אלפי נשים״ עבור הפדופיל ואיש הכספים – ג׳פרי אפדשטיין, ואשר הואשם כי שכב עם הקטינה וירג'יניה רוברטס ״תלה את עצמו״ . הדבר קרה שבוע לאחר שהנסיך אנדרו סגר עסקת טיעון עם ג׳ופרה.

ז'אן-לוק ברונל, בן 76, נמצא תלוי בתאו בלה סנטה, פריז, בשעה 01:00 במהלך במהלך בדיקה לילית. סוכן האופנה נעצר בנמל התעופה שארל דה גול בדצמבר 2020 כשניסה לטוס לסנגל. הוא נחשד כחבר בטבעת סרסור קטינות לצרכי מיםן עולמית של ג'פרי אפשטיין הידוע לשימצה.

נזכיר שגם אפשוטיין עצמו נמצא תלוי בתאו בכלא. על פי החשד, ברונל היה לבד בתא וכמה מפתיע, גם הפעם, כמו במקרה של אפשטיין, לא היו מצלמות לתעד את שעותיו האחרונות.

נזכיר כי שמו של אוהד ברק הוזכר כאחד מבעלי השררה אליהם הועברה קטינה לצורך קיום יחסי מין, כך על פי הצהרות בתביעה של אותה ג׳ופרה, שמסמכיה עדיין מסווגים.

תזכורת על מה אנחנו יודעים בנוגע לברונל, ברק, וג׳פרי אפשטיין:

״אנו חוזרים למאמר של הביזנס אינסיידר על הדירות של אפשטיין בבניין ברחוב 66 במנהטן, היכן שאהוד ברק ביקר לעיתים תכופות. אח שלו, מרק אפשטיין היה בעל הנכסים אחר שקנה אותם מוקסנר (בעל קרן וקסנר המכשירה את פקידי הדיפ סטייט מהארץ בהארווארד, והלקוח המוצהר היחיד של אפשטיין כל השנים).

בדירה שהה גם ז'אן לוק ברונל, בעל חברת הדוגמנות mc2, על שם המשוואה של איינשטיין כאשר האות E החסרה מסמלת את Epstein, שכן הוא משקיע בחברה. על פי מריצה ואסקז, מנהלת רישום בחברה, תפקידה היה לסדר ויזות לקטינות על בסיס דוגמנות שישוכנו אחר כך בדירות של אפשטיין. עדותה גובתה על ידי אב הבית של אפשטיין, רודריגז, מי שהדליף את הפנקס השחור הידוע בו רשומים גם אהוד ברק וגם ז'ן לוק ברונל.

תכף נחזור לרודריגז. אך קודם הקטע מהכתבה על אהוד ברק שתרגמנו לכם. מסתבר שהוא ביקר את אפשטיין בדירות הללו גם ב2019.

"ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לא צולם יוצא או נכנס מהדירה ברחוב 301 East 66th, כפי שקרה ב2016 מחוץ לביתו העירוני הידוע לשימצה של אפשטיין, אך למרות זאת הותיר חותם. הדיירים מספרים כי היה מבקר קבוע במשך שנים.

דיירת אחת לשעבר מספרת כי "לעיתים תכופות" ראתה את ברק ואת שומרי הביטחון בבניין, הם נצפו לאחרונה אף בזמן לוח השנה הנוכחי. עוד דייר לשעבר, שאישר כי ברק היה מבקר תכופות, מספר שפעם היה במעלית עם ברק ועוד שני שומרי ראש לא חברותיים אחר שנדחקו פנימה ברגע האחרון.

על פי עדים, נוכחותו של ברק בבניין היית מוכרזת לדיירים על ידי כך שהיה איש ביטחון נראה מתבטל עם תושבי פרברים ברחוב מחוץ לבניין. מקור אחד אשר ביקר בבניין ב2017 זוכר שראה את מה שתואר כ"סוכני מוסד"-מתכוון לשומרי ראש ישראלים- מחכים למטה במדרגות, ומספרים שלפחות איש אחד מהשומרים היה עם אוזניה בזמן שברק היה משתהה למעלה. לפחות באירוע אחד, דייר לשעבר אמר, כי שוטרי NYPD נצבו בחוץ.

השם ופרטי ההתקשרות של ברק הופיעו ב"פנקס השחור" של ג'פרי אפשטיין, אשר גאוקר פרסמו ב2015. שמו סומן בעיגול על ידי רודריגז, אב הבית אשר גנב וניסה למכור אותו לעורכי הדין שייצגו את קורבנות אפשטיין. על פי הוואשינגטון פוסט, רודריגז אמר לFBI שהוא סימן בעיגול את שמות ה"עדים" למעשיו של אפשטיין.״

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *