February 10, 2022, 4:50 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק יח׳:

ההתקפות וההאשמות על שיתוף פעולה עם ישראל מזכיר את היחס התאוסופי ליהודים. לפי מייקל אקווינו ה11 בספטמבר היית קונספירציה שנועדה להוציא לפועל מלחמות במזרח התיכון עברו ישראל. טיעון אנטישמי ידוע במעגלים קונספירטיביים מסויימים. אקווינו עצמו מאוד התעניין במיסטיקה נאצית ואך ידוע כמי שעשה טקס מאגיה שחורה מתוקשר היטב בטירה האוקולטית של היינריך הימלר אשר התעניין באותם הדברים. בלבצקי, שהתאוסופיה שלה השפיעה על הקמת התנועה הנאצית, בעצמה היית בחזית קידום נתיב היד-השמאלית של עולם המאגיה במערב.

אך מעבר לכך, הפורום של הוואטקינסים נותן מקום ללא מעט דיונים ופורומים העוסקים בנאציזם באופן חיובי ובמיסטיקה נאצית. הם טוענים שזה עניין של חופש ביטוי, ובזה הם צודקים. אך זה לא מסביר למה רון וואטקינס, כמפתח הראשי של המערכת, דאג שכל פעם שיש התייחסות בפורום ליהודים על ידי סימן הקוד ((( ))) סביב שם שרוצים לסמנו כיהודי מבלי לאמר זאת מפורשות, הוא דאג שהמערכת תסמן את אותם סוגריים בצבעי כחול לבן, דגל ישראל.

גם לקיו עצמו היו התייחסויות אנטישמיות מובהקות. אחת מהן היית הודעה שקראה משום מקום באופן אקראי לא להתערב, בלי להסביר במה. הדבר מהווה משרוקית כלבים שפונה לסנטימנטים אנטישמיים נאו נאצים. אפילו יותר מכך, היה כשהוא כתב את המשפט המפורסם שלו בנושא כ ״אנחנו נשאיר את ישראל לסוף״, משרוקית כלבים לאנטישמיים נוצרים הניזונים בנבואות הנצרות שהמתארות את יום הדין ואחרית הימים ש״מטפל״ ביהודים בסוף. כמו כן סיפורי אכילת התינוקות מהדהדים את עלילות הדם שהיו מספרים על יהודים לאורך כל ההיסטוריה כאילו הם מכינים מצות מדם תינוקות נוצרים.

אז זהו בסופו של יום התשתית הפארפוליטית של Q. מדובר בפארפוליטיקה נאצית פר-אקסלנס, ושימוש במאגיה שחורה פחותה וגדולה למימוש הלוחמה הפסיכולוגית שלהם. המעניין הוא שהפרוטוקולים כמו הsatanic panic וmindwars, אשר אמורים להיות מופנים לכלל האוכלוסיה, פתאום ממקדים עצמם בפלח אוכלוסיה מאוד מסויים, קבל בוחרים של טראמפ. במקרה הזה, המבצע עצמו יכול להיות משווק כסוג של קמפיין סמוי עבור הנשיא טראמפ, כאשר בפועל הוא משמש כנגד קרהל בוחריו, לשגע אותם עם טירוף שטניסטי, וראדיקליזציה שהופכת אותם (כלומר את עוקבי קיו) לBlack Lives Matters של הימין, וזה פוגע מאוד בבייס שלו בסופו של יום, וביכולת להרחיב אותו.

עניינים חשובים פתאום הופכים ללעג כאשר אופפים אותם עם דיסאינפורמציה מטורפת. האימיילים של הילארי נעלמים בתוך המרתפים הלא קיימים של פיצרייה והפדופיליה של אפשטיין בעלילות האנדרנוכרום בבונקרים בלתי נראים. לאחרונה קהילת Qאנון הפכה להיות אף יותר אנטגוניסטית לטראמפ כשזה מגיע לענייני הקורונה והחיסונים, תמיכתו של טראמפ בחיסונים אותם הוא מתגאה שלחץ להביא בזמן קצר במשמרת שלו נתקלים בלעג וקלס, גם במהלך עצרת שלו, מפי מי שפעם היו עוקביו ההדוקים דרך קיו, וכיום רואים בו סוג של ד״ר מנגלה מודרני בגלל תמיכתו בחיסונים, מה שמטרלל לגמרי את המסר החשוב עד מאוד שלו שאסור שיהיו מנדטים וכפיית חיסונים. קוד מאנקי ניסה לעשות ניהול משבר עלוב, אך אין לא כבר מה לעשות עם זה אחרי שלאורך זמן רב מידי צייר את מאמצי כסוג של דילול אוכלוסין מכוון.

מה שמעלה את הקלטת השיחה בין לין ווד למייקל פלין בנוגע לקיו-אנון. היום ברור למה פלין ניסה לנקות עתמו מאשמה:

״פלין: אני חושב שזה קמפיין דיסאינפורמציה שה-CIA יצר, זה מה שאני חושב עכשיו. אני לא יודע את זה עובדתית, אבל אני חושב שזה, אני חושב שזה קמפיין דיסאינפורמציה. יש למען האמת מאמר מאוד מעניין שיצא היום אשר נשלח אלי, אני אשלח אליך גם, כיצד כל תנועת הקיו-אנון נכשלה וכל זה. אני רואה בזה שטות גמורה, ואני חושב שזה מבצע דיסאינפורמציה שנוצר על ידי השמאל. וסוג האנשים שיכול ליצור משהו כזה, הוא אותו סוג האנשים שאנחנו הכשרנו עם הכשרות מסויימות בCIA. אז אני לא אופתע אם זה מה שכל זה היה.

ווד: כן, אני מודע שהCIA מבצע תוכניות היכן שהם יתנו לך 75% מהאמת, ויעטפו את זה באריזה שגורמת לך להראות משוגע כדי להכתים את האמת שהם נתנו לך.״

ואלו קיצור תולדות הלוחמה הפסיכולוגית של קיו אנון.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *