February 10, 2022, 4:39 am

הסרגל והמחוגה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק טז׳:

הסיפור הזה התחיל כאשר ג׳רום קורסי, לשעבר עורך ראשי באינפוורז של אלכס ג׳ונס, ובחור די משכיל, סיפר בסרטון וידאו כיצד קבוצת גנרלים לדבריו פנתה לטראמפ. הקבוצה חשבה להוציא הפיכה בארה״ב לפועל, אך במקום החליטה להריץ אותו לנשיאות כתוכנית חלופית. קבוצת הגנרלים הזאת לטענתו היית הקבוצה מאחורי קיו, והיא בעצם אותם ״כובעים לבנים״.

כל אותם גנרלים שהזכרנו בכל המאמר הארוך הזה בסופו של יום מחוברים לאדם אחד, שהוא כ-לב המחבר את כולם, מייקל פלין. גם פלין עצמו התבטא התבטאויות בעלי רובד תאוסופי כאשר דיבר על הצורך ב״דת אחת״ ונשא תפילה בה קרא להיות כלי בידי ״7 הקרניים״, עיקרון תאוסופי מובהק המתייחס לאותם מאסטרים נסתרים שאיתם מתקשרים. התפילה היית אחד לאחד תפילה של The Church Universal and Triumphant (CUT), כנסייה תאוסופית הקשורה כמובן גם לארגון התאוסופי IAM. ההבדל היחיד בין התפילה של פלין לתפילה של מייסדת הכנסייה הוא הסוואה, הוא פשוט החליף את המילה IAM ב WE.

Mighty I AM Presence, I AM here, O God,
And I AM the instrument of those sevenfold rays and Archangels!
And I will not retreat.
I will take my stand.
I will not fear to speak.
And I will be the instrument of God’s will, whatever it is.
Here I AM, so help me, God!
In the name of Archangel Michael and his legions,
I AM freeborn and I shall remain freeborn!
And I shall not be enslaved by any foe within or without!

לימים קורסי טען כי קיו עצמו נחטף, ואינו אותו קיו שהיה ב4chan, הפורום הראשון בו החל לפרסם אחרי שעבר לפורום של משפחת וואטקינס. אכן ניתוח של בינה מלאכותית מוצא שוני מובהק באופן ההתנסחות ובניית ההודעות שהשתנה באיזשהו שלב, וייתכן שהחלו לתת לוואטקינסים לכתוב את ההודעות. בגלל הפיצול הפתאומי, קיו החל להסית את עוקביו כנגד קורסי בטענה שהוא סוג של סוכן מוסד. לימים קורסי הוציא הודעה שלמרות חילוקי הדעות הוא יעשה מאמצים לשתף פעולה עם קיו כיוון שהם פונים לאותו קהל, וכנראה הבין כמה הכוח וההשפעה של קיו צמח. רק נציין כי המעבר של קיו בין 4צ׳אן ל8צ׳אן, נעשה לאחר שפרצו למשתמש שלו, והתברר שהוא השתמש בסיסמה חלשה וקלה לפיצוח: MATLOCK. יחד עם זאת, אין ספק שתרם לו להתחיל ב4צ׳אן, פורום שהיה גדול בהרבה ובעל השפעה גדולה יותר, אשר בה יכל לצבור קהל גדול לעבור איתו למקום ממודר יותר.

לא רק קורסי נרדף על ידי חסידי קיו בטיעונים המדיפים אנטישמיות, כך גם פול פרבור, מי שניהל את הפורום הראשון של קיו ב8chan, בשלב מסויים כמנהל אשר היה חשוף לכתובות הIP שלו ועקב אחרי אופן ההתנסחות שלו, שם לב שמשהו השתנה וטוען עד היום שקיו התחלף. הדברים הובאו בצורה מסודרת בסרט התעודי על Q, שנקרא Into the storm.

ניתן לצרף על כל זה גם את טיעוניו של ג׳וליאן אסאנג׳ שהצהיר כי מדובר ככל הנראה בתרגיל לוחמה פסיכולוגי.

ואם כבר לוחמה פסיכולוגית, אין דבר יותר מדהים בהקשר לפורום הזה אשר ניתן למצוא בו תכנים פדופילים מלאים בקלות, ושנתן במה למבצע המבוסס פרוטוקול של כהן בכת השטן שמדבר על לתפוס פדופילים החברים בכת השטן.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *