February 10, 2022, 4:26 am

כיצד התרסקו בנייני התאומים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק יה׳:

את הפארפוליטיקה למד מייקל אקווינו מהמורה שלו, האינטלקטואל ההודי, ראגוון אייר, ההודי הראשון שזכה למלגת רוהדס (המלגה המרכזית להכשרת נאורי הדיפ-סטייט). רגאוון אייר פיתח את רעיונותיו במסגרת התנועה התאוסופית בה היה חבר. קוראינו הותיקים מכירים כבר אינספור מאמרים שלנו על כיצד התאוסופיה היוותה את התשתית הפארפוליטית של המפלגה הנאצית, ותנועת הניו אייג׳ בימינו.

הפארפוליטיקה בהגדרתה המדוייקת של רגאוון מתומצתת כך:

״פארפוליטיקה מסמלת יישום רבוי דמיון של רעיונות מפרים אשר מחיים את התאוריה הפוליטית והמעשית; הרחבתן של עקרונות יסוד אל פארדיגמות של מערכות יחסים בין אישיות ובין אמצעיים אזרחיים למטרות אנושיות; המסע אל עבר הבנה פוליטית ועשייה המתבססת על מודעות עצמית מתרחבת; הפרספקטיבה המתרחקת-תמידית של אידיאלים הנעוצים באתיקה,מטאפיזיקה, ופסיכולוגיה של טרנצנדנציה-עצמית (התעלות עצמית)״

בבסיס הפארפוליטיקה, עקרונות ניו אייג׳ים של טרנצנדציה ומודעות עצמית. אין זה מפתיע כשזה מגיע לאקווינו אשר היה מחובר ומעורב בכל מיני פרוייקטים שהכניסו את הניו אייג׳ לצבא, לרבות פרוייקט הג׳דיי של צבאר ארה״ב (כן, ככה קוראים לפרוייקט), ליצירת חיילי על בעלי יכולות על חושיות שיכולות לעזור להם במלחמה, רעיון שהונצח באופן הומוריסטי בסרט ״גברים המתבוננים בעיזים״ עם ג׳ף ברידג׳ס (ביג לבבוסקי).

עניין הטרנצנדנציה והערכים בבסיס קיו אנון נופלים בדיוק בתוך הפארפוליטיקה, בין אם זה ססמאות הGreat Awakening, או Where We Go one We go All שלקוח מהסרט "ים של חברים״ (גם בכיכובו של ברידג׳ס) המתאר עולם ערכים של טרנצנדנציה במאבק מול סערה בלב ים. זה אפילו מגיע עד להודעה של קיו המעודד את עוקביו לעשות יוגה ולהאזין לצלילים מדיטטיביים תחת הכותרת Clear your mind. Heal. Q.

אקווינו אינו לבד כאן, תומאס שונברגר עצמו, כפי שנחשף על ידי כמות של הודעות שהודלפו מתוך שיחות איתו מהמעגל הפנימי שלו, פעל עם בחורה בשם ליסה קלאפייר. ליסה עצמה היית פעילה בכל מיני ארגונים אוונטגארדים וניו אייג׳ים, היא היית ידועה בין היתר בשם המשתמש SnowWhiteIAM, ואחד מתפקידיה היה להעביר קהל שעקב אחרי ציקדה3301 , אל עבר Q שהחל להתהוות בתחילת דרכו.

ליסה קלאפייר גם כן הוזכרה בסרט התעודי על קיו בHBO, אך שוב, באופן שולי שהפך את הוואטקינסים כחזות הכל. השם SnowWhite שימש כמילת קוד חוזרת ונשנית בהודעות Q, אך סיומת השם שלה IAM מצביע על מעורבות בתנועת הIAM שהחלה דרכה בארה״ב בשנות ה30 כחלק מהתנועה התאוסופית של בלבצקי.

תנועת IAM האמינה באותם מורים נעלים המתקשרים איתם, ואשר מנחים את אנשי ה״אור״ בעולם במלחמתם מול כוחות החושך (שלא פעם אפשר פשוט להבין שהיה מדובר ביהודים). אחד מאותם מאסטרים נעלים עבור IAM והתנועה התאוסופית, היה St Germain על כל גלגוליו. האמונה של התנועה היא שהוא היה חבר בכל מיני סניפים אזוטרים של הבונים החופשיים, וסוג של בן אלמוות. תומאס שונברגר עצמו חסיד גדול של ג׳רמיין, אף הלחין עבורו יצירה, ואפילו מציג עצמו כגלגול נשמות שלו.

עקרון תאוסופי מהותי עובר כחוט השני בתוך תנועת קיו אנון. האמונה התאוסופית כי ישנה איזה ״לשכה לבנה״ של מאסטרים נעלים המנחים את אנשי האור בעולם, ואת העולם בכלל, כנגד כוחות החושך אל עבר טרנצנדנציה והתעלות עצמית של התודעה. הרעיון הזה הומחז במשחק התפקידים המציאותי של קיו כאנשי ה״כובעים הלבנים״ שעוזרים מאחורי הקלעים להלחם באוייבים של קיו והאנושות, כחלק מה"התעוררות הגדולה".

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *