February 10, 2022, 4:10 am

קונספיל והאמת תכניס אותך להלם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

גם שונברגר לא טמן ידו בצלחת בכל הקשור לפרוטוקול הסטניק פאניק.

שונברגר היה מעורב בסכסוכים סביב מותו או התאבדותו של חסיד QAnon. הרבה ממכם כנראה מכירים את הסיפור של אייזיק קאפי, וכנראה מהפריזמה של קיו, אך יהיו הדברים אשר יהיו, אילו הוא היה דובר אמת או לא, פדופיליה היא אכן עניין רווח בהוליווד ובקרב האליטות כפי שנחשף באתר, אך ככל הנראה לא הייתם מודעים למעורבתו של שונברגר בעניין, והאפשרות שהיה מדובר בחלק ממסע הSatanic Panic.

השחקן אייזיק קאפי מת בגיל 42 לאחר שקפץ מגשר על הכביש המהיר בפלגסטף, אריזונה, כך דיווחה הרפובליקה. לפני מותו, קאפי פרסם מכתב ארוך באינסטגרם בו כתב:

״לתנועת Q, אני כל כך מצטער שהבאתי בושה על המבצע הצבאי הגדול ביותר בכל הזמנים. אבל באמת, הבאתי רק בושה על עצמי. אמנם זה נכון שחשפתי פדופילים רבים שהיו חברים לשעבר, אך נשארתי בסביבה שלהם הרבה יותר זמן ממה שהייתי אמור.״

קאפי הופיע ב-InfoWars של אלכס ג'ונס והאשים את טום הנקס שהוא פדופיל, כפי שדווח על ידי ה-Observer. הוא הואשם גם בהטרדה ומעקב אחר השחקן סת' גרין ואשתו קלייר, לפי TMZ.

ב-30 ביולי 2018, קאפי הופיע בתוכנית בשם "הסרת הטפח" ואמר שזה לא רק אדם אחד שהוא "Q" אלא ש"יש עוד הרבה אנשים מעורבים בזה" וטען שהוא היה בדירקטוריון עם האנשים שמפיצים את תיאוריית הקונספירציה של QAnon. קאפי גם מזכיר שמישהו מציקדה, תומס שונברגר, חיבר אותו לאנשים.

נתן סטולפמן, מנחה התוכנית, אמר לקאפי שהוא מכיר גם את שונברגר ושהוא ניסה לגייס אותו. סטולפמן אומר, "אני רק אגיד לך להיות מאוד מאוד זהיר לגבי במי אתה בוטח. אפילו תומס."

ב-13 במאי 2019, קאפי מת בהתאבדות. בשנת 2019, מפיק הסרטים גייב הופמן, שתבע את שונברגר על לשון הרע, הזכיר בסדרת ציוצים שאם אתה רוצה להבין את קאפי ואת מותו, על החוקרים לבדוק את שנברגר.

מקורו של Heavy אמר כי "הופמן הותקף אז באינטרנט על ידי כנופיית טרולים ענקית במשך חודשים". לאחר מכן האשים שונברגר את הופמן ברצח קאפי ובטיוח על פדופילים, והופמן תבע את שונברגר על לשון הרע. מעבר לכך שונברגר הוא עבריין מורשע בהטרדה מאיימת של אישה.

שונברגר הופיע בסרט באופן ממוסך בסרט שעשו על קיו בHBO, שם הוא הוא הכחיש כל קשר למבצע, אך כן טען שמישהי שבחנה אותו לגבי ציקדה 3301 כתבה הערות כדי להעביר למייקל פלין לפי שקיו יצא אל האור. המעט שנחשף מגנרלים כאלו ואחרים בסרט, היווה אולי 1% ממה שדובר במשך שעות. הברט הגיע למסקנה שרק משפחת וואטקינס מעורבת בדבר, כאשר אנו גורסים שהם רק שומרי הסף של מבצע הרבה יותר ציני ומסוכן מכפי שהוא נראה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *