February 10, 2022, 4:06 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק יב׳:

לשונברגר יש בן בשם וולפגנג מנישואיו למוזיקאית האיראנית-אמריקאית פאראנק "פארה" שחרוזי, בת דודה של מייסד ויו"ר NJK Holding Corporation, נאסר קזמיני, לפי מקורות של עיתון Heavy. קזמיני הוא גם הסנדק לבנם של שוברגר ושחרוזי.

״בשנת 2005, שונברגר וקזמיני הקימו את Amadeus Investors LLC, שבמשך הזמן תשלם לשונברגר יותר מ-100,000 דולר", אמר המקור של Heavy.

בשנת 2017, הוושינגטון פוסט דיווח "מקור ההכנסה הגדול ביותר (של פלין) שנחשף הוא 140,000 דולר עבור עבודתו של פלין כיועץ ל-NJK Holding Corp ממיניאפוליס. החברה הזו מנוהלת על ידי נאסר קזמיני, איש עסקים יליד איראן המתגורר כעת בארצות הברית". מדובר בפי כמה וכמה יותר ממה שהוא קיבל מצוות המעבר של הנשיא טראמפ.

"בתצהיר מ-2015, שנברגר טוען שהוא עבד על מבצע חשאי שתוכנן לאפגניסטן עם ביז'אן קיאן ב-2011. קיאן היה שותף עם פלין בקבוצת פלין אינטל והוגש נגדו כתב אישום בחקירת מולר", הבהיר המקור של Heavy.

פלין כידוע נתן את תמיכתו המלאה ב-Q, כזכור הוא לקח את השבועה הידועה של קיו עם משפחתו ואחד מהאחים שלו מול המצלמה. מכיוון שההגנה המשפטית שלו ממומנת בחלקה באמצעות אירועי QAnon, ויש לו קשרים מרובים עם שונברגר ומקורביו, פלין הוא דמות משפיעה בקהילת Q.

"פלין הוא כה משפיע בקהילת Q, שכדי להראות את מסירותם ל-QAnon, עוקבים רבים ברשת מראים לעתים קרובות שלושה כוכבים בביוגרפיה שלהם בטוויטר, מה שמתייחס פלין להיות גנרל שלושה כוכבים", הסביר המקור של Heavy.

שונברגר עבד עם מנואל 'דפאנגו' צ'אבס השלישי על ציקדה 3301

ציקדה 3301 הוא כינוי שניתן לארגון אשר בשלושה מקרים פרסם סדרה של אתגרים, חידות ומשחקי מציאות חלופית על מנת לאתר בציבור מועמדים לגיוס עבור תפקידי ניתוח צפנים. הארגון מפיץ הודעות באינטרנט, ולעיתים משאיר רמזים במקומות ברחבי העולם. ניתן למנות מדינות כארצות הברית, קוריאה, פולין, רוסיה, יפן, צרפת וספרד. כמו כן, רמזים אחרים נמצאים במדיומים תקשורתיים שונים: אינטרנט, טלפון, מוזיקה, תקליטורי לינוקס שונים, נייר פיזי ועוד.

לאחר שרשויות צ'ילה טענ כי ציקדה 3301 הוא ארגון האקרים ועוסק בפעילויות בלתי חוקיות, הארגון הגיב בהודעה, חתומת PGP, כי הם מכחישים כל עיסוק בפעילות לא חוקית. כמו כן, צי ארצות הברית פרסם בשנת 2014 אתגר הצפנה המבוסס על חידות הארגון.

ציקדה 3301 היה מה שמכונה משחק מציאות חלופית, או בקיצור (ARG). מדובר במשחק הרפתקאות, אשר משתמש בעולם האמיתי כפלטפורמה ומספר את העלילה במגוון שיטות טרנסמדיה משולבות, כך שלפעולות השחקנים ולדעותיהם יש השפעה עליה.

הז'אנר מאופיין במעורבות אינטסיבית של השחקן בעלילה שמתרחשת בזמן אמת ומתקדמת בהתאם לתגובות השחקנים. בהתאם, המשחק כולל דמויות אשר נשלטות באופן פעיל בידי מעצביו, ולא בידי בינה מלאכותית כפי שקורה לעיתים קרובות במשחקי מחשב. השחקנים באים במגע ישיר עם הדמויות במשחק, פותרים אתגרים ופאזלים המבוססים על העלילה, ומשתפים פעולה כקהילה על מנת לנתח את הסיפור ולתאם פעולות במציאות וברשת. משחקי מציאות חלופית מועברים בדרך כלל בכלי מולטימדיה כגון טלפונים סלולריים ודואר אלקטרוני אך מסתמכים בעיקר על האינטרנט כאמצעי קישור עיקרי בין הכלים השונים.

ניתן לאתר את מקורותיו של QAnon ל-Cicada 3301, משחק פאזל מסובך שהופיע באינטרנט לראשונה בשנת 2012 כדי לבחון את "האנשים האינטליגנטים ביותר" בעולם. בין 2014 ל-2016, שונברגר בעצם "גנב" את ציקדה, על פי המקור של Heavy, והוא התחיל לתמרן את הפאזל. מאוחר יותר, תוך כדי עבודה עם צ'אבס, "פירורי לחם" (מונח רווח גם בקהילת קיו) – מידע סודי מעורפל החבוי ברמזים, הוצגו באמצעות משחק Cicada.

באוקטובר 2017 הופיעו לראשונה פוסטים של QAnon ב-4chan, אתר ששונברגר היה בולט בו לפני שקיו עבר ל-8chan בדצמבר, אתר שנוהל מהפיליפינים על ידי איל פורנוגרפיה ואיל חזירים, ג'ים ווטקינס, כך על פי המקור של Heavy.

מקורו של Heavy אמר, "אנו מאמינים שהקבוצה הזו הקימה את QAnon כאמצעי ליצירת ערוץ משלהם כדי לעקוף את התקשורת ולהפוך אזרחים אמריקאים לקיצונים נשלטים". מה שנופל על הפרוטוקול מיינדוורס שהבאנו קודם לכן.

עם זאת, בין צ'אבס לשונברגר היה סכסוך משמעותי ב-2018, וצ'אבס כתב חיבור שחשף את שותפו העסקי לשעבר ואת הקשר שלו ל-QAnon.

המקור של Heavy אמר כי צ'אבס הוא "טרול אינטרנטי ידוע לשמצה שעבד עבור קמפיינים פוליטיים ושונברגר, שהיה קשור קשר הדוק ל-FBIAnon 2016". הFBI-ANON היה לארפ – משחק תפקידים חי, כמו מי שמשחקים מבוכים ודרקונים ביערות ובעולם האמיתי, ומתחזים לדמויות שלהם, בניגוד למי שמשחקים את המשחק על שולחן עם קוביות. התופעה היית רווחת בפורומים האנונימים, וקיו היה עוד אחד מהם שהשתמש בטכניקה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *