February 10, 2022, 3:56 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק ט׳:

בימינו בעידן המרשתת, הדברים התגלמו בפורום 8kun המיוחד וחיצוני, שישב על שרת של חברה רוסית (ברור), ושלא היה ניתן להוריד, לעצור או להתערב בתכניו. מסרי קיו בפורום הגיעו ישירות לצבא האנונים שלו, על ידי יצירת ה״זיקה״ המדוברת בפרוטוקול מיינדוורס בין המשתמש Q לאנונים, ותכניו הופצו על ידם בשאר הרשתות החברתיות, וחוברו על ידי האשטגים וסימנים מזההים, כגון שלושת הכוכבים שהוספו לשמות משתמשים כאלה ואחרים כאות ״כבוד״ לגנרל מייקל פלין ודרגתו.

ג׳ים וואטקינס, ובנו רון וואטקינס, הם מי שהפעילו את הפורום, וככל הנראה גם כתבו לא מעט מהתכנים של קיו. תכף נתייחס אלייהם שוב, אבל בענייננו כרגע, מעניין לציין שג׳ים וואטקינס מעצב את הגבות שלו ממש באותו אופן כמו מייקל אקווינו. מדובר בקישוט שטניסטי מובהק, ולא עיצוב אופנתי, אלא ממש עיצוב ייחודי שדורש השקעה מחושבת. שנית, ג׳ים כינה עצמו באינסטגרם חאשירש, השם שאנטון לאווי, ראש כנסיית השטן בה אקווינו החל את דרכו, קרא לבנו.

פרוטוקול ג׳ קהילה לשיתוף מודיעין בקוד פתוח OSINT:

אז אם הזכרנו את האב ובנו, רון וג׳ים וואטקינס, נפנה אותכם לסרט התעודי שעשו עלייהם בהקשר של קיו. Q: into the storm. סרט תעודי מאוד מעניין, בהחלט, אך שמחפה על לא מעט ממה שקרה שם. בעצם הציגו את שומרי הסף, משפחת וואטקינס, כמי שמנהלים את המבצע, אבל בפועל מאחוריהם עמדה חונטה די מנוסה של גנרלים ואנשי מודיעין אמריקאים. מעבר לכך הם גם הלבינו את מעשיו של ג׳ים וואטקינס עם כל כתובות האינטרנט בשמות של אתרים עם תוכן פדופילי שרכש בזמנו כשעסק בתעשיית הפורנוגרפיה.

אחרי שכבר כל התהליך של קיו עבר ונגמר, תם ונשלם, רון וואטקינס בסוף הסאגה מחייך ומוסיף לכל שאר הרמיזות שלו, הודעה שהוא היה מעורב במבצע של קיו. אך הוא מתאר אותו באופןו מעניין, כתהליך שבו אימנו קהילה שלמה דרכי פעילות מודיעינית. כיצד לאסוף, לנתר, ולנתח מודיעין, ובעיקר כזה שכל אחד יכול למצוא על ידי ״חפירה״ באינטרנט בכל מיני אמצעים שגרתיים וחוקיים לגמרי, שימוש בלוגיקה ושכל ישר, וללא צורך בפגסוס או אמצעים מודיעינים קיצוניים. יצא שכל אנשי הקיו שפגשנו בחיינו עד היום עשו את זה ברמה מאוד נמוכה, אבל בהחלט הם עברו הכשרה באותו הפורום של רון וואטקינס, אשר מוסיף כי זה מסוג הדברים שהוא עשה במהלך חייו הרבה לפני (ראוי לציין שאביו גם הוא איש צבא ותיק לשעבר). הדברים הללו אינם המצאה, מדובר בפרוטוקול לוחמת מידע ומודיעין ידוע, בעצם הקהילה השתתפה בניסוי כלים שמגיע פחות או יותר מהCIA.

מייקל אקווינו היה חבר בארגון AFIO, ארגון של קציני מודיעין אמריקאים לשעבר, שמטרתו היא הסברה לעם האמריקאי את חשיבות הפעילות של ארגוני המודיעין והראציונל מאחוריהם, דבר שעולה בקנה אחד עם פרוטוקול המיינדוורס של אקווינו. למען האמת הארגון עצמו צייץ בזמנו את ההוצאה של המהדורה החדשה של הספר (הספר מיינדוור שונה מהפרוטוקול המדובר לעיל). אקווינו עצמו לא רק רשום בארגון, הוא באמת מעורב גם בכתביו. בעוד התעמולה של הסי.איי.איי תמיד מתקבלת בחשדנות בריאה, AFIO נוטים להביא את הדברים לא פעם כארגון בלתי תלוי.

בארגון עצמו היו חברים נוספים מלבד אקווינו שמאוד קרובים להפצת הסטניק פאניק בארה״ב. אחד הוא רודני סטיץ׳, לכאורה חושף שחיתויות ידוע של הסי.איי.איי וארגוני האכיפה האמריקאים, הוא אף כתב בנושא כמה ספרים, וכמו כן, פעל יחד בנידון עם טד גאנדרסון. הוא מזכיר מעט פעילות פדופילית בספריו, ועוסק בעיקר בתחום הסחר הלא חוקי בסמים, ומתאר את גילוייו של גאנדרסון בנידון בבסיס פורט בראג המתואר לעיל, כאשר אכן ברצח המתוקשר של מקדונלד ומשפחתו, הטענה היא שהמבצעים היו כת של נרקומנים, קצת בדומה למקרה מנסון.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *