February 10, 2022, 3:49 am

עינויים פסיכולוגיים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק ח׳:

להלן דוגמא למאגיה שחורה פחותה במסגרת קיו.
חסיד של Q תהה באוזנינו, הכיצד הוא ידע מראש על פרסום ספר 13 שושלות הדם של האילומינטי באתר הCIA? מסתבר שהוא לא התייחס לספר, אלא רק זרק רמז שגורם לסוגסטיה אצל הקורא כאילו הוא המחולל של התהליך. קובץ שכתובתו היית באתר הסי איי איי הסתובב ברשת, אך לא היה ניתן לבדוק מתי עלה לאתר כיוון שהכתובת שהופצה הובילה ישירות להורדת הקובץ. הליכה אחורה בכתובת אל הספרייה באתר אליה היא משתייכת הראה כי מדובר היה בחשיפת הספרייה של בין לאדן לציבור הרחב, ומסתבר שהוא אכן קרא את הספר של פריץ ספרינגמאייר ״13 השושלות של האילומינטי״, רק שהארכיון נחשף כשבוע לפני ההודעות של קיו. כלומר קודם הספר יצא באתר שלהם, ורק אז קיו במעשה מאגייה שחורה פחותה השתיל לאנשים זיכרון כאילו הוא זה שתזמר את האירוע. והדוגמאות לדברים הללו הם לאין שיעור. חלק ניכר מהסוגסטייה התבטא בפוסטים של קיו שהזכירו את השטן (אחד אפילו טען שפוטין נלחם בו…), ואיזוכרים למשל של כלא גוואנטנמו שגרמו לאסוציאציות כאילו אותותו מעצרים מגיעים. ברוב המקרים בלי להגיד את הדברים יותר מידי במפורש.

ועכשיו הפרוטוקול נכנס גם עניין העברת התמסירים באופן טכני. גם פה הפרוטוקול מדבר על כך, ומסביר שצריך לתפוס את הציבור המדובר בתוך תיבת תמסירים סגורה להשפעות ובלעדית. הדברים נכתבו ב1980 כשטכנולוגיית אמצעי התקשורת היית שונה, אך בהחלט ניתן להתאים את הדברים לימינו עם האינטרנט.

״אתה תופס שליטה בכל האמצעים שבהם ממשלתו ותושביו מעבדים מידע כדי לגמור בדעתם, ומתאים זאת כך שהמחשבות הללו יוחלטו כפי שאתה רוצה.״

״הMindWar בהקשר האסטרטגי שלו חייב לפנות אל בני ברית, אויבים וניטרלים כאחד ברחבי העולם – ולא באמצעים פרימיטיבים כמו עלוני "שדה קרב" ורמקולים של PSYOP ,וגם לא בדרכים החלשות, הלא מדויקות של פסיכוטרוניקה – אלא דרך אמצעי התקשורת ברשות ארצות הברית שיש להם את היכולות להגיע כמעט לכל האנשים על פני כדור הארץ.

אמצעי התקשורת הללו הם, כמובן, התקשורת האלקטרונית – טלוויזיה ורדיו. אמצעי התקשורת העדכניים ביותר של לוויינים, טכניקות הקלטת וידאו, ושידור באמצעים אופטיים ולייזר של המאפשרים גישה אל מוחות ברחבי העולם.
דבר שכזה היה בלתי נתפס רק לפני כמה שנים. כמו חרב האקסקליבר, אין לנו אפשרות אחרת אלא להושיט יד ולתפוס את הכלי הזה; וזה יכול לשנות את העולם עבורנו אם יש לנו האומץ והיושרה לשפר את הציוויליזציה בעזרתה. אם לא נקבל את אקסקליבר, אנו מוותרים על היכולת שלנו לעורר תרבויות זרות למוסר שלנו. אם הם אז, יחפצו במוסר שאינו מספק לנו, אין לנו ברירה אלא להילחם בהם בצורה אכזרית יותר.

המיינדוור חייב להתמקד בכל הצדדים כדי שיהיה אפקטיבי. זה חייב לא רק להחליש את האויב; זה חייב לחזק את ארצות הברית. זה מחזק את ארצות הברית על ידי מניעת גישה לתעמולת האויב לעמנו, ועל ידי הסברה והדגשה לעם שלנו את הרציונל לאינטרס הלאומי שלנו במלחמה מסויימת.

על פי החוק הקיים בארצות הברית, יחידות PSYOP לא יכולות להיות מכוונות כלפי אזרחים אמריקאים. איסור זה מבוסס על ההנחה ש"תעמולה" היא בהכרח שקר או לפחות חצי אמת מטעה, ושלממשלה אין זכות לשקר לעם. אסור שמשרד התעמולה של גבלס יהיה חלק מאורח החיים האמריקאי.

זה די נכון, ולכן זה חייב להיות אקסיומטי שהMindWar תמיד דובר אמת. כוחו טמון ביכולתו למקד את תשומת הלב של הנמענים גם לאמת העתידית כמו גם זאת של ההווה. המיינדוור כרוך אפוא בהבטחה המוצהרת של האמת שארצות הברית החליטה להפוך לאמיתית, אם היא עדיין לא כך.״

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *