February 10, 2022, 3:45 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק ז׳:

תפיסה על חושית (ESP)- תפיסה של אובייקטים או אירועים אשר לא יצרו גירוי לחושים המוכרים כיום למדע.

המפתח פה הוא בדיוק הדברים שחקרו החוקרים פוסט-MKULTRA. סוגסטיה להטיית זיכרון והתפיסה של האדם.

סוּגֵסְטְיָה או הַשָּׁאָה בעברית היא תהליך פסיכולוגי שבו ניתן לגרום לבני אדם לשנות את עמדותיהם, רגשותיהם ואמונותיהם על ידי השפעה תת מודעת על מרכיבים אלה. בעוד שהיפנוזה משנה את מצב התודעה, ומספקת גישה לזכרונות או למידע הנמצאים במוחו של האדם, הסוגסטיה יכולה להיעשות גם במצב היפנוטי, אך גם במצב של הכרה מלאה.

המילה סוגסטיה נובעת מהמילה הלועזית suggestion שמשמעותה "הצעה" – וזו למעשה דרך פעולתה: היא מציעה לאדם דרך פעולה מסוימת. הסוגסטיה יכולה להיעשות בצורה מילולית – באמצעות שיחה, או בצורה פיזית, כלומר באמצעות סימני גוף.

הסוגסטיה מיוחסת גם לתהליכים היפנוטיים באמצעותם ניתן לשכנע בני אדם לשנות את עמדותיהם, רגשותיהם, אמונותיהם ואף את תחושות הגוף ופעילותו. כמו בכל הצעה, המקבל יכול להשתכנע ולקבלה, אך גם לסרב.

בני האדם מגיבים באופן שונה להשפעת סוגסטיה. אדם המושפע ממנה בקלות נקרא סוגסטבילי. מרבית האנשים סוגסטבילים, אך ישנם אנשים שאינם סוגסטבילים או שהם סוגסטבילים במידה נמוכה מאוד.

עוד מתוך הפרוטוקול:

״בדרך כלל, בתוך צבא ארה"ב, ה-PSYOP (מבצעי לוחמה פסיכולוגית) נדחק למושב האחורי בתור "מכפיל כוח". ההחלטות האסטרטגיות העיקריות מתקבלות על בסיס אינטרסים ומטרות פוליטיות וצבאיות מסורתיות. זה רק לאחר מכן שה- PSYOP מוזמן לשולחן, כדי לעזור בצורה יעילה יותר להשיג את המשימות שכבר הוסכם עליהן.

ה-MindWar הופך את הרצף הזה. מדובר באמצעים פסיכולוגיים להשגת ניצחון – בעיקרו של דבר באמצעות שכנוע האויב שהוא באמת רוצה להביא את המדיניות הלאומית שלו בהרמוניה עם זאת שלנו – המעוצבים לתמיכה ביעדים פוליטיים בסיסיים. השימוש של כוח צבאי "רגיל" (פצצות, כדורים וכו') נחשב כ"מוצא אחרון", בנסיבות שבהן MindWar *כשלעצמו* נכשל.

היתרון של MindWar הוא שהוא מנהל מלחמות בלוחמה לא קטלנית, לא מזיקה ובדרכים לא הרסניות. ביסודו של דבר אתה מכריע את האויב שלך בטיעונים. אתה תופס שליטה בכל האמצעים שבהם ממשלתו ותושביו מעבדים מידע כדי לגמור בדעתם, ומתאים זאת כך שהמחשבות הללו יוחלטו כפי שאתה רוצה. כולם מאושרים, אף אחד לא נפגע או נהרג, ושום דבר לא נהרס.״

תשוו את זה להבדל בין מאגיה שחורה פחותה למאגיה שחורה גדולה כפי שמזביר זאת מייקל אקווינו בספרו ״המקדש של סת״:

״קסם שחור פחות הוא השפעה על ישויות, תהליכים או עצמים ביקום האובייקטיבי על ידי יישום חוקים פיזיקליים או התנהגותיים עמומים. קסם שחור גדול הוא גרימת שינוי ביקום הסובייקטיבי בהתאם לרצון. שינוי זה ביקום הסובייקטיבי עלול לגרום לשינוי דומה ופרופורציונלי ביקום האובייקטיבי. קסם שחור גדול כרוך בזימון של חשיבה רציונלית אינטנסיבית (דיאנויה של אפלטון) וכתוצאה מכך ריכוז מחשבה אינטואיטיבי (נואסיס של אפלטון).״

היקום האובייקטיבי – העולם האובייקטיבי בלי קשר לתפיסה שלנו.
היקום הסובייקטיבי – הוא איך שאנחנו מדמים, תופסים, מפרשים ויוצרים את העולם בנפש.

במקרה של קיו, מאגיה שחורה פחותה וגדולה היו בשימוש. עניין המיינדוורז שמקביל לגדולה, מתאפיין בפסיכולוגיית הניצחון יחד עם הנחרצות של המסרים – שינוי בהתאם לרצון, כל האסטרטגייה נבנתה סביב נחרצות במסרי הניצחון, הסופה והמאסרים. המאגיה השחורה הפחותה היית כל השימוש בתרגילים פסיכולוגיים סמויים, בלבול והשתלת זכרונות, ובעיקר סוגסטיה, כלים שבאו כמו בתעמולת פסייאופ, לתמוך בתהליך כ״מכפיל כח״ בנוסף לתכנית והמטרות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *