February 10, 2022, 3:43 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק ו׳:

עכשיו אחרי היכרות עם ואללי, נחזור לפרוטוקול המיינדוורס שכתב יחד עם מייקל אקווינו בתקופת הפאניקה השטניסטית שהתחוללה גם בבסיס הצבאי שלהם.

כותרת הפרוטוקול היית
From PSYOP to MindWar: The Psychology of Victory
הMindWar מוגדר כ"שכנוע אגרסיבי מכוון של כל המשתתפים במלחמה שאנחנו ננצח במלחמה" והוא מנסה ללמוד את הפסיכולוגיה של הניצחון. המאמר מעמת שימוש בפעולות פסיכולוגיות כמו תעמולה מול גישה חדשה:

״בניגוד לPSYOP , לMindWar אין שום קשר להונאה או אפילו לאמת סלקטיבית מטעה. במקום, נקבעת אמת שלמה, שאם היא לא קיימת כעת, תאולץ להתקיים בעתיד על ידי רצונה של ארה״ב… תמסיר MindWar לא חייב להתאים לתנאים של אמינות עמומה כמו PSYOP, המקור הוא שהופך אותו לאמין.
…פעיל MindWar חייב לדעת שהוא דובר אמת, ועליו להיות מחויב לכך באופן אישי. מה שהוא אומר הוא רק חלק מ-MindWar; השאר – ומבחן היעילות שלו – טמון בשכנוע שהוא מקרין לקהל שלו, ובקשר שהוא יוצר איתו.״

הטכניקות הללו מאוד ניכרות בדפוס הפעולה של Q. המסרים ששלח מקינרני על השרתים בגרמניה, הפסיכולוגיה של ניצחון אצל Q , כאילו מאסרים מגיעים בכל רגע ."storm is coming", “nothing can stop what is coming"
עוד משפט חוזר והמעניין ביותר של קיו נופל על הפרוטוקול:"Future Proves Past" עתיד מוכיח את העבר, כלומר, אם זה עוד לא קרה, הנחישות של אמריקה והצד שמשתמש בטכניקה, תגרום לאמת הזאת לקרות בסוף, מה שנראה כי הסתיים בחוסר היכולת של אנשים להשלים עם כישלון ה"תכנית" וה״סערה״ של .Q

עכשיו בואו נבין קצת יותר לעומק את הפרוטוקול. נכתב שם:
״בניגוד לפרופגנדה(תעמולה)… פעיל MindWar חייב לדעת שהוא דובר
אמת, והוא חייב להיות מחויב לה באופן אישי. מה שהוא אומר זה רק חלק מהמיינדוור; השאר – כולל מבחן היעילות – טמון בשכנוע שהוא מקרין לקהל שלו, בקשר שהוא יוצר איתו.

זה דבר שלא ניתן לזייף בקלות, אם בכלל אפשר. "זִיקָה"(בין הפעיל לקהל היעד), אשר המילון המקיף למונחים פסיכולוגיים ופסיכואנליטיים מגדיר כ"מערכת יחסים של אמון הדדי חסרי מעצורים", פונה אל התת-מודע; יש חוקרים שהציעו כי זה ״דגש״ תת-מודע ואולי אפילו על חושי המתקיים בתחלופת מידע גלויה.

מדוע מישהו מאמין לקריין חדשות טלוויזיה אחד יותר מאשר לאחר, גם אם שניהם מדווחים על אותה הכותרות? התשובה היא שיש זיקה במקרה הקודם; וזו זיקה אשר קיבלה הכרה וטופחה על ידי השדרנים המוצלחים ביותר.

כיסינו עד כה את מתן ההצהרה כאמת בלתי נמנעת ואת האופי המרשיע בו ההצהרה ניתנת; אלו הן תכונות של פעיל הMindwar עצמו. לעומתו הנמען של ההצהרה ישפוט מסרים אלה, לא רק לפי ההבנה המודעת שלו, אלא גם לפי התנאים הנפשיים שבהם הוא מקבל אותם. התיאוריה מאחורי "שטיפת מוח" הייתה שעינויים פיזיים וחסך יחלישו את הנפש להתנגדות לסוגסטיה, וזה נכון עד נקודה מסוימת. אך בטווח הארוך, שטיפת מוח לא תעבוד, כיוון שמוחות אינטליגנטיים מבינים במוקדם או במאוחר יותר את הסוגסטיות להם הם נתונים תחת תנאים כאלה ולכן יידחו רשמים ואפשרויות שהוטבעו באותו האופן.

כדי שהמוח יאמין בהחלטות שלו, הוא חייב להרגיש שהוא קיבל את ההחלטות האלה ללא כפייה. אי לכך ובהתאם לזאת, אסור שאמצעי כפייה המשמשים את הפעיל, יהיו ניתנים לזיהוי באמצעים רגילים. אין צורך להיעזר בתרופות להחלשת הנפש כגון אלה שנחקרו על ידי ה-CIA למעשה, חשיפה של שיטה אחת כזו תעשה נזק בלתי מקובל למוניטין של MindWar כאמת.״

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *