February 10, 2022, 3:37 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק ד׳:

עכשיו, צריך להבין לאיזה עומקים ודקויות האנשים האלה חקרו את התודעה וכיצד עובד הזיכרון האנושי. הם באמת, אם הם רוצים, יכולים להחדיר בכם אמונות וזיכרונות על דברים שבונים תפיסת מציאות מקבילה שכולאת את התודעה, מאגיה שחורה אם תרצו. זה לא איזו פארנויה, זה באמת מה שהם מתמחים בו מהצד המחקרי. קחו למשל דוגמא פשוטה שמביאה אליזבת׳ לופטוס.

ניתן לשבש את הזיכרון של האנשים באמצעים מאוד פשוטים. אם תשאל עדים לתאונת דרכים כמה מהר נסע האוטו שפגע, או כמה מהר נסע האוטו שהתנגש, תקבלו תשובות שונות לגמרי, והזיכרון של האנשים יהיה שונה. חלק יהיו בטוחים שהם ראו זכוכיות מנופצות כשהדבר לא היה, אם משתמשים במילה הנכונה. כל זה – רק על ידי החלפת מילה אחת. דוגמאות נוספות היא מביאה מחקירות אלימות של חיילים (חלק מאימונים). כאשר החיילים נשאלים על דברים שלא היו, כמו משקפיים שהיו לחוקר, תמונה של אדם אחר שנטען שהוא החוקר, טלפון או אקדח שלא היו בחקירה, הם באמת משנים פרטים חזותיים ועוד אך ורק על ידי סוגסטיה ושאלות מנחות ששינו להם את הזיכרון מהאירוע. זה מה שמביא ל Misinformation Effect-אפקט הדיסאינפורמציה, ויש לכך השלכות עצומות באיך שמידע מתפזר במרשתת.

שימוש בתרגילים כאלה יכול בקלות לשמש להונאות קוגניטיביות של מליוני אנשים דרך מבצעי לוחמה פסיכולוגית ומידע כוזב המתבסס על בלבול הזיכרון האנושי. בעצם מה שנחקר כתוצאה מהסטניק פאניק וMKULTRA הוא מכרה זהב לפעילות שכזאת, דברים שגם מייקל אקווינו חקר במסגרת הפדגוגיה הצבאית, וגם כחלק מחקר המאגיה השחורה. מה שמוביל אותנו לפרוטוקול ב׳.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *