February 10, 2022, 3:35 am

תורת הקוואנטים חז"ל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק ג׳:

כדי להבין מה יכולה להיות התועלת, והמשמעות של מבצע פסיכולוגי שכזה, נסתכל על הצד השני של המטבע שקם באותה תקופה, המכון לתסמונת הזיכרון הכוזב ה-FMSF. מדובר במכון שנוי במחלוקת שהוקם על ידי הזוג פיטר ופמלה פרייד שהואשמו על ידי ביתם בגילוי עריות. אנשי המכון שלהם היו תמיד בצד השני של המפה של כל מקרה פאניקה שטניסטית אשר צצה במעון יום כזה או אחר בארה״ב. המעניין במכון הזה הוא המנהלים והיועצים המקצועיים הבכירים שלו. להלן רשימה:

מרטין תאודור אורנה – היה מעורב בתתפרוייקט 84 ב MKultra של הCIA
אמילי אורנה – אשתו של מרטין
לואיס ג׳וליון ווסט – היה מעורב עד מאוד בMkultra ובין היתר בתת פרוייקט 43 שחקר שילוב של סמים, היפנוזה, וחסך חושי. מעורב בניסוי שנתן LSD לפיל אשר גרם למותו.
מרגרט ת׳אלר סינגר – קולגה של ג׳וילון ווסט, חקרה איתו היווצרות של כתות, שרלטנית, ומטפלים מטורפים.
תאודור סרבין – כתב ספר עם ווסט על ״הזיות, התנהגות, חוויה, ותאוריה״
אליזבת׳ לופטוס – ייעצה לCIA , מומחית לאופן שבו ניתן לבלבל זיכרון
דוד סי. ראסקין – גם ייעץ לCIA , ודווקא היה בצד של מקדונלד כאשרטען שהוא דובר אמת לגבי אנשי הכת שרצחו את משפחתו.

החברות המרשימה הזאת של ״בוגרי״ mkultra מעניינת גם לאור התקופה שבה ב1974 אנשים החלו להחשף לראשונה לפרוייקט עקב ועדת צ׳רץ׳ שחשפה פרטים גם על פרוייקט הCOINTEL המתואר לעיל של הFBI. לאורך שנות ה80 בהם הפאניקה התחוללה, התקיימה תביעה ייצוגית רצינית כנגד ד״ר קמרון, הרופא הקנדי המטורף שעשה כמה מהניסויים היותר מזוויעים במסגרת מ.ק.אולטרה. אין ספק שעבור מעורבים בתכנית, היה עדיף לערבב לאנשים את הסיפורים עם פולחני שטן מטורפים שיהוו סוג של מסך עשן.

אבל יש פה משהו אפילו יותר מעניין. אם אתם זוכרים את המאמר שלנו על רודפי העב״מים ומאמינים בחוצנים שמבקרים את כדוה״א, הראנו שקבוצות מאורגנות המחוברות לממסד האמריקאי, כגון משפחת רוקפלר, מצד אחד טיפחו את אותם אמונות בקרב הציבור הרחב, ובו בעת את הניסויים הפסיכולוגים שלמדו כיצד בני אדם יגיבו, לו יגיעו למסקנה שתרבויות חוצניות יצרו קשר עם כדוה״א. דוגמא מובהקת לכך היה השידור הידוע של ״מלחמת העולמות״ של אורסון וולס. משפחת רוקפלר עמדה גם מאחורי אורסון והשידור שלו, וגם מאחורי המחקרים הפסיכולוגים שבדקו את השפעתו על הציבור הרחב. היא גם לקחה חלק במימון פרוייקט mkultra

ובכן, לאור המקרה שלנו, נזכיר כי MKULTRA מראשיתו נועד לחקור, גם, ובמיוחד, את הזיכרון האנושי. כיצד ניתן למחוק זיכרון?, כיצד ניתן להשתיל זיכרון? כל זאת ועוד במסגרת ניסויים בשליטת תודעה מרחיקי לכת. ובכן, כאן היית הזדמנות יוצאת דופן לחקור ממש את הדברים הללו. הדברים גם דומים למה שמייקל אקווינו בעצמו חוקר, לא רק במסגרת החטיבות ללוחמה פסיכולוגית בהם למד ולימד, אלא גם במסגרת המקדש השטניסטי שהקים לכבוד אל הכאוס המצרי, סת. תחת אותו מקדש, מייקל אקווינו, קצין בכיר במודיעין האמריקאי, היו עוד קציני מודיעין שפעלו איתו, דניס מאן ו-ווילי בראונינג. הדברים נחקרו בזמנו גם מטעם ראש החטיבה למודיעין נגדי של צבא הפנטגון, דונאלד פרס. דונאלד הופתע שהכנסייה לא היית רשומה כלל ברשומות הFBI. מצד אחד זה דבר שיכול להצביע על רמת מידור עקב עיסוק שלהם בתחום מסווג וממשלתי, ומצד שני, לפחות לפי אקווינו בספרו שכתב על פרשת פרסידיו, הסיבה היית פשוט כי הם מעולם לא נחקרו או ביצעו פשע.ֿ

מה שכן, לפי דבריו של אקווינו בעצמו, תפיסתם במקדש את השטן הוא ככזה שבעצם מייצג את ההכרה הנפרדת של האדם ותפיסת המציאות העצמית הייחודית. זה בעצם מה שהם חוקרים במקדש, עד כדי ניסיון להבין כיצד ההכרה ״יוצרת״ ומפרשת את המציאות, וכיצד היא יכולה ליצור לעצמה עולמות אחרים ומקבילים דרך מאגיית נתיב היד השמאלית (מאגיה שחורה). זה כמעט נשמע כמו מיקור חוץ לפרוייקט של הצבא, אבל כך או כך, הדברים שהם חוקרים שם תומכים בעבודתו, ואכן כך היה כשגיבש את תפיסת עולמו הפראפוליטית (הוא פרופ׳ למדע המדינה) בספרו מיינדוורס וספריו האחרים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *