February 10, 2022, 3:29 am

כיצד התרסקו בנייני התאומים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק ב׳:

ובכן, ישנו מקרה אחד מעניין ביותר בתוך הפאניקה השטניסטית, אשר מכולם, דווקא הוא אינו נמצא כערך בויקיפדיה. מדובר על דיווח מ1986 של התעללות שטנית פולחנית אשר התחוללה בבסיס הצבאי בפרסידיו קליפורניה. הורים של ילדים החלו להתלונן שילדיהם עברו התעללות שטנית, ודמות אחת מאוד בולטת עלתה לכותרות, ככל הנראה האדם המעניין ביותר בכל הסיפור הזה: מייקל אקווינו. מדובר בקצין רם דרג המתמחה בלוחמה פסיכולוגית בצבא ארה״ב, וראש כנסיית השטן הידועה כמקדש של סת.

אקווינו עצמו היה כהן רם דרג בכנסיית השטן של אנטון לאווי, עד שהחליט לעשות רפורמה ולצאת להסתעפות של המקדש השטניסטי של סת שהקים. אקווינו היה גם בעל דרגות בעוד אחוות נוספות, כולל מסדר הטרפז השטניסטי, מסדר דגון הספק אמיתי, ואפילו במסדר הרוזיקרושנים ( (AMORC שגם איתם היו לו חילוקי דעות. יתרה מזאת, מהעדויות שנאספו, נאמר כי אקווינו עצמו לקח חלק מהילדים לבסיס צבאי אחר בשם פורט בראג, בסיס צבאי בו הוא גם למד וגם לימד לוחמה פסיכולוגית בבית ספר על שם קנדי (שם למד גם מייקל פלין). אקווינו עצמו הועזב מתפקידו בפרסידיו, והערעורים שלו על כך, כולל ערעור להוריד את שמו מכתבי האישום שהיו, נדחו. מי שניסה לבקש את המסמכים בזמננו, נתקל בתגובה כי מדובר בחקירה שעדיין פתוחה.

בפורט בראג התפוצצה פרשה דומה גם ב1983 במעון הילדים ג׳וביליישן, שוב, עם האשמות להתעללות פולחנית בעשרות ילדים. ואפילו זאת לא הפעם הראשונה שהבסיס הצבאי עלה לכותרת בהקשר לפולחן שטן. מקרה הרצח אולי הידוע, המסוקר, והנחקר ביותר ציבורית בתולדות ארה״ב התבצע ממש שם. מדובר על המקרה בו הקצין תומאס מקדונלד הואשם ברצח אשתו וילדיו ב-1979, ואשר עד היום הוא עומד על כך כי הדבר התבצע בידי כת שטניסטית של צרכני סמים. גם פה, ממש במקרה, אקווינו היה באותו הזמן קצין ומורה בבית הספר ללוחמה פסיכולוגית באותו בסיס.

המקרה של מקדונלד הוא מעניין ביותר כיוון שהוא היה המקרה הראשון שחקר טד גנדרסון כחוקר פרטי לאחר שעזב את תפקידו היוקרתי כראש הFBI בלוס אנג׳לס (ולפני כן ראש הארגון במדינות נוספות). כשמדברים על תופעת הסטניק פאניק, לא רק שמו של מייקל אקווינו עולה מיד, גם גנדרסון מסתמן כדמות בולטת שהיית במרכז חקירות כל המקרים הגדולים. גאנדרסון דחף אותם, ונתן להם אמינות בגלל עברו המפואר. אפילו בשידור המפורסם אשר הצית ושפך שמן למדורה, אצל הראלדו ריוורה בשעת שיא, ישבו זה לצד זה מייקל אקווינו ליד טד גנדרסון, הראשון מנסה להגן על שמו הטוב, והודף האשמות כזב, כמו אלו שעלו גם מתוך הקהל אצל אופרה של מי מהאנשים אשר טען כי בעצמו היה מעורב ברצח פולחני כחלק מכנסיית השטן, וכמו כמעט תמיד, מעולם לא נעצר, ולא נמצאו ראיות. מנגד גנדרסון הוסיף אמינות לכל אותם סיפורים, והמנחה לקח את הצד של הפאניקה.

אך חוקר פרטי נוסף בעל התכנית the opperman report, היה בקשר עם ג׳קי מקגאולי, אחת הדמויות המרכזיות שטענו לפרשת ההתעללות הפולחנית במק׳מרטין ואף הביאה לבדיקה ארכיאולוגית של חפירות למצוא את ה״מנהרות״ המדוברות אשר לא נמצאו. ג׳קי גם הייתה חברה קרובה של טד גאנדרסון, והיא מספרת שמאחורי הקלעים, מסתבר, גנדרסון ומייקל אקווינו היו משוחחים על בסיס קבוע בטלפון. מעניין לציין שבזמן תפקידו של גאנדרסון באף.בי.איי, היה פרוייקט שלם שנמשך זמן מה בשם CointelPro ובו הארגון התמחה בחדירה לארגונים על ידי סוכנים, שאספו מידע, והכשילו אותם מבפנים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *