January 6, 2022, 12:00 pm

עינויים פסיכולוגיים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

צ'ארלס ליבר, בן 62, לשעבר יו"ר המחלקה לכימיה וביולוגיה כימית בהרווארד, שהואשם בהסתרת קשריו לתוכנית גיוס מוחות בניהול סיני, נמצא אשם בכל הסעיפים.ליבר הודה בשתי עבירות של הגשת דוחות מס כוזבים, שתי עבירות של מתן הצהרות כוזבות ושתי עבירות של אי הגשת דוחות עבור חשבון בנק זר בסין.

המקרה של ליבר נחשב לאחר הפרופילים הגבוהים ביותר שהגיעו ממה שמכונה "יוזמת סין" של משרד המשפטים האמריקאי, יוזמה שפתח טראמפ בזמן כהונתו לתפוס סוכנים של המפלגה הקומוניסטית הסינית בארה״ב. באופן לא מפתיע, היוזמה מאוזכרת בחדשות הזרם המרכזי, תמיד, יד ביד עם ביקורת שהיא ״אגרסיבית״ מידי.

הנה מה שכתבנו על ליבר בזמנו, מסתבר שהמחלקה שלו נמצאת בצומת דרכים של לא מעט עניינים במעקב הערוץ (קישורים והפניות תוכלו לראות במאמר עצמו):

נציין כי בווהאן יש את המעבדה הראשונה שקמה בסין המסווגת BSL4, שזה אומר רמת בטיחות מאקסימלית עקב סיכון בשימוש חומרים היכולים לסכן חיים. המעבדה עצמה עוסקת בנגיפים.

המחלקה בהארוורד לכימיה וביולוגיה נמצאת בראשותו של צ'ארלס ליבר אשר עיסוקו המרכזי הוא נאנו-טכנולוגיה. אחד מהדברים הבולטים שהוא פיתח בתחום היה יכולת לזיהוי של נגיפים בודדים. הדבר הזה מאוד מאוד מעניין לאור דבריו של חתן פרס הנובל שבודד לראשונה את נגיף האיידס:

חתן הנובל הצרפתי שגילה את ה-HIV מטיל פצצה:
"הנגיף הונדס במעבדה, ואני יודע כיצד לעצור אותו"
"האמת בסוף חייבת לצאת, ממשלת סין חייבת לעשות את הדבר הנכון ולקחת אחריות, האנשים המסתירים מאיתנו את האמת הם אנשי הקונספירציה האמיתית", כך אומר היום הדוקטור לוק מונטנר ומוסיף, "הם היו זקוקים לכלים מולוקלוריים להחדיר (רצפים מתוך) HIV בנגיף, מה שאומר שהדבר ניתן היה להיעשות רק במעבדה"

כלים מולקולרים זה כבר התחום של צ'ארלס ליבר שהתמחה בננו טכנולוגיה:

תחום זה מעניין חוקרים ומהנדסים כיוון שהגדלים המאפיינים של מערכות רבות בתחומים שונים הם ננומטריים. בביולוגיה מולקולרית (למשל הגודל האופייני של החלבונים, של וירוסים ושל ה-DNA), בפיזיקה (האורך על פניו נקבעות תכונות של חומרים כגון הולכת חשמל או הולכת חום) ובכימיה (למשל, האורך האופייני בו יש אינטראקציות בתמיסה).

על הקשר של המחלקה של צ'ארלס ליבר לג'פרי אפשטיין ניתן לקרוא פה:

"רישומי המדינה מראים כי הוא(אפשטיין) לא נאלץ לספק שום הוכחה שהפגישות שלו מחוץ למדינה אכן התקיימו או לציין שמות של אנשים איתם נפגש.

למשל, הוא קיבל רשות לטוס לקיימברידג' מאסצ'וסט, וניו-יורק ב19-20 לאפריל. הוא תיאר את הביקור בקיימברידג' ככזה אשר עסק ב"עניינים משפטיים". אך על פי הכתובות שצויינו ברשימה, אחת הפגישות היית במחלקת הכימיה וביולוגיה של הארוורד."

הקשרים בין ג'פרי אפשטיין לאוניברסיטת הארווארד הם סיפור ענק בפני עצמו, ומיום ליום מסתבר שהקשרים היו יותר ויותר הדוקים והשפעתו ותרומתו לאוניברסיטה היית עצומה. הרחבנו על כך במספר מאמרים ונרחיב על כך עוד בעתיד.

אם תבדקו תגלו שגם היו תרומות למחקרים מסויימים ולאשת סגל במחלקה של ליבר מטעם ביל גייטס. אך יותר מעניין הם ממש הקשרים האישיים והשנויים במחלוקת, בלשון המעטה, בין גייטס לאפשטיין.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *