January 5, 2022, 9:42 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחר ההרשעה, "הספר השחור הקטן" של אפשטיין וגיליין מאקסוול נמצא בבדיקה של ה-FBI. הספר הקטן שדרכו ניתן להכיר את רשת הדיפ סטייט הישראלית, ואפילו את המפעילים האמיתיים מאחורי הקלעים של אפשטיין.

אחרי שמאקסוול הורשעה ב5 מתוך 6 סעיפים של קשירת קשר לסרסור בקטינות, בלשי ה-FBI יכולים כעת לבדוק את קשריה של מקסוול עם מאות חברים ומקורבים על רקע הרשעתה, כך דווח בDailyMirror.

מקור אמר ל"מירור":

"בעוד שאפשטיין הביא את המזומנים, מקסוול הביאה את המגעים.

היא פתחה לאהוב ליבה דאז עולם שהוא רק יכל לחלום עליו.

אפשטיין היה מביך מבחינה חברתית. יש אומרים לא כשיר. הוא לא התערבב טוב. אבל כשמקסוול לצידו, היא העניקה לו כיסוי ואמינות עם העשירים והמפורסמים.

הוא התקבל לעולמם לא בגלל כסף אלא בגללה. היא סיפקה את רוב המספרים בספר שלהם.״

האופן בו אפשטיין התעשר תמיד היה לטוי בערפל אחר שצבר באורח מסתורי הון עתק למרות שניהל את עושרם רק של קומץ לקוחות בלעדיים. מקור המקורב לSUN סיפר שהוא מומן בתחילת דרכו על ידי הטייקון מקסוול, שבעבר שדד את קרן הפנסיה של עובדיו עד שטבע ״באורח מיסתורי״ ב-1991.

על פי המקור, ענק הדוגמנות שגם נעצר בפרשת אפשטיין , הצרפתי ז'אן-לוק ברונל, חשף את מעורבותו של מקסוול בפני חברים לפני כמעט 20 שנה. התביעה הועברה מאז לעורכי דין אמריקאים החוקרים את הפשעים של אפשטיין ושל שותפיו לכאורה, המשיגים עדויות בשבועה.

מקורב לשעבר של ברונל אמר ל"סאן": "הוא ניהל שיחה עם כמה מכרים בעיר ניו יורק בסביבות 2002. ז'אן-לוק סיפר להם איך אביה של גיליין, רוברט מקסוול, היה אחת הסיבות לכך שלג'פרי אפשטיין היה כסף. הוא סיפר שמקסוול היה אחד מלקוחות ההשקעות המוקדמות של אפשטיין. הנחתי שמקסוול השקיע באפשטיין, שהשתמש בכסף הזה כדי לעשות את שלו.״

מקורות נוספים מסרו לרולינג סטון כי רוברט מאקסוול עצמו היה המתווך הראשוני בין ג׳פרי אפשטיין לבכירים ישראלים. מאקסוול עצמו היה מקורב לארגוני ביון כמו הMI6, וגם למוסד, יש גם האומרים של-KGBי.(ובארץ מי המשפחה המקורבת ביותר למשפחת מאקסוול? הלא היא משפחת לפיד. על הקשר החם בין המשפחות, ומעורבותו של טומי בקרן וקסנר ראו מאמר שלנו)

הווה אומר, הסימנים מצביעים על כך שאפשטיין עצמו היה מופעל, כנראה דרך משפחת מאקסוול, בעוד הוא זה שהיה אמור כנראה לספוג את מלוא חומרת הדין במידה והרשת נתפסת. על כן נראה שדווקא הרשעתה של גיליין היא הרשעה של אדם גבוהה יותר בשרשרת המזון של הדיפ סטייט.

השם ופרטי ההתקשרות של אהוד ברק הופיעו ב"פנקס השחור" של ג'פרי אפשטיין, אשר גאוקר פרסמו ב2015. שמו סומן בעיגול על ידי רודריגז, אב הבית אשר גנב וניסה למכור אותו לעורכי הדין שייצגו את קורבנות אפשטיין. על פי הוואשינגטון פוסט, רודריגז אמר לFBI שהוא סימן בעיגול את שמות ה"עדים" למעשיו של אפשטיין. ועכשיו לאחר הרשעתה של גיליין, הפנקס נמצא בחקירה אצל הFBI. הוסיפו לכך שמקורות מהמשפט מסרו כי גיליין שוקלת לקצר את זמן שהותה בכלא (כל החיים כרגע) תמורת מסירת שמות של קושרי קשר נוספים ברשת.

נזכיר את המאמר של הביזנס אינסיידר על קומפלקס הדירות של אפשטיין בבניין ברחוב 66 במנהטן, היכן שאהוד ברק ביקר לעיתים תכופות. אח שלו, מרק אפשטיין, היה בעל הנכסים אחר שקנה אותם מוקסנר (בעל קרן וקסנר המכשירה את פקידי הדיפ סטייט מהארץ בהארווארד, והלקוח המוצהר היחיד של אפשטיין כל השנים. אפשטיין ניהל את הקרנות עד 2008 שנכנס לראשונה לכלא).

בדירה שהה גם ז'אן לוק ברונל המוזכר לעיל, בעל חברת הדוגמנות mc2, על שם המשוואה של איינשטיין, כאשר האות E החסרה מסמלת את Epstein, שכן הוא משקיע בחברה. על פי מריצה ואסקז, מנהלת רישום בחברה, תפקידה היה לסדר ויזות לקטינות על בסיס דוגמנות שישוכנו אחר כך בדירות של אפשטיין. עדותה גובתה על ידי אב הבית של אפשטיין, רודריגז, מי שהדליף את הפנקס השחור הידוע בו רשומים גם אהוד ברק וגם ז'ן לוק ברונל.

איזה עוד ישראלים מעניינים מוזכרים בפנקס?
מלבד אהוד ברק ואולמרט ישנם עוד כמה ישראלים ספורים. אחת מהם היא אפרת דובדבני, מנכלי"ת במרכז פרס לשלום, והשני הוא אבי גיל, בוגר קרן וקסנר וגם מנכ"ל במרכז פרס לשלום. קרן וקסנר אותה ניהל הפדופיל אפשטיין העבירה כספים למרכז פרס לשלום. אחד ממנהלי המרכז, חמי פרס, הבן של, היה גם, דרך קרן פיטנגו, משקיע עיקרי בחברת ההיטק ״מארוול״, וכספים שלה נצפו באיי הבתולה בניהול בנקאים מבנק Liquid Funding של אפשטיין. אבי גיל עצמו היה עוזר מקורב של דניאל אברמס, עוד בכיר ותורם למרכז פרס לשלום שמימן את מחאת האוהלים וV15. נשאר לנו עוד מחאה גדולה, הדגלים השחורים, העמותה שהקימה אותה, אחריות לאומית, גם קמה בכספים של ג׳פרי אפשטיין.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. דיי לרשע 2022-01-06

    אתם עושים עבודת קודששששש