January 28, 2022, 3:31 am

השקר הגדול של הדמוקרטים, הם נאצים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מאמר חובה של קליינבאום –

מזה כשבועיים שהעיתונות האמריקנית (וכמותה גם השופורות החקיינים בישראל) מפמפמים באוזניי האזרחים התמימים חדשות אודות פלישה רוסית המתוכננת לכאורה לאוקראינה.

זהו חלק מקמפיין מתוזמר הכולל דיווחים מפוקפקים מ-CNN, מאמרי דעה ניציים בפוליטיקו (במימון חברת הנשק לוקהיד מרטין!), התגייסות מוחלטת של הדמוקרטים בקונגרס להגן על אוקראינה במקרה של פלישה – באמצעי חקיקה!

וזאת בזמן שנשיא אוקראינה מתחנן מהנשיא ביידן להפסיק להשתמש ברטוריקה של 'פלישה מתקרבת'.

כל אלה, לצד הקונצנזוס הבין-מפלגתי כמעט בארה"ב, מובילים לפלאשבק מעניין למלחמת עירק.

ופשוט למסקנה מאוד פשוטה, שמרבית העיתונאים הישראלים אינם מספיק חכמים או פקחים להבין – אמריקה מעוניינת מאוד בפלישה רוסית לאוקראינה.

ידוע כי פלישה היא מעשה בלתי-מוסרי משום שלכל מדינה עומדת הזכות לריבונותה ולשלמותה הטריטוריאלית. אך נתעלם לעת עתה מהעובדה שהתקשורת האמריקאית והבית הלבן מייצרים בהלה קולקטיבית בשיטתיות מדהימה באינספור דיווחים ציוריים על אסקלציה מתקרבת, נתעלם מהדחייה האמריקנית של התנאים הרוסיים (השפויים בהחלט) במו"מ בין בלינקן ולברוב, נתעלם מן העובדה שנשיא אוקראינה התחנן מביידן בשיחת הטלפון שלהם הערב (יום ה'), "להירגע עם הרטוריקה בנושא פלישה בקרוב", נתעלם מכך שארה"ב פועלת במשבר הזה בניגוד גמור לרצונם של בעלי בריתם האוקראינים (1. אזהרת המסע – בניגוד לרצון האוקראינים, 2. החזרת הסגל הדיפלומטי -בניגוד לרצון האוקראינים, 3. החזרת המשפחות – בניגוד לרצון האוקראינים. 4. הרטוריקה המלחמתית – בניגוד לרצון האוקראינים) וננסה עוד יותר להתעלם מהאינטרסים הכלכליים של יצרני הנשק האמריקנים בסכסוך (השולטים בוושינגטון), וננסה גם להתעלם מכך שכל הדמוקרטים מחפשים עוד סיבה לצרוח במשך שנים 'רוסיה רוסיה' בעודם מתעלמים (או משתפים פעולה) עם סין, ובשלב הזה אם אתם עדיין לא חושבים שפלישה רוסית היא אינטרס אמריקני אשר האמריקנים מעוניינים בו – אז תהיו בריאים עם התמימות שלכם ובשלב הזה רק ננסה להתמקד בשאלה אחרת,

בין אם אמריקה מייצרת או לא את המשבר הנוכחי (ולדעתי היא בהחלט כן – בסירובה שלא להרחיב את נאט"ו מזרחית לפולין ובאסקלציה הרטורית הבלתי פוסקת למרות תחינותיו של נשיא אוקראינה זלינסקי),

האם עדיין מדובר בתופעה שאם וכאשר תתרחש – תהיה לאמריקה הזכות להתערבות בה?.

https://hebrewnews.com/article/45403/preview/1

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *