January 25, 2022, 3:49 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האם ארגון הביון הבריטי MI6 ניסה לזרוע פאניקה שטניסטית כדי להגן על הנסיך אנדרו?

כתבנו על ניהול המשבר התקשורתי של מלכת אנגליה אשר מגיע לאחר שדווח כי הנסיך אנדרו יעמוד בפני תיק תקיפה מינית אזרחית של בת 17 לאחר הפסיקה בארה"ב כנגד רשת סירסור הקטינות של מאקסוול-אפשטיין.

אך ייתכן וניהול המשבר החל עוד הרבה לפני, והתרגיל שייתכן ונעשה יחשוף עוד שיטת מבצע לוחמה פסיכולוגית רווחת בקרב ארגוני ביון. לפני שנציג את התרגיל, ניתן הקדמה מסויימת לדברים שקרו במהלך מלחמת הדיסאינפורמציה שהתנהלה ברשת ב2020.

אחד מארגוני הדיסאינפורמציה הבולטים היה ארגון בשם ITNJ. מדובר היה ב״טריבונל הבין לאומי לצדק טבעי״, סוג של טריבונל שבו ישבו אנשים ״בעלי סמכות״ שהקשיבו לכל מיני עדויות, אשר הפיצו את כל קשת הטענות הידועות במחוזותינו, מכך שהקורונה נגרמה מ-5G, להקרבת ילדים בטקסי שטן וקצירת אדרנוכרום. האדרנוכרום, עליו כתבנו מאמר עומק כיצד נרקם לאחד המיתולוגיות הבולטות ברוח הזמן, הוא חומר אשר נטען כי נקצר מהקרבת קורבן פולחנית של ילדים בטקסי שטן.

ובכן, אנו מציגים לכם ניתוח מגמות רשת, המראה כי שם הארגון נמצא ביחס ישר למונח אדרנוכרום מבחינת התפוצה באינטרנט. יתר על כן, לאחר התפוצצות פרשת אפשטיין, בשלב מסויים, המונח אדרנוכרום נמצא ביחס ישר עם חיפושים של שמו של ״ג׳פרי אפשטיין״. אליטות פדופיליות הן עובדה קיימת שחשפנו באתר, מג׳ימי סאבייל, לדוטרו בבלגיה, מNXVIM, לאוקספם בהאיטי, הכנסייה וארגונים באו״ם, פעם אחר פעם נתפסים אליטות עוסקות בדבר. אך יחד עם זאת הקישור לקצירת אדרנוכרום ופולחני שטן, הוא לכל היותר סברה שלא הוכחה עד היום ואשר ערבוב שלה יחד עם העובדות הברורות שצויינו גורם לעניין להשמע מחוץ לתחום הסביר. כך היה עם סיפורו של אפשטיין.

עכשיו למה הזכרנו דווקא את ארגון ITNJ שהיה חלק מהפצת הדיסאינפורמציה? ובכן, בראש הטריבונל עומד צוות של אנשים אשר לרובו יש משהו במשותף, קשר ישיר ומובהק לממסד הבריטי.

שתיים מחברי הצוות הם חברי מסדר האימפריה הבריטית (MBE) שמקבלים מהמלכה אליזבת׳ ה-II:

Dounne Alexander, MBE
Vanita Patel, MBE

בישוף פלסטיני של הכנסייה האנגליקנית:
Riah Abu El-Assal

בן דוד של שר בכיר לענייני חוץ בממשלת אנגליה (James Cleverly):
Dr. Christopher Cleverly

ועוד אחד בעל מלגת היוקרה של הRoyal Society המתחזה לאציל בריטי, ואשר לאחרונה חמק מעונש על ביזוי בית המשפט.
Sir John Walsh of Brannagh

למה אנחנו מדגישים את הקשר לבריטיניה? ובכן, בשנות ה-70 הבריטים פיתחו מבצע לוחמה פסיכולוגי בשם-Satanic Panic, הנועד לזרוע פארנויה וסלידה בקרב הציבור האירי כנגד הארגונים הצבאיים של האירלנד אשר לחמו בבריטניה. כיוון שרוב רובו המוחלט של האירים הוא קתולי, החליטו המודיעין הבריטי להפיץ בקרב אנשים כי פולחני שטן ומיסות שחורות התבצעו על ידי ארגוני המורדים, וזאת בנסיון לגרום לסלידה מהם.

במקרה שלנו דהיום, יש את הנסיך אנדרו, שנראה כי מעורב עד הצוואר עם מאקסוול ואפשטיין, וכמו כן, על אבא מאקסוול נאמר שפעל גם עבור הMI6 הבריטי. אי לכך, נראה סביר שארגון שכזה כמו הITNJ, ובכלל המודיעין הבריטי יעזרו להפיץ פאניקה שטניסטית, וגם בקרב ציבור נוצרי רחב בארה״ב, כדי לערער את אמינות הסיפורים הקשורים ברשת סרסור הקטינות של אפשטיין, או לכל הפחות לגרום למי שמדבר עלייהם, וכיוצא בזה עלול להזכיר את הנסיך אנדרו, להשמע מטורף.

כאורח כבוד בטריבונל הITNJ, הוזמן רוברט דויד סטיל, כדי לעסוק בענייני פולחני השטן בילדים. מדובר באיש CIA לשעבר אשר היה(נפטר) מחובר לכוורת של מייקל פלין והפצת Q. על כן יש להסתכל על אותו טריבונל בהקשר הרחב של תאוריות אשר הופצו על ידי Q, כאילו יש טריבונלים צבאיים מוכנים לשפוט את אנשי הסדר העולמי החדש. להלן לקט הודעות של קיו המדבר על Gitmo, בית הכלא המיוחד גוואנטנמו, ש Q דחף אנשים להאמין כי יתמלא במלואו על ידי אותם סוכני סדר עולמי.

לסי.איי.איי ולבריטים ישנו ארגון מודיעין משותף ובתוכו עוד כמה ארגונים של מדינות דוברות אנגלית בשם ה5-eyes, והוא כפי הנראה היה מאוד מעורב בנסיון להפליל ולהדיח את טראמפ בזמן הנשיאות. ייתכן שגם דרך אהוד ברק הארגון ניסה לעשות תרגילים דומים לנתניהו כפי שהראנו באתר.

עד פה מבצע הלוחמה הפסיכולוגי מסוג הSatanic Panic. כאשר זה נוגע לQ, המבצע היה אף נרחב יותר, והיה יותר מאשר רק להשמיץ יריבים דמוקרטיים של טראמפ, על כך נרחיב בקרוב.

נקודה אחרונה לסיום. השם המקוצר של הטריבונל ITNJ הוא דרך מקוצרת לכתוב את שם ארגון הסיינטולוגיה, או לפנות לאדם העוסק בסיינטולוגיה, וגם Dounne Alexander שהזכרנו את חברותה בטריבונל, קיבלה אות הוקרה מארגון החזית של הסיינטולוגיה CCHR – המועצה האזרחית לזכויות אדם. לסיינטולוגיה כמובן יש לא מעט יד בהפצת דיסאינפורמציה גם בישראל.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *