January 24, 2022, 5:57 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מלכת אנגליה משתמשת באינפנטיליזציה של אנדרו לנהל את משבר סרסור הקטינות של אפשטיין בממלכה.

הנסיך אנדרו נשלל מתאריו הצבאיים, חסויותיו ועיטורי האצולה שלו על רקע תביעת ההתעללות המינית הקשורה ברשת סרסור הקטינות של אפשטיין-מאקסוול. על פי מומחים בענייני האצולה הבריטית, ההחלטה היית של המלכה אליזבת השנייה ונתפסת כתרגיל אכזרי ומשפיל בגדר ניהול משברים.

עקב כך, אנו עכשיו עדים לסיפורים מעניינים על אופיו ודמותו של הנסיך אנדרו המציירים אותו כדמות אינפנטילית חסרת עמוד שידרה מלכותי, מה שיכול להתפס גם בגדר חלק מניהול המשבר של הממלכה. להלן כמה הדלפות מהזמן האחרון ממש.

במהלך השנים שבהן מאקסוול הייתה עם אפשטיין, הייתה לה – לפי קצין ההגנה לשעבר של הנסיך אנדרו, פול פייג' – גישה כל כך חופשית לארמון, עד שהצוות שלו הניח שהיא והנסיך מנהלים "מערכת יחסים אינטימית". ממדובר כיום במשבר אמיתי בממלכה, אבל פייג' מיד מוסיף משום מקום ומגלה שהנסיך בכבודו ובעצמו מחזיק "כ50 או 60 צעצועים רכים" על מיטתו ותצלום דפוף שלהם ליד המיטה. אם המשרתות לא מחזירות אותן בדיוק לפי הסדר שמוצג, הוא צועק, צורח ו"מתעלל מילולית".

הגארדיאן מפרש את הדברים בצורה מוזרה, בין עם כתוצאה מניהול המשבר של המלכה, או בהנחייה:
״אפשר לטעון שזה לא רלוונטי לתביעות של הנפגעות נגדו כתוצאה מהחברות שלו עם אפשטיין, כמובן. זו הידידות… שאנדרו טען, אשר נמשכה לאחר הרשעתו של אפשטיין בהתעללות בקטינית בגלל "הנטייה שלי להיות מכובד מדי". מצד שני, מה יכול להיות רלוונטי יותר מהוכחה כה בוהקת עד כמה עמוקה הילדותיות ותחושת הזכאות בבאדם?

נדגיש את המסקנה שלהם ״מה יכול להיות רלוונטי יותר מהוכחה כה בוהקת עד כמה עמוקה הילדותיות ותחושת הזכאות בבאדם״. כלומר, הוא בסך הכל אינפנטיל עם תחושת זכאות כמו ג׳ופרי במשחקי הכס, ולא אדם אחראי שמייצג את הממלכה.

סיפור נוסף עלה פתאום בימים האחרונים והוא לא פחות אינפנטילי.
גב' מקגוון, עוזרת שנסעה לסנדרינגהאם עם המשפחה, אמרה שלבני משפחת המלוכה מוקצים חדרים וחדר רחצה באחוזת נורפוק, אבל אנדרו לקח שירותים שמשיועדו לצ'ארלס.

היא אמרה ש"העימות המוזר" "נוטרל" רק כשהמלכה "שוחחה" עם אנדרו ואמרה לו להשתמש בשירותים אחרים. גב' מקגוון התעקשה שאין "שום דבר מיוחד" בחדר האמבטיה, ותיארה את האירוע כ"פשוט מריבת אחים".

אך נראה שבמריבה הזאת יש צד אחד אצילי ובוגר, וצד שני אינפנטילי. מקגוון הוסיפה כי: ״צ'ארלס התנהג בצורה מאוד בוגרת בנידון, וזה יותר ממה שאפשר לומר על אנדרו.״

כאקגוון עבדה בארמון בקינגהאם, בעוד אנדרו אותצו היא תיארה כ"מפונק", היה גר בדרך קבע בבית המגורים בלונדון.העוזרת לשעבר שהמשיכה לעבוד אצל הנסיך מייקל מקנט והרוזן והרוזנת מווסקס, אמרה על המריבה המתוארת לעיל: "אני חושבת שזה היה מאוד רגזני. הוא [אנדרו] מאוד מפונק בכל הנוגע לזכויות שלו.״

בינתיים, עוזרת נוספת לשעבר בארמון בקינגהאם, שרלוט בריגס, התבטאה על עבודה עבור אנדרו, וכינתה את הדוכס מיורק ״בעל תחושת זכאות תובענית״.

שרלוט טענה ביום חמישי שהיא ״נותרה בדמעות״ על ידי התלוצצות מילולית של אנדרו, ובהזדמנות אחת התמודדה עם זעמו על פער זעיר בווילונות שלו. בשיחה עם הסאן אמרה גב' בריגס שהנסיך צעק עליה: ״את לא יכולה לעשות משהו אחד מז***ן נכון?״ בעוד היא רצה מעלה ויורדת במדרגות כדי לתקן את הווילונות, שמחלקם הוא ישב במרחק של מטרים.

"האיש הזה נלחם למען ארצו בפוקלנד אבל לא יכול היה לעמוד כדי לסגור את הווילונות שלו", אמרה לעיתון, בת ה-47, אם לשניים. "זה היה מגוחך לחלוטין אבל העיד עליו רבות", הוסיפה.

וגם פה, שרלוט משווה בין הצד האחראי והאצילי לאנדרו האינפנטיל. היא אמרה שהאחים של הדוכס, צ'ארלס ואדוארד, כמו גם בני מלוכה אחרים שבהם פגשה במהלך שהותה בארמון, היו ״נפלאים״.

אז נראה שמעבר, שוב, להשפעה הרבה שהיית למאקסוול, מה שמעיד כי היא כנראה היית זאת שלבשה את המכנסיים בזוגיות עם אפשטיין, יש כאן מגמה לניהול משברים מצד בית המלוכה, המנסה לצייר דרך הדלפות מתוזמנות, את הנסיך אנדרו כאינפנטויל מטורף. פעם נוספת, המלכה מוכיחה שהיא עדיין הדומינטריקס של הבית המלוכה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *