January 18, 2022, 8:01 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בנט – NSO – המימד החמישי – ו Q

משטרת ישראל בראשות אלשייך נתפסה על חם משתמשת במוצר פגסוס של חברת NSO, כדי לרגל אחרי אזרחים ישראלים חפים מפשע ללא אישור או צו.
איילת שקד ובנט נמצאים בקשרי חברות עם ראשי החברה. שקד היא חברתה של נשיאת החברה, ואילו בכיר בחברה שמכר בנט ב-2015 – הקים סטארט-אפ עם מייסדי NSO.

באחרונה, כאשר בנט היה שר הביטחון, התגייס משרד הביטחון לטובת החברה בתביעה שמתנהלת נגדה, והציע לה שיתוף פעולה ללא מכרז. מדובר בפרוייקט שבנט קידם של תוכנת מעקב ובסיס לאשראי ודירוג חברתי עם חברת NSO להתמודדות עם הקורונה.

לאחרונה החברה נתפסה על חם כאשר כלים שלה שימשו ברחבי העולם לרדיפה אחריי אזרחים במדינות שונות יד ביד עם הפרת זכויות אדם.

מה שפחות יודעים זה ש-nso ידועה גם בשם Q cyber technologies י למה זה מעניין? כיוון שמייקל פלין, הידוע כדמות הבולטת ביותר שמקורבת לכל מבצע הלוחמה הפסיכולוגי קיו (Q), נחשף כמי שייעץ לחברת האם של NSO:

״בין השנים 2015 ל -2017, חברת האם של NSO, הידועה כ OSY Technologies, ובעלים קודם לכן, פרנסיסקו פרטנרס, שילמו כ -100 אלף דולר למייקל פלין, לשעבר מנהל סוכנות הביון הביטחונית ויועץ הביטחון הלאומי המיועד של דונלד טראמפ, על מה שפלין אמר הוא עבודת "ייעוץ". דבר זה התגלה בטפסי גילוי פיננסי שהגיש למשרד האתיקה הממשלתית בשנת 2017. התפסים לא הוסיפו פרטים על העבודה, ו- NSO לא הגיבה לשאלה על עבודתו של פלין. פלין לא הגיב לבקשות להערה״

כמו כן, NSO התכוונה לקנות את חברת המימד החמישי שניהל בני גנץ , החברה הידועה בפרשה עם אותו השם ״פרשת המימד החמישי״ שהיה מעורב בה אלשייך, מי שהשתמש בטכנולוגיית הnso למעקב.

1. מבקר המדינה גילה כי המשטרה הייתה מוכנה להעניק למימד החמישי "קניין רוחני" יקר שבבעלות המדינה. "בתקופת הפיילוט משטרת ישראל סיפקה הרבה מעבר ל'שדה ניסויים' כהגדרת המפכ"ל. לצד 'ארגז הכלים' איתו באה החברה, סיפקה המשטרה תורת לחימה – שיטה ותפיסה על אופן השימוש בכלים אלה, עליהם עלינו להגן", צוטט קצין בכיר בדוח. קצין אחר העריך כי "הפרויקט של החברה עם משטרת ישראל ללא ספק יביא את החברה ללקוח הבא, לקוח משטרתי אחר בעולם, עם פתרון מערכתי שכולל את הכלים שלה, לצד תורת לחימה אליו תיחשף מצד משטרת ישראל".

2. נזכיר מה שחשף אראל סגל בזמנו – חשד: 'המימד החמישי' של גנץ סיכן סודות מדינהויקטור וקסלברג, מקורב לפוטין שארצות הבירת הטילה עליו סנקציות ונחשד בגניבת טכנולוגיות, היה משקיע מרכזי בחברה.על פי הפרסום, האוליגרך הרוסי ויקטור וקסלברג, מקורב לפוטין ומעורב במשך שנים בהשקעות טכנולוגיות במערב ובניסיונות להעביר ידע טכנולוגי מתקדם לרוסיה, היה משקיע מרכזי בחברת 'המימד החמישי'. על וקסלברג הוטלו סנקציות אישיות על ידי ארצות הברית, בפרט לאור עמידתו בראש פרויקט שנועד להקים 'עמק סיליקון' ליד מוסקבה ישישאב אליו טכנולוגיה מתקדמת מהמערב.

3. מקורבים לחברת Renova שפגשו את בכירי המימד החמישי מספרים שהתקיימה פגישה בין החברה למשרד ההגנה הרוסי.

4. ירון איתן, מנהל המימד החמישי, ניהל גם את קרדורקס שהיה לה מתווך פיננסי שעבד עבור הבנק של ג׳קפרי אפשטיין באיי הבתולה.

החברה NSO קשורה ועשתה פרוייקטים גם לאוליגרך הרוסי דריפסקה. סוכני ה- FBI בוושינגטון פשטו על ביתו של האוליגרך הרוסי אולג דריפסקהישעה אין פרטים נוספים.

התיק (דוסייר) הידוע לשמצה של המרגל הבריטי כריסטופר סטיל נגד טראמפ, הסתמך גם על מידע מאיש העסקים הרוסי יליד בלארוס… סטיל עבד עבור עורכי הדין של האוליגרך הרוסי אולג דריפסקה וניסה למנף את הקשרים האלה כדי לסייע לFBI לקבל ראיות מאיל האלומיניום הרוסי נגד יו"ר קמפיין טראמפ, פול מנאפורט. ההשערות הן שהפשיטה היא חלק מחקירות דורהאם.

מה שמעלה את השאלה, איך ייתכן שרוברט מיולר, חוקר האף בי איי שחקר את מייקל פלין, בדק כל קצה חוט אפשרי לקשור אותו לרוסים, מלבד הקשר לדריפסקה דרך חברת NSO? דריפסקה ידוע כאיש המקדם עבור הקרמלין Active mesures, לוחמת ביון פסיכולוגית רוסית הכוללת לוחמת מידע. בעזרת סטיל והדוסייר, נראה שדריפסקה עשה את זה לקוטב הדמוקרטי פרוגרסיבי בארה״ב, מנגד הדיסאינפורמציה הרוסית (יחד עם סין) גם היוותה מכפל כח למסרים של קיו אנון ברשתות החברתיות.

בעוד הרוסים הפיצו מידע להוציא שמאלנים למחאות הרסניות רוויות ונדליזם עם קמפיין BLM וגו׳רג׳ פלויד בזמן הקורונה, הם שיגעו את הקוטב הימני עם דיסאינפורמציה של המבצע הפסיכולוגי של קיו אנון. מייקל פלין אינו זר לערוצי הדיסאינפורמציה הרוסית והActive measures שלהם, והוא אף הוזמן לטקס העשור כאורח מכובד של ערות התעמולה הראשי של הקרמלין, ערוץ RT, שם ישב בכיסא ליד פוטין. מדובר על ערות שהיה מעורב גם באופרציות דיסאינפורמציה כמו שיגעון ה5ג׳י ועוד.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *