January 17, 2022, 3:27 am

תורת הקוואנטים חז"ל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

סממני כת האילומינטי של שופטי העליון

קרולין גליק מדברת על הכת שבראשה עומד אהרון ברק, ואף מציינת את אחד ממקומות המפגש שלהם היכן שהם סוגרים עניינים בחשאי, ״פורום כרמים״. ובעוד השימוש במילה ״כת״ יכול להיות רק דימוי, אנחנו מאוד אוהבים להתמקד בנקודה הזאת, וחושבים שזה זמן טוב להציג בפנייכם סממנים כתתיים שאספנו על אותה כת מדוברת. מדובר בסמלים,מילות צופן,מחוות ועוד, המצביעים על האפשרות שאכן יש כאן עניין כתתי עם מימד פולחני וסמלי.

מדובר על אותה קבוצה שעמית סגל תיאר כך:
״במשך שנים נבחרים שופטים תחת מעטה חשאיות של הבונים החופשיים. קרום של מכובדות מכסה על רצון מוכר מאוד לסגור עניינים בין החבר'ה. עשרות שנים מונו קרובים ומקורבים למשרות רמות ללא שקיפות, שבג"צ בדרך כלל כה אוהב לקדם באגפי ממשל אחרים.״

גם כאן כנראה וייתכן שמדובר רק בדימוי, אך במהלך השנים מצאנו לא מעט ממעטה הסמליות של הבנייה החופשית בקרב בכת. למשל כמו הפעם ההיא שמנדלבליט כינה בכינוי דרגת הקשת המלאכותית המאסוני, ״אבן הראשה״, את ליאת בן ארי בציון תפקידה בתפירת תיקי נתניהו.

סביבת תופרי תיקי נתניהו היית שופעת בבוגרי קרן וקסנר, לרבות אחד מסגני ליאת בן ארי, יונתן תדמור, ממגישי כתב האישום. הוא גם יחד איתה הוריד את אהוד אולמרט משפטית, מה שמוביל אותנו למחווה הבאה. צריך לזכור שאולמרט מינה את דניאל פרידמן להיות שר המשפטים שיעשה סדר בעליון, הוא גדול מבקריה, ואף יצא נגד פרקליט המדינה דאז, משה לדור, בוגר קרן וקסנר. על פרידמן נאמר המשפט בעל הרובד המאסוני מפי השופט חשין:

"מי שירים יד על ביתי, אני אגדע את ידו"

מה שמזכיר לנו את סימן היד הנסתרת בבונים החופשיים. סימן זה נקרא "הסימן השני של בונה מדרגת מארק מייסון". בספר הטקס המאסוני של דאנקן נכתב:

"הסימן מתייחס לעונש כתוצאה מהמחוייבות של הבונה, וכמו כן למתחזה, והוא גדיעת יד ימינו".

מדובר בדרגה חשובה בדרך לקבלת דרגת ה"קשת המלכותית" שהוזכרה לעיל.
הדרגה כמו רבים בבניה החופשית קשורה בהיכלות מקדש שלמה, וממש בזמן הפולמוס נגד אופן מינוי השופטים שהיה לאחרונה, נשמעו אימרות מנשיאת העליון לשעבר, בייניש, על מה ש״מטמא את ההיכל" ופוגע ב"קודש הקודשים".

כל זה מקבל משנה תוקף כאשר אנו בוחנים מי שיפץ את בית המשפט העליון, ואיזה סמלים אופפים אותו. אכן אינספור סמלים מאסונים מקשטים את הבניין, מהאובליסק, לעין רואה כל, הפרמידה, ועוד. השיפוץ היה באדיבות משפחת רוטשילד, משפחה מאוד מרושתת בבנייה החופשית, אוולין דה רוטשילד אף מרחיב עבורנו בנידון כשהוא כותב בלינקדין שלו:

״במסורת הארגונית שלנו החברים שלנו מוצאים הכוונה קבועה במסרים של הסמלים שלנו. רבים שמצאו הצלחה על ידי הליכה לפי העקרונות שלנו, משלבים באופן קבוע את הסמליות שלנו לתוך האומנות, הארכיטקטורה והעיצוב שלהם. על ידי הפצת המסרים שלנו בתוך החברה, החברים לא יוכלו לשכוח את מטרת החיים שלהם ואפילו האובדים יוכלו להיות מובלים חזרה לאמת. הפירמידה, העין, האור והמעגל האינסופי שיוצרים את סמל האילומינטי, משמשים כתזכורת לעקרונות שהנחו את האנושות לאורך אלפי שנים. על ידי החתימה על השבועה הנצחית, החברים שלנו מגלים את העוצמה שחבויה בתוך הבחירות שלהם – ועל ידי הנחת החתימות שלנו מתחת לשבועה, אנו יוצרים קשר קבוע ופיזי בינינו לבין האנושות.״

זה מעניין שהוא בוחר במילה אילומינטי. האגודה הראדיקלית עם אותו השם שראתה לנגד עיניה עיצוב מחדש של החברה האנושית על פי ערכייהם של אליטת ״נאורים״, השתמשה לא פעם בסמליות ובלשכות של הבונים החופשיים לקדם את מטרתם. האילומינטי בעברית משמעו, ה״נאורים״. מה שמזכיר את דבריו של אהרן ברק:

"אמת המבחן המדריכה אותנו היא תחושת הצדק וההגינות של הציבור הנאור בישראל"

ובכן, לפי פרופ׳ קארול קוויגלי, משפחת רוטשילד גם על פי הצוואה של ססיל רוהדס, קיבלה להיות בהנהלה ובמעגל הפנימי ״אגודת הנבחרים״ של אגודת ״השולחן העגול״, ככל הנראה האחווה הסודית המשפיעה ביותר בזמנו על הפוליטיקה, תקשורת, אקדמיה ומשפט. חלק מרכזי בצוואה של רוהדס היה מלגת רוהדס, קידום סוכני שינוי דרך רשת מלגות אקדמאית של ה״נאורים״. בארץ יו״ר קרן הועדה המסננת היה סלים גו׳ברן, שופט עליון וראש הבנייה החופשית של לשכת עכו. אהרון ברק עצמו הוא בוגר מלגת פולברייט, שנוסדה על ידי בוגר מלגת רוהדס כדי להרחיב את רשת ההשפעה של הכת. כך גם הנהלת הINSS עם מלגת רוהדס.

לפי קוויגלי, לכת יש מפגשים, לאו דווקא פולחניים, אך סודיים, בהם קובעים מדיניות. במקרה שלנו, כנזכר לעיל, יש את פורום כרמים, שם נפגשו בסוד מנדלבליט, אהרון ברק, משה לדור, ועוד, ושם התקבלה ההחלטה להגיש את כתב האישום התפור של הכת כנגד נתניהו. כפי שחשף בזמנו אבי זלינגר, באותו פורום ישנם ״שבילים נסתרים״. האם ובאיזה אמצעיים כתתיים של לוחמה פסיכולוגית השתמשו באותם מקומות מסתור?

עד הפעם הבאה,
קונספיל
So Mote It Be

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *