Q נחשף כפרוטוקול פסייאופ של כת השטן מהמקדש של סת

קיו סשנס

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לין ווד עדיין לא חזר בו מכך שהיה קורבן ללוחמה פסיכולוגית. דבריו משבת שעברה:
״אני מודה, מייק (פלין) וסידני שחקו בי במשך חודשים. לא היה לי נסיון במבצעי לוחמה פסיכולוגית צבאיים. אך אני לומד מהר… הייתי מרומה, עכשיו כבר לא״

לאחר מכן ווד הוציא טענה שחוזרת על עצמה לא פעם מפי חסידי Q, וזה הפרדה בין Q לQanon. אם לרדת לשורש הדברים, הכוונה להפרדה בין הודעות שכותב Q, לבין מידע כוזב המסתובב ברשת בשם Q וחסידיו, אותו הם מייחסים למבצע דיסאינפורמציה מתוחכם של הדיפ סטייט. ווד כותב שהוא עצמו לא קשור לא לקיו ולא לקיו אנון, אך הנה משהו לקחת בחשבון.

ניקח סיפור פנטסטי ממהלך הבחירות שתוהד ללא הרף בקרב חשבונות של חסידי Q. כיצד אנו יודעים? חסידים מאוד הדוקים שלו שקיבלו גישה לכתוב בערוץ באותה תקופה תהדו ממש את אותו המסר. מדובר על הסיפור שראש ה-CIA ג׳ינה האספל נפצעה בקרב עם חיילים שבאו לקחת ממנה את השרתים שעלייהם היו תוצאות הבחירות האמיתיות, וזירת הקרב התקיימה בגרמניה.
מדווח שגם סידני פאוול, אשר טראמפ הרחיק מהצוות המשפטי שלו ומכל גישה לנכסים שלו, ניסתה לשכנע באותה העת מי שיכלה מהממשל באמיתות הסיפור ובנחיצות לשלוח כוחות לגרמניה. כמובן שהסיפור התברר כבדיה.

אך מה נתן אמינות מלכתחילה לסיפור כל כך הזוי? יש מקור אחד שגם נתן אמינות לדברים וגם יכול להסביר את דבריה של עו״ד פאוול על מה שהיא כינתה ה״קראקן״, מילה בה השתמשה כדי לאיים על מי שביצע את הונאת הבחירות ב2020. היה זה גנרל מקינרני(McInerney). גנרל מעוטר שטען כי אכן הדברים ,שעד אותו הרגע היו שמועות, נכונים, וכי מי שגילה את זה זה ״גדוד מודיעין 305״ אותו הוא כינה ה״קראקן״, יחידה שיש לה את כל המידע לגבי הונאת הבחירות. מה Q כתב באותה העת? הוא העלה באוקטובר 2020, אותה תקופה, הודעה עם תמונה של ג׳ינה האספל. בהודעה ישנה אחרת אמר לאנשים לשים לב שבמשרה הקודמת שלה היא בכלל היית אחראית על אירופה ושאל היכן? כל הדברים הללו הובילו לסערה המושלמת של דיסאינפורמציה, אבל בגלל טכניקת העמימות של קיו, תמיד יכולים לאמר שאין לו קשר לכך, "מה שהטעה זה קיו אנון ולא Q". הצבא כמובן הכחיש, וגדוד 305 עוסק בהכשרת חיילים, לא בעניינים מבצעיים.

עכשיו מי זה המקינרני הזה וסיפורי המקינרניה שלו? ובכן מסתבר שהוא חבר מאוד קרוב של גנרל פול ואללי(vallely). בין היתר הם כתבו בזמנו ספר על כיצד לנצח את המלחמה בטרור. לפול גם היה סיפור מאוד דומה ל״קראקן״ של מקינרני. בכמה הזדמנויות שונות, כאשר נשאל על Q, ואללי ענה כי מדובר ביחידת המודיעין של צפון וירג׳יניה, יחידה מיוחדת אשר ואללי טען כי מספקת ואוספת מידע מודיעיני בצורה שעוקפת את סוכנויות הביון המרכזיות, ומעבירה ומתקשרת אותם הלאה ל-Q, אליו ושאר הרשת המפיצה את התמסירים שלהם. מעניין שסמל היחידה הוא עיט המחזיק חרב בתוך חגורה הנראית כמו Q, ועליו כתוב "send me", קצת כמו "Q sent me" הידוע.

על הדברים חוזר ואללי בשיחה עם יוצר הסרט Into the storm, אך שם מה שמעניין הוא שהיוצר מקבל את הטלפון שלו מאנשי צבא אחרים שמזינים Qtubers ידועים, אנשים בולטים שמפרשים הודעות של Q. כמובן שואללי ומקינרני מקורבים מאוד למייקל פלין, ואכן נראה שיש עניין של גנרלים, אך השאלה אם מדובר באמת במבצע שמתנהל מתוך הצבא, או שחשוב להם הנראות כאילו הוא מתנהל מתוך הצבא.

ואללי כתב דו״ח ב-1980 עם אנליסט PSYOP דאז מייקל אקווינו, מייסד המקדש השטניסטי של סת, וכותרתו
From PSYOP to MindWar: The Psychology of Victory

הMindWar מוגדר כ"שכנוע אגרסיבי מכוון של כל המשתתפים במלחמה שננצח במלחמה". המאמר מעמת שימוש בפעולות פסיכולוגיות כמו תעמולה מול גישה חדשה:

״בניגוד ל-PSYOP, ל-MindWar אין שום קשר להונאה או אפילו לאמת סלקטיבית מטעה. במקום, נקבעת אמת שלמה, שאם היא לא קיימת כעת, תאולץ להתקיים בעתיד על ידי רצונה של ארה״ב… תמסיר MindWar לא חייב להתאים לתנאים של אמינות עמומה כמו PSYOP; המקור הוא שהופך אותו לאמין.
…פעיל MindWar חייב לדעת שהוא דובר אמת, ועליו להיות מחויב לכך באופן אישי. מה שהוא אומר הוא רק חלק מ-MindWar; השאר – ומבחן היעילות שלו – טמון בשכנוע שהוא מקרין לקהל שלו, בקשר שהוא יוצר איתו.״

הטכניקות הללו מאוד ניכרים בדפוס הפעולה של Q. המסרים ששלח מקינרני, הפסיכולוגיה של ניצחון אצל Q, כאילו מאסרים מגיעים בכל רגע "storm is coming", ״nothing can stop what is coming". המשפט של קיו"Future Proves Past"העתיד מוכיח את העבר, כלומר, אם זה עוד לא קרה, הנחישות של אמריקה והצד שמשתמש בטכניקה, תגרום לאמת הזאת לקרות בסוף, מה שנראה כי הסתיים בחוסר היכולת של אנשים להשלים עם כישלון ה"תכנית" וה״סערה״ של Q.
נרחיב בהמשך.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *