מורה נבוכים: נתניהו, הבונים החופשיים והמועצה ליחסי חוץ (CFR)

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ישנן כמה טענות נפוצות על נתניהו שרצות ברשת.
1. הוא רשום כחבר במועצה ליחסי חוץ (CFR)
2. הוא בונה חופשי
3. הוא רשום בארה״ב תחת כמה שמות כמו בן ניתאי וגו'ן סאליבן.

המסקנה של הזרם המרכזי במחקר תאוריות הקשר בארץ לרוב הוא שנתניהו סוכן CIA. לאור פניות רבות, החלטנו לכתוב לכם מה שאנחנו יודעים במערכת בעניין זה. להלן דבר דבור על אופניו.

נתניהו והמועצה ליחסי חוץ (CFR):
אולי הטענה הדבילית ביותר שנתקלנו בה היא אנשים שזועקים בביטחון עצמי מופרז על כך שנתניהו הוא חבר מס׳ 2804 במועצה ליחסי חוץ. הטענה הזאת מבוססת על רשימה אחת, אך ורק אחת, רשימה באתר בשם mega.nu, אם שמות של אנשים בטקסט אשר נטען שהם חברים בCFR. זה אינו מסמך, סתם טקסט באתר נידח.

זאת בניגוד נניח למשה ארנס אשר כן נמצא במסמך רשמי, לגמרי, חתום סגור, המופיע באתר, שם הוא רשום כחבר בועדה המייעצת של המועצה. המסמך מופיע באתר שלנו:
https://conspil.com/2018/08/hacfr-shalaj-et-arens-letanef-neged-jok-haleom/

אבל הפעם החלטנו להראות לכם איזה ״מחקר״ כל כך הרבה אנשים עושים כשהם לוקחים מאתר מפוקפק מידע בצורת טקסט, ולא מחפשים מסמך רשמי של הארגון. ובכן, להלן האתר והרישום שלנתניהו אשר מרבים לצטט, כפי שתראו רשום שם הדבר הבא:
2804. NETANYAHU BENJAMIN,, 1988 annual rpt
http://www.mega.nu:8080/ampp/roundtable/CFRL-Rlist.html

לפי ההסבר באתר הכוונה ב-1988 annual rpt היא שמשם נלקח המידע על נתניהו, כלומר, מהדו״ח השנתי לשנת1988 של המועצה. ובכן… החלטנו פשוט להביא אותו לכם ולהראות לכם מה כתוב בו.

https://t.me/conspil/4773

כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, נתניהו אינו נמצא כלל וכלל ברשימת החברים במועצה, הוא כן מופיע כאורח בפאנל שהם עשו באותה השנה בנושא ישראל והפלסטינים, נתניהו אז היה שגריר ישראל באו״ם והופיע מכורח תפקידו. ואכן, מבדיקה באותו אתר mega, מדובר היה במערכת אוטומטית שאספה שמות ממקורות כמו הדוח השנתי המוזכר, אך הטכנולוגיה לא היית מדוייקת מספיק להבדיל מי מהשמות שהיא מוצאת במסמך חבר במועצה ומי פשוט היה אורח שבא לדבר. יתרה מזאת, לא ניתן להיות חבר במועצה מבלי להיות אזרח אמריקאי, אך עדיין חשוב היה להראות את המסמכים.

נתניהו והבנייה החופשית:
נזכיר לכם שוב, אל תאמינו בכלום עד שלא הוכחתם בעצמכם.
כותב מאמר זה יודע שנתניהו הוא בונה חופשי, מידע שקיבל בעל-פה ממקור ראשוני מבפנים. זה למה אוכל גם לנדב עבורכם בערך את הדרגה (22-25), כי זאת עדות ראשונית.

מסקנה:
יש לחברותו בבנייה החופשית כנראה קשר לרישום השמות השונים בארה״ב, וכי למה? לרוב האנשיםפ שחוקרים את הנושאי חסר פיסה בפאזל. אם אתם מכירים קצת את איך שהמוסד פועל, אתם תזכרו בסיפור של מרגל העל הישראלי בסוריה, אלי כהן. הוא הגיע לצמרת השלטון הסורי דרך לשכות הבונים החופשיים שם.

נתניהו אכן פעל עבור המוסד כשהיה באמריקה, הוא עזר להבריח חומרי גלם לכור הגרעיני בארץ, וגם זה, הבאנו לכם באתר לפני כולם מסמכים רשמיים של האף.בי.איי אשר עקב אחריו שם. ועל כן גם הרישום בכמה שמות באמריקה כנראה, כי הוא היה איש מוסד. לא סי.איי.איי.
https://conspil.com/2018/02/barnur-433-look-at-the-upcoming-trump-memo/

הוא לא חבר CFR, הוא כן היה בבונים החופשיים, כנראה דרגה 25, אולי דרגה יותר או פחות. המסקנה אחרת לגמרי.

וזה הכל.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. חירם 2021-04-21

    אם הוא בונה חופשי למה הבן שלו יוצא נגד הבונים החופשיים?
    והתשובה: עד לפני 5 שנים הוא היה בונה חופשי אבל אז מועצת הבונים החופשים העולמית (שיושבת בלונדון) נתנה לו הוראות להשלים עם ברק אובמה שהוא גם בונה חופשי והוא לא הסכים ואז הם עשו טקס מיוחד (שמשתתפים בו 50 בונים חופשיים ו-50 אילומינטי מכל העולם בדרגות הכי גבוהות) ששולל ממנו את הדרגות שלו (הוא היה דרגה 24 ומועמד לדרגה 25).
    אחרי ששלו ממנו את הדרגות הוא כבר היה מנודה מהבונים החופשים ואז הבן שלו התחיל לשנוא אותם ולפרסם פרסומים נגדם.
    ואיך יודעים שהוא בונה חופשי? בראיונות שלו בעבר הוא היה עושה סימנים סודיים של בונים חופשיים כדי לסמן שהוא ממשיך בהוראות שניתנו לו (כמו לראשי ממשלה אחרים שהבונים החופשיים מינו)

  2. טל 2021-06-06

    מנודה ועדיין חיי? איך?