אקדח מעשן: סרטון מתורגם רשמי של הסינים המודים בברית עם וול סטריט והדיפ סטייט נגד ארה״ב והעולם החופשי כולל אמצעי סחיטה

סין פו הדב שי ג׳ין פין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מתורגם

https://rumble.com/vboc3e-china-collusion-the-evidence-.html

הרצאה של פרופ׳ לכלכלה סיני, אשר הורד מהרשתות הברתיות בסין זמן קצר אחר שעלה. הסרטון שתראו מתורגם לעברית, והנה הנקודות המרכזיות:

1. עד טראמפ טול סטריט שלטה בממסד הפוליטי

2. משנות ה-70 וול סטריט משתפים פעולה בקו אחד עם המפלגה הקומוניסטית הסינית.

3. הם מחזיקים את ביידן קצר בדיוק כמו שחשף בובלינסקי. הם בנו לו קרנות השקעות שמהם הוא מרוויח הון עתק.

בגלל כל זה התקשורת תומכת הביידן ומסתירה את המידע הזה עליו, האנשים של וולסטריט שמחזיקים את הערוצים קשורים בתוך כל זה.

על וול-סטריט והממסד הפוליטי כתבנו רבות, היו אלה רוקפלר וג׳יי פי מורגן שהקימו את ארגון הCFR המהווה את הליבה של הממסד הפוליטי בארה״ב, ומתוכו צמחה הקבוצה שהיא לב הליבה ללא מחלוקות, הועדה הצלת-צדדית (Trilateral Commison).

פרופ' קארול קוויגלי היה פרופסור להיסטוריה מאוניברסיטת ג'ורג'טאון הישועית בוושינגטון, מדובר במורה שעיצב את תודעתם של מנהיגים רבי השפעה בזמננו כאשר הבולט ביותר הוא ביל קלינטון אשר אמר בדבריו כשנבחר לנשיאות כי "הקריאה הובהרה על ידי פרופ' לו קראתי קארול קוויגלי..", בדבריו מתכוון קלינטון לקריאה ל"שינוי חברתי" בפועל. אין זה פלא שקלינטון ואישתו הם יקירי תאגיד אמריקאי הרשום בארה"ב כ"קרן לישראל החדשה" המהווה את מטריית ארגוני החברה האזרחית הפועלות למען "שינוי חברתי" על ידי מאבק אקטיבי בארץ.

קארול קוויגלי כתב את הספר "טרגדיה ותקווה" כאשר בכוונתו בין השאר לתקווה עבור מי שיצטרף לשינוי החברתי וטרגדיה לשמרנים שלא יקבלו, ובספר זה הוא מרחיב בדיוק תחת הכותרת "אגדות הימין" על התקופה בה שררה סוג של "פארנויה" בקרב הימין השמרני סביב שנות החמישים, אשר היה סבור כי ישנה קנוניה בולשביקית להשתלטות על ארה"ב ושינוי המרקם החברתי שאיים על הסדר הקיים, אך בהמשך מרחיב פרופ' קוויגלי כי לא כל חששותיו של הימין השמרני היו עורבא פרח:

“ישנה והייתה קיימת כבר במשך דור, רשת בינלאומית שפועלת, במידה מסויימת, בדרך שבה הימין הקיצוני מאמין שהקומוניסטים פועלים. למעשה, לרשת הזו, שאנחנו יכולים לזהות כ’קבוצות השולחן העגול’, אין שום בעיה עם שיתוף פעולה עם הקומוניסטים, או עם כל קבוצה אחרת, והיא עושה זאת לעיתים קרובות. אני יודע על הפעילות של הרשת הזאת כי חקרתי אותה במשך 20 שנה והורשתי לשנתיים בראשית שנות ה­60 לבחון את המסמכים והתיעודים הסודיים שלה.

אין לי שום התנגדות לקבוצה זו או לרוב מטרותיה, ורוב חיי הייתי קרוב אליה ולרבים מכליה. אני התנגדתי, גם בעבר וגם לאחרונה, לחלק מהמדיניות שלה… אך בכלליות, ההבדל העיקרי בדיעותנו הוא שהם רוצים להישאר בלתי­ידועים, ואני מאמין שהתפקיד שלהם בהיסטוריה הוא חשוב מספיק בשביל להיות ידוע.”

ובכן… כיום הם משתפים פעולה עם המפלגה הקומוניסטית הסינית.

על ה-CFR והתקשורת ראו סרט קצר מתורגם במאמר שלנו:

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *