"קראקן על סטרואידים": האם סידני פאוול סולקה מהצוות של טראמפ או שמדובר כאן בהכנה לקראת לוחמה משפטית בשני "וקטורי תקיפה"?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אתמול הקמפיין הרשמי של טראמפ מטעם המפלגה הרפובליקנית, שחרר הצהרה רשמית לתקשורת שבה הובהר שבדומה לעוה"ד לין ווד, סידני פאוול אינה חלק מהצוות המשפטי הרשמי של קמפיין טראמפ והמפלגה הרפובליקנית

כמובן שתעמולני הפייק ניוז קפצו על הידיעה כמוצאי שלל רב וטענו שג'וליאני והצוות המשפטי של טראמפ מרחיקים מעצמם את פאוול:
https://thehill.com/homenews/campaign/527105-giuliani-distances-trump-campaign-from-sidney-powell

https://uk.reuters.com/article/us-usa-election-trump-powell/trump-campaign-says-sidney-powell-not-a-member-of-legal-team-idUSKBN2820UB

האם זה הגיוני שג'וליאני סילק את פאוול, לאחר שרק לא מזמן היא עמדה יחד איתו במסיבת עיתונאים נפיצה במיוחד?

התשובה היא שלילית, כפי שמספר אנשי מפתח, כולל פאוול עצמה, דאגו להבהיר:

עוה"ד לין ווד מסביר שפאוול בדומה לו עצמו הם עורכי דין שנלחמים על צדק עבור "WE THE PEOPLE", כלומר "הבבון הילידי", האזרח הפשוט שהחוקה נועדה להגן על חירותו. למעשה ווד ופאוול הם "קומנדו משפטי" של טראמפ שפועלים מחוץ לזרוע הממסדית של המפלגה הרפובליקנית, כאשר האינטרסים של פאוול ווד וטראמפ הם מתואמים.

הציוץ צוייץ מחדש על ידי ג'וזף פלין, אחיו של הגנרל מייקל פלין אותו סידני פאוול מייצגת בתיק שנתפר לו במיוחד על ידי אנשי הדיפ סטייט של אובמה. ג'וזף פלין מדגיש ש"אנו נלחמים עבור הציבור" (לא עבור המפלגה הרפובליקנית הממסדית).

לין ווד ממשיך ואומר שההצהרה היא חלק ממהלך מתוכנן ושלא מדובר בצירוף מקרים או בהפתעה:

כתבת הבית הלבן אמרלד רובינסון זורקת לנו רמז נוסף, כאשר היא מזכירה את הראיון הנפיץ של סידני פאוול (תקציר בנספח בסוף הכתבה), שבו פאוול נכנסה חזיתית במושחתים רפובליקנים לרבות מושל ג'ורג'יה קמפ שחתם על חוזה עתק עם חברת דומיניון רגע לפני הבחירות ואחרים:

בשלב הזה אתם כבר מתחילים להבין את המהלך, ולכן זה הזמן לנתח אותו לעומק מבחינה אסטרטגית.

"יש דרכים רבות להגיע לנצחון" – הגנרל מייקל פלין:

כדי להבין את המהלך הזה מבחינה אסטרטגית, עלינו להבין מדוע בעצם חשוב לטראמפ ואנשיו להלחם בשני "וקטורי תקיפה", האחד ממסדי רפובליקני והשני "קונספירטיבי". האחד יעסוק בזיופים "שקל לציבור לעכל", כלומר זיופי פתקי הצבעה, גריסת פתקי טראמפ ועוד, ואילו השני ידבר על קנוניית הענק של ההצבעות האלקטרוניות, מפלצת עולמית שאפשרה ל"נאורים" להעלות את אנשי שלומם לשלטון ברחבי העולם. כך קרה עם חברת סמארטמטיק שנוסדה כדי להעלות את הרודן "הנאור" צ'אבס לשלטון, וכך קרה גם בארה"ב לאורך תקופה ארוכה. המעורבות של ה- CIA (שבתוך ה- CIA) וההיקף של ההונאה הזו, מקשים על הציבור הרחב לעכל את הדברים, ולכן צריך להוביל את המערכה בשני מסלולים, את המסלול ה"קונספירטיבי" שזו "הסיירת המשפטית" של טראמפ מובילה פאוול ויחד איתה לין ווד ואחרים, ואת המסלול הרגיל מוביל המערך של המפלגה הרפובליקנית..

אז למה בעצם חשוב לעשות את ההפרדה הזו? האם הסיבה היחידה היא הקושי הציבורי לעכל את הדברים? 

בציוץ הזה הגנרל פלין משתף כתבה של מולי מקאן, עורכת דין מהמשרד של סידני פאוול וכתבת בכירה ב"פדרליסט", שמבהירה חלק נוסף מהתמונה:

"הדמוקרטים עושים דרמה, אנו צריכים להשאר חדורי מטרה, ממושמעים ונחושים.

חישבו על הבחירות כשני מסלולים: המסלול הראשון הוא ה"הונאה הרגילה" והוא כולל את העבריינות של הדמוקרטים, החל מסילוק המשקיפים הרפובליקניים, דרך הזרקת פתקים חדשים ממקור לא יודע, הצבעה של מהגרים לא חוקיים במעוזים דמוקרטיים ללא הצגת תעודות זהות וכו'.
המסלול השני הוא ההונאה האלקטרונית – הונאה שמערבת מדינות זרות ואת חברת דומיניון ודומיה, על המסלול הזה אחראית סידני פאוול והיא עובדת על לספק הוכחות עבור בית המשפט.
שני המסלולים יחדיו יכולים להפוך את בחירות 2020 לנפיצות ביותר בתולדות ארה"ב, במקרה שזה עוד לא קרה…

דרמה היא לא דבר טוב כשעבודה רצינית צריכה להתבצע, והיא הופכת למזיקה במיוחד כאשר העבודה צריכה להתבצע במגבלות זמן ולחץ. לכן אני לא מבינה כיצד אנשים כה מנוסים בפוליטיקה עוסקים ברכילויות סביב פאוול ויחסיה עם שאר הצוות…
אם אתם חושבים שסידני פאוול לא תצליח – זכותכם, אבל במקום להתעסק בזה, יהיה פרודוקטיבי הרבה יותר אם תתמקדו ב"מסלול מס' 1". אנשים רבים אמרו זאת, אך אדגיש בכל זאת, טכנית אנו יכולים לזכות בבית הלבן רק דרך "מסלול מס' 1" (ההונאה "הרגילה")…. לכן מי שלא מאמין בפאוול או לא יכול לתרום למאמץ שלה בשום דרך, שיתפנה לעזור ב"מסלול 1"…

לבסוף אל תתפתו להאמין לכותרות שאומרות שמתח בצוות של טראמפ, או מתיחות בקרב תומכי טראמפ, פרושה משהו לא שגרתי או התרסקות טוטאלית. אם אתם מאמינים בזה, קחו הפסקה ותעשו חושבים מחדש, על הדרך תקראו קצת הסטוריה. מתיחות היא דבר טבעי ממשפחות ועד לבעלי ברית פוליטיים, זה קרה לכל אורך ההסטוריה. האנשים שנמצאים היום בלב הארועים נלחמים בקרב אדיר להשפיע על תוצאות הבחירות שלהמעצמה החזקה בעולם. כמו בכל בחירה אסטרטגית, הבחירה מלווה במתיחות בין הצדדים המעורבים וכך היה לכל אורך ההסטוריה, גם אם ספרי ההסטוריה נוטים להחליק את זה. 

הבעיה הגדולה ביותר היא כיצד אתה – הציבור, תגיב. חשוב מכל הוא למהנע מהסחות דעת ודרמה מיותרת ולהתמקד במה שאנו יכולים לעשות כדי לקדם את המשימה. זה כל מה שיש לנו לעשות כרגע, הבחירות הן בהחלט בידיים שלנו ונוכל לנצח אם נהיה ממוקדים, ממושמעים ומכווני מטרה."

Democrats Do Drama – We Need to Stay Resolved, Disciplined, and Driven

הדרך היחידה לשחרר את ה"קראקן" היא לנתק אותו מהמפלגה הרפובליקנית:

כשסידני פאוול אמרה את המשפט הידוע "לשחרר את הקראקן", ניתן היה להבין אותו בשתי דרכים, האחת היא "חשיפת התמנון" של רשת הונאת הבחירות של שחקני הדיפ סטייט וה"נאורים" ברחבי העולם, והשנייה היא "חשיפת התמנון" שהוא ההוכחות החד משמעיות לרשת ההונאה העולמית. לא את ההוכחות ולא את ה"נאורים" ניתן לחשוף דרך המנגנון של המפלגה הרפובליקנית שדרכה טראמפ רץ לנשיאות. יש סיבה מדוע שחקנים פוליטיים רפובליקניים דורשים מטראמפ להודות ב"הפסד", יש גם סיבה מדוע מושל ג'ורג'יה הרפובליקני קמפ, שסגר חוזה עם חברת דומיניון רגע לפני הבחירות, לא מעוניין בספירה מחדש של "קולות הניתנים לאימות" ובטח שלא מעוניין לפתוח את פרשת הונאת הבחירות האלקטרונית של דומיניון וחבריה:
https://web.archive.org/web/20201004102856/https://www.govtech.com/security/Georgia-Awards-107M-Voting-Machine-Contract-to-Dominion.html

https://www.americanoversight.org/investigation/georgias-voting-machines-and-election-security

עקב השחיתות הממוסדת הזו בקרב המפלגה הרפובליקנית, פאוול חייבת להיות מנותקת רשמית מהקמפיין של טראמפ, קמפיין שהוא מטעם ובחסות המפלגה הרפובליקנית, ולעבוד איתו למען הציבור דרך ערוץ אחר. 

קחו למשל את הציוץ הזה של עוה"ד לין ווד שעובד יחד עם פאוול בנושא הזה:

חישבו האם הוא יכל לחשוף את הפרטים על פרשות הפדופיליה של אפשטיין, פרשת תפירת תיקי טראמפ רוסיה, הלפטופ של אנתוני וינר ושל האנטר ביידן וכל התכנים שמופיעים שם, השחיתות והבגידה, לכאורה, של הילרי קלינטון ומערך הונאת הבחירות הגלובלי הגדול ביותר בהסטוריה?

האם ניתן לדבר על כל זה דרך המנגנון של המפלגה הרפובליקנית? 

האם חלק משחקני הממסד הרפובליקני והכסף הגדול שסביבו, מעורבים בצורה ישירה או עקיפה בחלק מהפרשיות? 

האם אותו ממסד רקוב (במידה פחותה ממקבילו הדמוקרטי), מפחד לקשור עצמו לטענות "קונספירטיביות" ובכך להמר על כל הקופה על נצחון של טראמפ?

האם כל זה מסביר מדוע המפלגה הרפובליקנית הוציאה את ההודעה הזו ומדוע לטראמפ ואנשיו אין שום בעיה עם זה?

https://theconservativetreehouse.com/2020/11/22/republican-business-interests-separate-from-sidney-powell/

הקמפיין של טראמפ והצוות המשפטי הרשמי שלו, פועלים תחת הממסד הרפובליקני ולכן הם חייבים לפעול "על פי כללי המשחק". זאת בעוד שסידני פאוול, לין ווד ואחרים פועלים הן נגד רפובליקנים מושחתים, הן נגד דמוקרטים מושחתים והן נגד ה"נאורים" והשחקנים הזרים שמעורבים בהונאה והם לא כפופים לשום כללי משחק, הם מייצגים את הציבור – WE THE PEOPLE.

"#קראקן_על_סטרואידים":

בתגובה רשמית שהוציאה סידני פאוול לארוע, היא מסבירה שהיא מעולם לא הייתה חלק מהצוות הרשמי של טראמפ ומאשרת את העובדה שהיא מתכוונת לפעול לחשפית כל השחיתות, ללא קשר מפלגתי:
https://mailchi.mp/2270aefe51e4/statement-from-sidney-powell-to-we-the-people?e=3b0771afd3

"אני מסכימה עם הודעת הקמפיין שאני לא חלק מהצוות המשפטי. מעולם לא קיבלתי מהם אגורה. המטרה שלי היא חשיפת כל האמת, בין אם היא תפיל רפובליקנים ובין אם דמוקרטים. הראיות הן חד משמעיות שמליוני קולות הועברו מטראמפ לביידן ומהרפובליקנים לדמוקרטים, בזכות התוכנה הידוע לשמצה. אנו לא נאפשר לאומה הגדולה הזו להחטף על ידי קומוניסטים מבחוץ או מבפנים או לקולות שלנו להחטף על ידי שחקנים זרים מהונג קונג, ונצואלה, איראן, או סרביה לדוגמא, מקומות שאין בהם ערך לחיי אדם ובטח שלא לאנשים שהם המנוע מאחורי האומה האמריקאית. #אנו_הציבור בחרנו בדונלד טראמפ ובמועמדים רפובליקניים נוספים שיחזירו את החזון של אמריקה כמקום של חיים, חירות וחיפוש אחר אושר (החזון החוקתי של מייסדי ארה"ב). אתם יכולים לסייע למאמצים ע"י תרומה ל-www.DefendingTheRepublic.org 

#קראקן_על_סטרואידים"

הטקסט הזה של סידני פאוול מדבר בעד עצמו.

נסיים עם הקטע הבא של ג'נה אליס מהצוות הרשמי של טראמפ:
https://parler.com/post/d6763493ed8b46fe9dea16411acabd4d

בקטע הזה אליס מבהירה היטב שפאוול ממשיכה לשתף פעולה עם המאמצים של קמפיין טראמפ, אך שהיא פועלת תחת משאבים ולוחות זמנים נפרדים מאלו של הקמפיין. בעוד שהקמפיין מרוכז בתביעות נגד הגופים שאמונים על טוהר הבחירות וכן נגד הפקידים הממונים, סידני ושותפיה מתמקדים בדומיניון, סייטל והונאת הסייבר.

כלומר הקמפיין הרשמי ילך לפי "וקטור התקיפה הראשון" – "השחיתות הקלה לעיכול", ואילו פאוול תלך לפי "וקטור התקיפה השני" – ה"קונספירטיבי" שגורס שקנונייה "נאורה" בינלאומית נרקמה לה כדי לגנוב את הבחירות, תוך ניצול פרצות מובנות בציוד ההצבעה האלקטרוני, ושלמעשה הקנונייה הזו פועלת במשך כשני עשורים.

בפרק הבא אנו נגלה מה זה "קראקן_על_סטרואידים" וכיצד זה קשור לצבא ולמשרד ההגנה האמריקאי ולחנינה הפתאומית שהוענקה לגנרל מייקל פלין, אותו ייצגה סידני פאוול.

________

לקריאה נוספת:
Making sense of the news about Sidney Powell – American Thinker

לעדכונים שוטפים הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:
https://t.me/conspil

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *