האנטר ביידן ואנטוני וינר – פעם נוספת המחבר את הדיפ סטייט הוא פורנוגרפיית ילדים

קיו ביידן וינר פורנו ילדים
כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עדויות לשחיתות, פורנו קטינים פוטנציאלי במחשב הנייד של האנטר ביידן

הסנאטור רון ג'ונסון קורא לאף-בי-איי 'להתוודות' לגבי מעורבות הסוכנות במחשב הנייד של האנטר ביידן, לאחר שזו סירבה 'לאשר או להכחיש' פרטים מסוימים הכלולים בתלונת בעל חנות מחשבים מדלאוור.

הדברים מגיעים אחר שהתגלה כי סוכן האף בי איי החתום על הצו לקבלת החומרים על המחשב של האנטר ביידן היה ג׳ושוע וילסון, בכיר חקירות הנוגעות לפורנוגרפית ילדים

https://www.zerohedge.com/political/fbi-has-come-clean-about-corruption-evidence-potential-child-porn-hunter-bidens-laptop?

זאת לא הפעם הראשונה שמישהו מהצמרת של ממשל אובמה-קלינטון מקבל צו חיפוש במחשב האישי לחיפוש פורנוגרפיית ילדים. כך היו הדברים גם עם אנתוני ווינר בזמנו, בעלה של היועצת הבכירה ביותר לקלינטון, הומה אבדין.

המיילים הסודיים של הילרי

אנתוני ווינר כמובן נתפס שולח תמונות מיניות לקטינה, בצו החיפשו של הFBI נכתב שהם מחפשים חומר של פורנוגרפית ילדים, ולבסוף סיימו את החקירה בעסקת טיעון (מעניין על מה). מקור מתוך החקירה, מקורב של אריק פרינס, איש הצי הימי ואחד ממנהלי חברת האבטחה הפרטית בלאקוואטר שפעלה בעיראק דיבר מעט על חומרים שמצאו בלפטופ של ווינר הכולל עוד עדויות לביקור הקלינטונים באי(orgy island) הפרטי של הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין. לפי המקור בתוך החקירה המקורב לפרינס, אלו היו חלק מהסיבות שהFBI נאלץ לפתוח מחדש את החקירה על השרת של קלינטון לאחר שנחשפו במחשב של ווינר מאות אלפי אימיילים של הילארי.

https://www.breitbart.com/radio/2016/11/04/erik-prince-nypd-ready-make-arrests-weiner-case/

דוח המבקר של משרד המשפטים הורוביץ מתרעם על הקצונה הבכירה של ה- FBI ב-2018.

מתוך הדו״ח:

גילוי בספטמבר 2016 של הודעות דוא"ל במחשב הנייד של ויינר גילוי הודעות דוא"ל על ידי מטה ה- FBI של ניו יורק בחודש ספטמבר 2016, משרד ה- FBI של ניו-יורק ומשרד התובע הכללי של ארה"ב במחוז הדרום של ניו יורק החלו לחקור את חבר הקונגרס לשעבר, אנטוני ויינר, על הקשר המקוון שלו עם קטינה.

צו חיפוש פדרלי התקבל ב 26 בספטמבר 2016, עבור האייפד, האייפון והמחשב הנייד של ויינר. ה- FBI השיג את המכשירים האלה באותו יום. צו החיפוש איפשר למדינה לחפש ראיות הנוגעות לעבירות הבאות: העברת חומר מגונה לקטין, ניצול מיני של ילדים ופעילויות הקשורות בפורנוגרפיית ילדים.

אז מדוע באמת עורך הדין הבכיר לענייני פורנוגרפיית ילדים, ג'ושוע וילסון, מעורב בטיפול בפרשת הלפטופ של האנטר ביידן?

קיו ביידן וינר פורנו ילדים

בפוסט הזה קיו מזכיר לנו את הדיווח הישן של רשת פוקס שבו נאמר שבדו"ח מבקר המדינה מצויין שהחומרים שהיו על הלפטופ של אנתוני וינר הם חלק מפרשה הרבה יותר גדולה של פשעים נגד ילדים שבוצעו על ידי הקרן של הקלינטונים.

האם יש קשר בין תכני הלפטופ של אנתוני וינר, שלכאורה החזיק "תעודת ביטוח" שכללה חומרים על הפשעים של הקרן של הקלינטונים, ללפטופ של האנטר ביידן?

בקרוב נגלה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *