אלי אבידר, החונטה של לשעברים במוסד ועבדות ילדים בקונגו. למה אין על זה חומרים בעברית?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פעם נוספת, אתר קונספיל מקדים את כולם בארץ. אם תחפשו בעברית לא תמצאו כמעט מילה על התקופה בה יהלומן העל אלי אבידר (כיום ח״כ של ליברמן ומנהיג במחאות בלפור) עבד באפריקה. ישנו רק מאמר אחד בדה-מארקר שמצייר תמונה לקונית על הזמן ששהה שם כ7 חודשים ועבד עבור דן גרטלר. החלטנו אם כן לעשות בדיקה אם יש על כך מידע באנגלית.

מצאנו ידיעה מיוני 2012 אשר נלקחה מאתר היהלומנים diamonds. שם אנו מקבלים יותר פרטים על כך שאבידר באותה שנה עזב את מכון היהלומים הישראלי כדי להיות המנהל הבכיר של חברת ייעוץ בשם Azura Consulting. החברה אזורה נמצאת בבנעלות דן גרטלר ומספקת ייעוץ עבור ניהול נכסי מכרות באפריקה, ובעיקר בעיקר בקונגו! מעבר לכך הידיעה מציינת שאבידר ימונה להיות יושב ראש קרן גרטלר, קרן ״פילנטרופית״, אך אתם כבר יודעים שקרנות והמגזר השלישי הם לא פעם כלי חתרני ולא פעם בידי ארגוני ביון ומדינות זרות (ע״ע קרן פורד, קרן רוקפלר, הקרן החדשה לישראל וכו׳).

באותה ידיעה מופיעה גם תגובתו של אבידר אשר אומר ״אני שמח להצטרף לחברת אזורה, במיוחד בגלל התפקיד המרכזי שלה במשאבים הטבעיים של הרפובליקה הדמוקרטית של הקונגו״.

כאשר אבידר נשאל, שוב בעיתון באנגלית (אל תצפו מהעיתונאים בארץ לעשות את העבודה שלהם), על יחסיו עם גרטלר באפריקה, לאחר שנכסיו של גרטלר הוקפאו על ידי ממשל טראמפ בשל מעורבותו בהפרת זכויות אדם קיצונית בקונגו, אבידר סרב להתייחס.

ב2012 בהחלט היה מה לגרטלר ואבידר לנהל בקונגו, הם כבר היו עם הזיכיון המושחת שלהם שגנב את משאבי הטבע של הקונגו במחיר אפסי, והעביר את השליטה לחברת גלנקור הידועה. ב2012 גם נרצחו מפגינים בפיליפינים על ידי כוחות צבא, בגלל שהפגינו נגד השחיתות של גלנקור במכרות זהב ונחושת. במכרות בקונגו מעורבים גם סחר ועבדות בילדים.

שימו לב מה שחשפנו לא פעם באתר לכל הלשעברים במודיעין והמוסד הקשורים בתפיסת המאשבים של הקונגו בכח. את כל הקישורים הרלוונטים תוכלו למצוא בתחקיר בראש האתר הקושר גם את מרטין שלאף לסיפור:

  • יש את גרטלר ואבידר*. אבידר עצמו הוא בוגר יחידת המודיעין הסודית 502 בצבא, שם עבר הכשרה של הפעלת סוכנים ברחבי העולם. מעניין לציין שהוא היה קונסול בקאטר בין 1999-2001, וכיום קאטר היא מחזיקת המניות הגדולה ביותר של גלנקור.
  • מאיר דגן, ראש המוסד לשעבר נשכר על ידי גרטלר לאמן את הצבא בקונגו לרדוף מתנגדי משטר.
  • חברת בלאק קיוב שאהוד ברק סידר לאנס הסדרתי בהוליווד, הארווי ווינשטיין, לרדוף אחר המתלוננות שלו (לא עזר, הוא במאסר עולם), היית מעורבת בהאזנות ומעקבים אחרי מתנגדי משטר. דגן היה בועד המנהל המייעץ לחברה. בחברה עוד יוצאי וראשי מוסד לשעבר.
  • גלנקור עצמה הוקמה על ידי מארק ריץ׳ שגם היה נכס עבור המוסד לפי פרסומים זרים. ועוד לפני ג׳פרי אפשטיין, בפרשת מארק ריץ׳, ברק הסתבך בעצמו ולא יכל להכנס תקופה לארה״ב.
  • חשפנו שאפשטיין דרך המנהלים בבנק שלו, ניהל את הנכסים הפיננסיים של גלנקור, כנראה החליף את תפקידו של מארק ריץ׳. זוגתו היית גיליין מאקסוול, ואבא שלה לאחרונה זוהה כמי שעזר לייצר את ההון הראשוני של אפשטיין. רוברט מאקסוול עצמו על פי פרסומים זרים עזר למוסד, יש אומרים גם לmi6 הבריטי ולק.ג.ב. האיש הכי קרוב אליו בארץ היה טומי לפיד.

*(וגם ליברמן ועוד מקורבים שלו עבדו עבור גרטלר)

אז עם כל הלשעברים במוסד ומודיעין עולה השאלה, למה התשקורת הישראלית לא עושה את העבודה שלה וכותבת וחוקרת את הנושא? האם מדובר בפעילות ממוסדת עם צנזורה, או קבוצה סוררת עם השפעה על התקשורת.

חשוב להבין למה המכרות קובלט בקונגו כל כך חשובים. המינרל קובלט הוא הכרחי לחברות הביג טק בכל החומרה שהם מייצרים, והקונגו הם הספק הכי גדול של המשאב הזה בפער עצום על שאר העולם, שם רוב המחצבים. מי שמחיק את השליטה הבלעדית שם, מחזיק בביצים את החברות הביג טק הגדולות ביותר. זה עלול להסביר את הקשרים החמים של אפשטיין עם איילון מאסק או ביל גייטס.

https://www.businessinsider.com/tech-moguls-jeffrey-epstein-connected-bill-gates-elon-musk-2019-8

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. טל 2021-06-01

    ואווו תודה רבה על עבודה שלכם תבורכו