מפעילי הרשת מתחילים ליפול: היורשת למשפחת ברונפמן נידונה למעל 6 שנות מאסר על חלקה בכת שפחות המין NXIVM

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קלייר ברונפמן, היורשת למשפחת ברונפמן, נידונה למעל 6 שנות מאסר על חלקה בכת שפחות המין אשר ראשיה הורשעו בסחר וכפיית עבדות מין שכללה חתימת ראשי התבות של מנהיג הכת על בשרם של השפחות. יתר על כן מנהיג הכת בעצמו התעלל מינית בקטינות שהועברו אליו:
https://www.courthousenews.com/wp-content/uploads/2018/03/Raniere-Detention-Memo.pdf

כן, מדובר על משפחת ברונפמן… נו, אתם יודעים, מפרשת העמותות של ברק:

״בספטמבר 2003 הגיש רשם העמותות בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב לפירוק עמותת "רובד" ששימשה את אנשי ברק, ובקשה לבחינת החזרה של 2.6 מיליון שקלים שהעמותה השתמשה בהם שלא למטרותיה המוצהרות. הרשם קיבל את טענתו של צ'ארלס ברונפמן, התורם העיקרי של העמותה, כי לא ידע על הפעילות האסורה.״

ברור, ברונפמן לא ידע… הוא גם לא ידע על הכת, זאת רק היורשת קלייר ואחותה שהיו מעורבות…

כך גם לסלי וקסנר מכחיש כל קשר לפעילות של ג׳פרי אפשטיין שסרסר בקטינות למטרות מין. אותו אפשטיין החתום על המענקים לאהוד ברק של קרן וקסנר המכשירה את הפקידות הבכירה בארץ בהארוורד, מענקים של למעלה מ2 מליון שקלים בגין ״מחקר״ (זאת זמן שאהוד ברק רץ לראשות מפלגת העבודה). הקרן מודה שהמחקר השני של ברק בכלל לא כתב והוחלט להשאיר אצלו את הכסף למרות זאת, כי הוא בדיוק התמנה להיות שר הביטחון.

קונספיליקס חלק ד׳: ג׳פרי אפשטיין ומכבסות הכספים של מרכז פרס לשלום ומחאת השמאהלים 2011

מה הסיכוי… מה הסיכוי שהכסף תמיד מגיע מאנשים שלא ידעו שהוא עוקף את חוק מימון מפלגות עבור אהוד ברק, ולא ידעו כי מי שהכי קרוב אלייהם מעורב בפרשיית סחר בבני אדם וקטינות למטרות מין…. ממש… קונספירציה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *