אלי אבידר ממשיך "לככב" והפעם – נתפס מפר הנחיות ומסתודד עם רכזי אנטיפה-ישראל. מה הקשר שלו לציר גלנקור-גרטלר-אפשטיין-שלאף וממה הוא מפחד?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחר חשיפת ההקלטות שלו עם רכזי השטח של הדגלים השחורים (אנטיפה ישראל) בשבוע שעבר, מגיע סרטון חדש בכיכובו של אבידר.

הפעם הוא נראה מפר הנחיות כשהוא מתדרך מקרוב את רכזי שטח של הדגלים השחורים:

לנשאלת השאלה הטבעית: מדוע הוא פועל בכזו מוטיבציה להצלחת ההפיכה השלטונית?

האם זה קשור לכתבה הבאה:

ציטוט:

💥 "לליברמן ואבידר יש גם מקורב משותף – המיליארדר דן גרטלר. באמצע 2012 פרש אבידר לשבעה חודשים מתפקידו במכון היהלומים לטובת ניהול חברת יהלומים של גרטלר שהעניקה שירותים למכרות יהלומים באפריקה".

שיתוף הפעולה הזה לא צלח, וגם במקרה הזה חזר אבידר במהרה לתפקידו הקודם במכון. אפשר להבין מדוע אבידר חזר בכל פעם לחיקו החם של המכון ליהלומים, שנועד לעודד את פעילות הענף. זאת לעומת הבורסה להיהלומים, שהיא חברה פרטית שמטרתה להסדיר את הסחר ביהלומים".

💥**"קשה להתחרות במשכורות הגבוהות שקיבל אבידר במכון. בסך הכל הוא ניהל את המוסד במשך 11 שנה, מאז 2007. בחלק מהשנים הסתכמה עלות שכרו ביותר מ–80 אלף שקל בחודש, עם שכר ברוטו של יותר מ–60 אלף שקל. את המשכורת הזו הרוויח אבידר, בין היתר, בזכות כפל המשרות שבהן החזיק במכון. במרבית שנותיו הוא קיבל משכורת, במקביל, הן כמנכ"ל מכון היהלומים והן כמנהל מוזיאון היהלומים. בשנתיים האחרונות הוא אף כיהן, במקביל, הן כמנכ"ל המכון והן כמנכ"ל הבורסה ליהלומים — והיה אחד האנשים החזקים בענף, אם לא החזק שבהם."**

נראה שהכתבה מתאימה כמו כפפה ליד לתחקיר קונספיליקס חלק ה' – "יהלומי דמים לנצח – ציר גלנקור, ישראל ביתנו, שלאף ואפשטיין באיי הבתולה":

קונספיליקס ה׳: יהלומי דמים לנצח – ציר גלנקור, ישראל ביתנו, שלאף ואפשטיין באיי הבתולה

____

תזכורת – ההקלטה שה"נאורים" לא רוצים שתשמעו: אלי אבידר מפשל וחושף את מערך התפעול של ההפיכה השלטונית

ההקלטה שה"נאורים" לא רוצים שתשמעו: אלי אבידר מפשל וחושף את מערך התפעול של ההפיכה השלטונית

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *