אנטומיה של הפיכה חלק ו' – יפעת שאשא ביטון, ח"כית אמיצה, או שחקנית חדשה של מפעילים ישנים? ומה הקשר לקרן וקסנר?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בחודשים האחרונים עלה שם חדש ולא מוכר לסדר היום הציבורי, השם הוא "יפעת שאשא ביטון". רבות דובר עליה, חלק אומרים שהיא "ח"כית אמיצה" החלק האחר טוענים שהיא "שתולה". בפוסט זה אנו נבחן את הטענות ונצלול עמוק, כמו שרק אנו בקונספיל יודעים לעשות.

נתחיל מהדבר שהכי בולט לעין והוא הקמפיין של מכונת התעמולה הממוסדת להרצת שאשא ביטון בסקרים, 8 מנדטים פרושו שמהנדסי התודעה דואגים לציג לנו אותה ככח מרכזי עולה לקראת הבחירות הבאות:

הסקר שקר מריץ את שני ה"כוכבים" – שאשא ביטון ובנט

הדבר השני שבולט מאוד לעין הוא העובדה שבראיון היא הציגה עצמה כ"זרוע המבצעית" של מפגיני בלפור, וכן אמרה שהיא מזדהה איתם:

אומר עוה"ד בן חור ובצדק, שבהצהרה הזו יש ניגוד עניינים חמור ביותר, שכן היא מכהנת כיו"ר ועדת הקורונה, אותה ועדה שדנה בין השאר בקיום ההפגנות שהיא "מזדהה איתן" ורואה בעצמה "זרוע מבצעית שלהן".

אך האם מספיקה ההודעה הזו שלה, כדי לקבוע חד משמעית שהיא "שתולה של הנאורים" ועוד בתפקיד כה רגיש? 

נתחיל מלבחון את מעלליה:

שימו לב למניפולציות שלה והפצת הבורות בכל הקשור למספרים ונתונים. האם מדובר בחובבנות או הטעייה מכוונת של ציבור שחלקו הגדול לא בקיא בניתוח נתונים וסומך בעיניים עצומות על "דמויות סמכותיות"?

כעת נעבור להסטוריה הפוליטית שלה:
שאשא ביטון סופחה לליכוד במסגרת המהלך הטקטי של סיפוח "כולנו" של כחלון. אותו כחלון שהוא בוגר תואר שני בהרווארד (משכנה של קרן וקסנר הידועה לשמצה), תחת "התוכנית לניהול מתקדם שמטרתו "לבחון קונספטים ניהוליים מפרספקטיבה קפיטליסטית, שוק צרכני וסביבה כלכלית גלובלית".

אמרנו כחלון – אמרנו ליאור חורב:
חורב היה יועצו הקרוב של כחלון ובהמשך הוצנח גם "לייעץ" לאלשיך, מכספנו כמובן, כאשר אלשייך "מונף" לכאורה והפך סופית לעושה דברם של ה"נאורים". האם ה"ייעוץ" היה למעשה הפעלה? האם חורב היה בעצם המפעיל של אלשיך ושל כחלון קודם לכן?

ציטוט של כחלון:

"..אני באופן אישי שם את כל הקריירה שלי בידיים של ליאור חורב.
הראש שלי בידיים של ליאור חורב. אם ליאור חורב אומר שמחר צריכים להפגין מול בנק הפועלים אני לא אוהב את זה אבל אני אפגין מול בנק הפועלים, ואם ליאור חורב יגיד שמחר צריך להגיד משהו על מישהו – אז אני אגיד את זה".

מפתיע אתכם שמח"ש, גוף ששייך לפרקליטות וקסנר, לא מצא פגם בהעסקת חורב למרות שחורב הפר את החוזה לכאורה ולא עמד בהתחייבויות לא להשמיע ביקורת פומבית על נבחרי ציבור, וכן לא דיווח על ניגוד עניינים שהיה לו עם קצין בכיר?
מה לגבי זה שחורב היה מעורב גם בדיונים על מסמך יצחקי הידוע לשמצה, שמסכם לכאורה את המנופים של פרקליטות וקסנר על כל נבחרי הציבור? גם שמו של כחלון הוזכר במסמך:

מה באמת מעניין בפרשת ליאור חורב?

כיום, חורב הוא פעיל רשת מרכזי של ההפיכה השלטונית וניתן לראות אותו מקדם את ההפגנות ה"נאורות" באמצעות הטוויטר ושאר הרשתות החברתיות שלו.
לקריאה נוספת על ליאור חורב:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/898/851.html

כעת תכינו #פרצופים_מופתעים, אנו עומדים לצלול לעומק מחילת הארנב.

הקשר הישיר לקרן וקסנר:

(יום קרן וקסנר)שר האוצר כחלון הוא בוגר קרן וקסנר הארוורד מגן מערכת המשפט, כמו מועמדי מנדלבליט למשנה לפרקליט המדינה…

Posted by ‎מוציאים את הקרן החדשה מישראל.‎ on Monday, 3 February 2020

  1. רועי פולקמן – בוגר קרן וקסנר, יו"ר ודמות מפתח לשעבר בסיעת "כולנו":
    במהלך עבודתו בכנסת זכה פולקמן באות הפרלמנטר המצטיין לשנת 2017 של המכון הישראלי לדמוקרטיה, אותו מכון מבית אריק כרמון, שבביתו התכנס "פורום הפלולה" באותה פגישה סודית שצולמה במצלמה נסתרת מרחוק.
    ממש לאחרונה פולקמן מונה לראש הוועדה לבחינת תחום השידורים בישראל, לא צריך להפליג בדמיון, כדי להבין את האינטרס של מפעילי קרן וקסנר בשוק התקשורת הישראלי. האם הוא הוחדר לשם מטעם הקרן החתרנית?
    מפתיע אתכם שפולקמן הוא גם בוגר קבוצת הלימוד של ארגון "קולות" הרפורמי, או במונח המכובס שלהם – "פיתוח מנהיגות יהודית פלורליסטית"?
    בין בוגרי הארגון ניתן למצוא "כוכבים" בדמות גדעון סער, בוגר קרן וקסנר וראש ה- INSS עמוס ידלין, בתו של פרס צביה ולדן (וממורשי החתימה בארגון), ו-#תראו_מופתעים… גם כרמי "מלתעות" גילון שכיהן כיו"ר של הארגון.

    גדעון סער והדיפ סטייט

זה רק אנחנו או שיש כאן דפוס מסויים שחוזר על עצמו? תמיד אותם האנשים מככבים במיזמים הללו? תמיד הקשר בין קרן וקסנר – INSS – פרס – כרמי גילון?

מוזמנים לקרוא את תחקיר קונספיליקס חלק ד' שלנו, על מכבסות הכספים של אפשטיין ומרכז פרס לשלום, ולגלות שהמציאות עולה על כל דמיון:

קונספיליקס חלק ד׳: ג׳פרי אפשטיין ומכבסות הכספים של מרכז פרס לשלום ומחאת השמאהלים 2011

  1. פרופ' שלום סעדה, יועץ בכיר למפלגת "כולנו"בוגר ביה"ס קנדי בהרווארד ממייסדי המרכז למנהיגות ציבורית, מרצה למנהיגות ב MIT (המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס) ופרופסור מן המניין למנהיגות והתנהגות ארגונית בבית הספר למנהל עסקים שבאוניברסיטת Cheung Kong שבבייג'ין.

    קיבלנו כאן לכאורה, קשר גם לקרן וקסנר וגם לסין.

    חשוב לזכור שקרן וקסנר פועלת תחת המרכז למדיניות ציבורית באוניברסיטת הרווארד, בביה"ס ע"ש קנדי שסעדה נמנה עם בוגריו.

    לאחרונה ביה"ס ע"ש קנדי עלה שוב לכותרות, לאחר שליאון בלאק, תורם מרכזי לביה"ס, זומן לחקירות בנושא מכבסות הכספים של אפשטיין. על כל זאת ועוד כתבנו בהרחבה בכתבה הבאה:

    התפתחות דרמטית בחקירה של מכבסות הכספים של אפשטיין: ליאון בלאק מוזמן לחקירה וזה מוביל אותנו הישר לקרן וקסנר והכשרת הדיפ סטייט הישראלי בהרווארד



    ציטוט (מתורגם) מפי בוגר ביה"ס קנדי בהרווארד, שלום סעדה סער:
    "החיים היו מאתגרים ומספקים, לאחר קדנציה קצרה ב MIT, ופרסום ספרי, עברתי לסין למשרת פרופסורה בשנגחאי. העבודה שלי, מלבד ייעוץ לחברות גלובליות והוראה, מתמקדת בהשוואה בין סגנון הניהול של מנהלים סיניים למערביים. החיים בסין מרתקים ויש הרבה מה ללמוד".

    להלן הדף האישי שלו במיזם "המרכז לפיתוח מנהיגות":
    http://www.centerforleadershipdevelopment.net/dr-shalom-saada-saar/

שאלות לסיכום:

מפתיע אתכם ששאשא ביטון רצה מהר לאייש את ראשות ועדת הקורונה?

האם "הנאורים" הציבו אותה שם כי היא שחקנית אופורטוניסטית של "המועדון"?

האם הובטח לה שהמהלך יקפיץ לה את הקריירה הפוליטית?


אופציה של הצטרפות לימין החד"ש 2.0 (בחסות ה- INSS)?

NOTHING TO SEE HERE?

____________

תזכורת – כחלון, מפלגת "כולנו" וקרן וקסנר:
https://www.facebook.com/watch/?v=436537487084636&extid=1nNtPNHMmTpjvMDc

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *