רועי צ'יקי ארד- אפשטיין הישראלי ?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בשעה שהפייק ניוז הישראלי עסוקים בדברים כמו מסעדנים מתבכיינים אנחנו בקונספיל לקחנו על עצמנו למלא את החלל ולהמשיך לעדכן בפרשה שאמורה הייתה להרעיד את אמות הסיפים של התרבות והמדיה הישראלית .כידוע ,בתחילת ספטמבר 2020 הודה רועי צ'יקי ארד בתקיפה מינית של קטינות לאורך שנים , בעקבות תחקיר של שרון שפורר מהמקום הכי חם בגיהנום . אין פה האשמה חסרת שחר או שמועות , יש עדויות אמינות והודאה מפורשת של צ'יקי . היינו מצפים שכלב השמירה של הדמוקרטיה ינבח קצת לכיוון ארד אבל תחת זאת קיבלנו דממת אלחוט מתמיהה מ ערוצים 11 , 12 ו 13 .מ ע נ י י ן

עולה גם השאלה איך הצליח(הצליחו?) צ'יקי לפעול במשך שנים מתחת לרדאר של רשויות החוק , כמו גם השאלה איך נבחר לא מוזיקאי לייצג את ישראל בתחרות הפופ בינלואמית ואיך משורר גרוע ועיתונאי פרינג' הצליח להגיע למצב של הצלחה כלכלית יחסית ( בעל דירה בת"א , נוסע למספר חופשות בחו"ל כל שנה ).

בנוסף יש לשאול מי הם שותפיו של ארד לעבירות , מי השתיק ומי השתתף , מי סימם ומי אנס, מי טייח ומי איים .

על שאלות אלו ואחרות ננסה לענות במסגרת תחקירי קונספיל בעזרתן של עדויות בלעדיות שהגיעו למערכת וגם באמצעות איסוף חומרים מהרשת . מהחומרים שאספנו עולה כי בראשית שנות ה2000 אירח ארד בדירתו אורגיות ומסיבות מין . ההזמנות נשלחו באי מייל , הכניסה הייתה כרוכה בתשלום לגברים מסויימים וחופשית לנשים . הכיבוד כלל וויד אלכוהול וקוקאין לווי איי פיי ו … גם נשים , חלקן תחת השפעת סמים , חלקן טוענות שמהלו סם אונס בשתייה שלהן . יש לנו כרגע שתי עדויות של נשים שטוענות שסוממו ונעשו בהן מעשים מיניים ללא הסכמתן לכאורה . אחסוך בתיאורים אבל ככל הנראה מדובר במספר גדול של גברים מול בחורה אחת.

לנוכח הודאתו של ארד , אפשר לשער שחלק מהמשתתפות היו קטינות . האם השתתפו באורגיות האלו גם אנשים מהמגזר המשפטי /פוליטי ? האם לצ'יקי מנוף על אותם אנשים ? האם זה מסביר את העובדה שמאז ועד היום צ'יקי לא בילה יום אחד בחדר חקירות ?

שימו לב לצילום המסך – צ'יקי מתאר מפגש עם ח"כ צעיר מהעבודה , ואת האפשרות לסחוט אותו בעתיד . באמצעות מה בדיוק הוא מתכוון לסחוט אותו ? האם יש איום מרומז על אותו פוליטיקאי ? אין לדעת .

כתבה ראשונה בסדרה

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *