מופע האימים של צ'יקי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מספרים על בנו של ר' יהושע שנפל למשכב ועבר מוות קליני . כאשר התעורר וחזר לחיים שאלו אביו מה הוא ראה בעולם האמת , ענה לו " עולם הפוך ראיתי , עליונים למטה ותחתונים למעלה" – כלומר האנשים שנחשבים בעולם הזה הם ככלום בעולם הבא , כנ"ל לגבי הענווים בעולם הזה שבעולם הבא מעמדם גבוה . אני חייב לציין שככל שאני חוקר את פרשת צ'יקי ארד ושלוחותיה הגמרא הזו מקבלת משנה תוקף

קולנוע כוכב ברמת השרון

רמת השרון ,תחילת שנות ה 2000 התקיימה הקרנה חודשית של סרט הקאלט "מופע הקולנוע של רוקי" בקולנוע "כוכב" , ההקרנה לוותה במופע של שחקנים מתחילים , מעריצי הסרט, שהמחיזו את הסצינות מהמסך הגדול בזמן אמת , מתחת לקנבס במין במת תיאטרון מאולתרת . הסרט כלל כמה סצינות פרובוקטיביות ומיניות והמחזת השחקנים החובבים שיקפה זאת , לפעמים בצורה מוקצנת . הגבולות בין הסרט , השחקנים הקהל התשטשו . סצינות מיניות 'הומחזו' לפעמים עם מי מבאות המופע ,עם או בלי הסכמה כי הכל הרי בצחוק ובקטע מגניב.

השאלה היא מאיזה צד של הגבול הפלילי

למערכת 'קונספיל' הגיעו עדויות על ניצול ותקיפות מיניות של נשים וקטינות שהיו במעגל של אותה הקרנה . חלקן התרחשו לכאורה בקולנוע כוכב , וחלקן בדירתו של צ'יקי ארד בשדרות בני ציון ת"א.

לפי העדויות , דמות מפתח בפרשייה הוא מי שהיה אז הבעלים של הקולנוע וכיום הוא אחד מעשירי ישראל , ניצב מעלה מעלה באלפיון העליון. לכאורה הנ"ל שידל את הנערות להגיע לדירת הזימה של ארד , בהבטחה לאלכוהול , סמים ובילוי עם סלבז . כאשר הגיעו למאורתו של ארד נעשו בקטינות מעשים מיניים , חלק בהסכמה חלק אחרי הפעלת לחצים פסיכולוגיים , וחלק אחרי שימוש בחומרים משכרים .לכאורה.

משתתפים נוספים היו קאסט השחקנים החובבים בינהם -"בוריס" , שחקן גבוה ורזה , "חן" ואחרים . בדירתו של ארד חיכו ל"משלוח" הקטינות החבורה הידועה – עיתונאי וקולנוען , צייר כזה או אחר ושאר חברים מהביצה הת"א.

נכון לעכשיו אנחנו מעדיפים לשמור את השמות במערכת , אבל זה מאוד זמני. אם למישהו או מישהי יש מידע על הפרשה , הוא מוזמן ליצור קשר דרך התגובות או דרך פייסבוק האתר .

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אחד 2020-10-20

    באופן כללי כל מה שענת אבישר מספרת הוא שקר. האשה ידוע באלימות מינית, שקרים, ועבירות כלכליות בעצמה. על מה שצ'יקי עשה הוא צריך לשלם.
    עדיף שתבדקו את מעליליו של מי שחתום על ההקרנות האלה ופעיל מרכזי בקהילת רוקי, אבל אין לזה קשר לצ'יקי או לשקרים של ענת אבישר.