הידרוקסיכלורוקין , אבץ + אזיתרומיצין, התרופה המושתקת והמושמצת לוירוס ה-covid19 הסיני, כל מה שרציתם לדעת ועוד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

טראמפ מזכיר לנו פעם נוספת מהי התרופה לוירוס ה- covid19 הסיני: שילוב של הידרוקסיכלורוקין (hcq), אבץ ואזיתרומיצין ("זי פאק"), שיעיל ביעילות חסרת תקדים (מעל ל-90% הצלחה), בשלבים ההתחלתיים ובשלבי הביניים של המחלה, וכל זה בעלות טיפול זניחה.
את הסרטון הבא שיתף טראמפ בטוויטר:

בסרטון, מארק לוין, מי שהיה סגן התובע הכללי בממשל של רייגן, מסביר על התרופה ועל מדיניות ההשתקה הנפשעת של תאגידי הפייק ניוז בשת"פ מלא עם הדיפ סטייטים ברחבי העולם.

מי שמעוניין ללמוד פרטים נוספים, לרבות מחקרים, מוזמן לעקוב אחר ד"ר- זאב זלנקו, רופא מקהילת חב"ד בניו יורק, מחלוצי פרוטוקול הטיפול מבוסס ה- hcq. הרופא שהושתק, צונזר והוטרד על ידי הדיפ סטייט ותאגידי הרשתות החברתיות פעמים רבות:

כעת #תראו_מופתעים, שני מחקרים סיניים הובאו בהרחבה בסוכנות הידיעות רויטרס. כצפוי שניהם יוצאים נגד שני הטיפולים אותם קידם טראמפ, האחד הוא ההידרוקסיכלורוקין והשני הוא הטיפול בעירוי פלסמה:

https://mandarindailynews.com/convalescent-plasma-not-helpful-in-china-study-hydroxychloroquine-doesnt-prevent-infection/

כמובן שאת מי שעוקב אחר הדברים זה לא יפתיע, שכן ממסד העומק ותקשורת הפייק הממוסדת מנהלים ג'יהאד נגד התרופה הותיקה והבטוחה (קיימת 65 שנה) הידרוקסיכלורוקין ושילובה עם אבץ ואזיתרומיצין":
https://www.foxnews.com/media/ag-william-barr-disappointed-by-partisan-attacks-levied-at-president-trump-says-media-on-a-jihad-against-hydroxychloroquine

הקישור הבא מכיל מידע על הטיפול מבוסס ההידרוקסיכלורוקין ועל כך שהוא מציל חיים:
https://docs.google.com/document/d/1545C_dJWMIAgqeLEsfo2U8Kq5WprDuARXrJl6N1aDjY/edit

הידעתם שדר' פאוצ'י, מנכ"ל המרכז למניעת מחלות (דיפ סטייט) מסתיר את העובדה שב 2005 הוא אמר שההידרוקסי כלורוקין הוא בטוח ויעיל נגד הסארס (וירוס אחר ממשפחת הקורונות)?
https://onenewsnow.com/perspectives/bryan-fischer/2020/04/27/fauci-knew-about-hcq-in-2005-nobody-needed-to-die

בקישור הבא מופיע רופא שמדבר על הבטיחות של ההידרוקסיכלורוקין, בניגוד לפייק ניוז בנושא:

אם אכן מדובר בתרופה מסוכנת ולא יעילה, מדוע רוסיה וסין משתמשות בהידרוקסיכלורוקין כטיפול לקורונה:
https://www.themoscowtimes.com/2020/04/17/russia-approves-unproven-malaria-drug-to-treat-coronavirus-a70025

ומדוע בצרפת מספר המרשמים להידרוקסי-כלורוקין ממריא:
https://www.forbes.com/sites/alexledsom/2020/05/10/hydroxychloroquinenumber-of-prescriptions-explode-in-france/#56428ce2180f

כמו שאתם רואים, מאז פרוץ הקורונה, אנו רואים דפוס חוזר של השתקה וצנזורה של כל דיון, או ידיעה על היעילות של הטיפול המשולב כתרופה למחלות ויראליות – שפעות, קורונות ועוד.

מדוע תקשורת הפייק הממוסדת עושה הכל כדי להשתיק את דבר היעילות חסרת התקדים הזו?

האם ההשתקה וה- "צנזורה הנאורה" באות בניגוד גמור לעדויות של רופאים בשטח?

האם זה בא בניגוד גמור להצהרה של נשיא ארה"ב טראמפ על כך שהוא לקח את התרופה כאמצעי מניעה?

הפאניקה של הממסד המושחת ותקשורת הפייק התעצמה עשרות מונים כאשר טראמפ הודה בפומבי שהוא לוקח הידרוקסיכלורוקין ואבץ כאמצעי מניעה נגד הקורונה, שימו לב לכתבת התעמולה המהונדסת בעיתון "הגארדיאן":
https://www.theguardian.com/us-news/2020/may/19/trump-hydroxychloroquine-covid-19-white-house

מדוע רה"מ נתניהו ביקש באופן אישי וקיבל, עוד באפריל 2020, אספקת הידרוקסי-כלורוקין מהודו, עבור ישראל?
https://www.thehindu.com/news/international/coronavirus-israel-pm-netanyahu-thanks-india-for-delivering-hydroxychloroquine/article31305220.ece

מה לגבי בולסונארו נשיא ברזיל?
https://www.forbes.com/sites/carlieporterfield/2020/07/08/bolsonaro-is-taking-hydroxychloroquine-to-treat-his-coronavirus/#7999667f237f

האם הגיוני שנתניהו, טראמפ ובולסונרו ישקיעו כאלה מאמצים בהשגת התרופה ממדינות מוכות מלריה (HCQ היא תרופה למלריה במקור והיא גרסה בעלת פחות תופעות לוואי מאשר הגרסה הישנה יותר – הכלורוקין), אם היא "קונספירציה הזויה ומופרכת"?

האם הגיוני שהם יטפלו בעצמם ב"בלוף קונספירטיבי מסוכן", בין אם כדי להחלים (בולסונרו ולכאורה גם בוריס ג'ונסון), ובין אם כאמצעי מניעה (טראמפ)?

האם אכפת לוקסנרים במשרד הבריאות, לשאר הממסד הפקידותי הרקוב – הדיפ סטייט, ולהגמוניה ה"נאורה" שמאחורי הקלעים מהבריאות שלנו?

האם הוירוס ממונף ככלי פוליטי גם כאן וגם בארה"ב?

נסיים בסרטון שבו מתואר בצורה יפה מאוד כיצד הקורונה היא בעצם כלי נשק פוליטי בידי הברית של המפלגה הקומוניסטית הסינית ומפעילי הדמוקרטים והדיפ סטייט בארה"ב (חלילה אל תטעו לחשוב שהמפלגה הרפובליקנית נקייה לחלוטין):

https://www.bitchute.com/video/30JMMkxMQinX/

___

תזכורת – משחקי ה- 5g והוירוס הסיני:

משחקי ה-5G: הוירוס הסיני

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *