בלעדי לקונספיל: המדריך המלא לתופעת הרשת QANON – רק העובדות, ללא פייק ניוז ובעברית. חלק ד' – מה זה "THE STORM"? מדוע תוקפים את Q בתקשורת הממוסדת? מה זה WWG1WGA? ומה זו "ההתעוררות הגדולה"?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

"השקט שלפני הסערה":
ב – 5 לאוקטובר 2017 טראמפ כינס את יועציו הצבאיים והמודיעיניים הקרובים ביותר, יחד עם בכירי הצבא ואמר את האמירה המסקרנת הבאה:


https://www.dailymail.co.uk/news/article-4954136/In-meeting-military-Trump-talks-calm-storm.html

"יכול להיות שאנחנו בעיצומו של השקט לפני הסערה…"
"איזו סערה אדוני הנשיא?"
"אתם עוד תגלו"

אז מה זו הסערה הזו שטראמפ דיבר עליה?

#תראו_מופתעים
החוקר המיוחד שחקר את תפירת התיקים לטראמפ ואנשיו – פרשת #אובמהגייט, ג'ון דורהאם, מונה לתפקידו כחוקר מיוחד ב- 27 לאוקטובר 2017.
יום אחרי המינוי של דורהאם פורסם הפוסט הראשון של QANON בפורום 4צ'אן, ב- 28 לאוקטובר 2017.
בהמשך, מפעילי המבצע העבירו את הפוסטים לפורום 8צ'אן, עקב העובדה ש- 4צ'אן לא היה בטוח לפרסום וכן משום שמנהלי תת הפורום /pol/ ששם הפוסטים פורסמו, התגלו כשתולים שצינזרו דיונים.
8צ'אן נבחר משום שהוא היה פורום שבו נשמר חופש הביטוי ללא צנזורה כלל, למעט תכנים לא חוקיים (לפי חוקי ארה"ב), ולכן ניתן היה לעבוד איתו. אף על פי שגם שם היו מנהלים שתולים ומכשולים רבים, חופש הביטוי נשמר ותופעת קיואנון החלה לתפוס תאוצה ונכנסה חזק מאוד לרשתות החברתיות. עם הזמן נבנה ב-8צ'אן צבא חוקרים מבוזר שעשה מחקר OSINT ברמה הכי גבוהה שקיימת מחוץ לגופי ביון.
כל אחד יכל לתרום למחקרים והחומרים החלו להאסף ולהיות מופצים על ידי אנונס אחרים שהיו פעילים ברשתות החברתיות.

לראשונה בתולדות האנושות נוצרה כאן מערכת תקשורת חליפית שעקפה את הפייק ניוז והביאה תחקירים מבוססים וחומרים שתקשורת הפייק הממוסדת דאגה תמיד לטייח.

בתגובה, הממסד התקשורתי הרקוב דאג לתקוף את קיו והאנונס ימים כלילות, איזה שקרים הם לא המציאו ואיזה עלילות הם לא העלילו… תוסיפו לזה כמות אינסופית של SHILLS – מהנדסי תודעה בפורום האנונימי שנועדו להוציא שם רע לחוקרים ולהפריע לביצוע המחקר.

הנה מקבץ של פייק ניוז שקשור לקיואנון בעברית:
https://www.mako.co.il/hix-history/conspiracy-theories/Article-080995c0ad91561006.htm

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5326288,00.html

https://news.xoox.co.il/item_3639735.htm

אם אתם רוצים לראות את היקף הפייק בעולם, תכתבו בגוגל QANON, תקראו את התוצאות הראשונות ותשוו את התעמולה למה שקראתם במדריך הזה.
האם הם משקרים? האם הם מנסים לעצור את ה"התעוררות הגדולה" – THE GREAT AWAKENING? כלומר את ההתפכחות של האזרח הפשוט לקבוצות האינטרסים והדיפ סטייטים ששולטים לחלוטין על חייו?
____

אז מה זה WHERE WE GO ONE WE GO ALL או בקיצור – WWG1WGA?
זהו הסלוגן המרכזי של קיו. קיו הוא זה שהפך אותו לסלוגן של הלוחמים הדיגיטליים נגד הדיפ סטייטים וקבוצות האטינטרסים של הגלובליסטים ברחבי העולם. זה סלוגן שמדבר על אחדות של כל הלוחמים הדיגיטליים ברחבי העולם במאבקם נגד הממסד העולמי ושחרור מדינותיהם מזרועות "התמנון".
הסלוגן בא מהסרט WHITE SQUALL שאליו קיו הפנה פעמים רבות. הסרט הוא מטאפורה למסע שהאנונס עברו כיחידה "לוחמת" מבוזרת, מסע שהכין אותם להיות כח לוחם בתעמולני "התקשורת", כח חלוץ שילחם על התודעה כאשר "הסופה" (THE STORM) תכה. הסופה היא ההגעה למיינסטרים של #אובמהגייט, #פיצהגייט, אפשטיין והקלינטונים ופרשות אחרות.
יש גם דיווחים לא מאומתים, שהסלוגן הזה הופיע על פעמון ביאכטה של ג'ון קנדי המנוח, שנרצח כאשר ניסה לבצע צעדים נגד הדיפ סטייט האמריקאי המתהווה בשנות ה- 60.
הסלוגן הזה הופיע בפוסטים שצוייצו מחדש על ידי טראמפ והוא נאמר ישירות על ידי פלין ומשפחתו כשהם לקחו על עצמם את השבועה.

אבל, לכל דבר טוב יש גם את הצד השני, פעילים פוליטיים רבים ואינטרסנטים שונים, גם בארץ חוטפים את הסלוגן הזה כדי למנף אותו, ובאמצעותו להתחזות ל"אנשי קיו" ולזכות באמון הציבור המודע, שאמנם מכיר את תופעת QANON בצורה שטחית אך מזדהה איתה.
גם בארץ התופעה הזו התעוררה בימי הגל הראשון של הקורונה, האם תוכלו לזהות אותה?
האם תוכלו למצוא "משפיעי רשת" לא מוכרים שהחלו לככב החל מהחודשים מרץ-אפריל 2020? אנשים שמקדמים את התכנים של אלי אבידר שהוצנח לתפקיד ה"מנהיג" שלהם? אנשים עם עבר מתועד בדגלים השחורים? אנשים שלא אומרים מילה על הקשר בין קיו לטראמפ אך מדברים על קיואנון ללא הפסקה? אנשים שמאשימים את נתניהו בכל מה שרק ניתן ולא אומרים אף לא מילה אחת על הדיפ סטייט הישראלי וה"נאורים" שמאחורי הקלעים?

תזכורת:

אלי אבידר – שחקן ישן ו"משיח שקר" חד"ש של קונספירטורי הדגלים השחורים

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *