בלעדי לקונספיל: המדריך המלא לתופעת הרשת QANON – רק העובדות, ללא פייק ניוז ובעברית. חלק ב' – צבא הלוחמים הדיגיטליים של הגנרל פלין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בחלק הזה אנו נצלול עמוק יותר ונבין את החשיבות האסטרטגית המכרעת של קיואנון למאבק של קואליציית טראמפ כנגד האליטות ה"נאורות" הישנות.
למעשה קיואנון זה מיזם לוחמה פסיכולוגית-לוחמת מידע שנועד "להעיר את הציבור"ולבנות "צבא של לוחמים דיגיטליים". הצבא הזה יהיה מורכב כולו מאנשים אנונימיים ["אנונס"] שיפעלו ברשתות החברתיות ובפורומים האנונימיים (שם קיו החל לפרסם ב- 28 לאוקטובר 2017), והם אלו שיובילו את המערכה נגד מערך התועמלנים ומהנדסי התודעה של "ההגמוניה הישנה" העולמית. המלחמה מתרחשת בשדה הקרב החדש – הרשתות החברתיות.

באופן כללי ניתן לחלק את המערכה ל- 2 ראשי חץ שמזינים זה את זה:
ראש החץ הראשון הוא האנונס שמבצעים מחקרי OSINT (איסוף וניתוח מידע גלוי ולא מסווג) וראש החץ השני הוא מערך הפצת החומרים, וממצאי המחקרים בטוויטר וברשתות החברתיות האחרות. רב הפוסטים ש"קיו" מפרסם נועדו להכווין ולעזור לאותם חוקרים אנונימיים לבצע את המחקר שחושף את "הקאבאל", קבוצות הכח הבינלאומיות ש"שולטות בעולם" והדיפ סטייטים השונים שקיימים ברחבי העולם ופועלים למימוש האינטרסים של הקבוצות הללו. המחקר הזה מתבצע ברובו בפורום האנונימי 8kun (8chan לשעבר), בתת הפורום QRESEARCH ומשם מופץ לשאר הרשתות.

חישבו על זה בצורה הבאה, עד שקיו הופיע, המחקר שהלך שם היה מבולגן ומפוזר, החל מקונספירציות מופרכות ועד למחקר רציני ומגובה בסימוכין. ברגע שקיו הגיע, הוא עזר לצבא החוקרים האנונימיים להפוך לעדשה מרכזת, מעין מח-כוורת ענק שמסוגל לחקור ולנתח תכנים בשעות, בזמן שלעיתונאי חוקר זה עשוי לקחת חודשים.

כעת, נביא לכם קטע מתוך נאום של הגנרל מייקל פלין, אותו מייקל פלין שנתפר על ידי אנשי אובמה בפרשת #אובמהגייט ולאחרונה זוכה לאחר שהתברר שהסתירו מעורכת דינו ראיות מזכות (#תראו_מופתעים).
הנאום ניתן לקהל של תומכי טראמפ והקטע הרלוונטי עוסק בפרשות השחיתות של ה"נאורים" בארה"ב ובמערך תקשורת הפייק המיינסטרימי:

"WE HAVE AN ARMY OF DIGITAL SOLDIERS", במשפט הזה הוא מתייחס לצבא שלם של "עיתונאים אזרחיים", אותם אנונס שהם הסיוט של הממסד שלא מצליח להתמודד עם המספרים שלהם ולצנזר את כולם.

לאחרונה טוויטר ורשתות אחרות החלו במערכה מאסיבית של "צנזורה נאורה" במטרה לחסום את החשבונות של האנונס ברשתות לקראת הבחירות בארה"ב, אך עקב ריבוי החשבונות והתחכום של האנונס שמפעילים אותם, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לצנזר את כולם. יהיה מעניין לעקוב אחרי הסיפור הזה.

__________

אז איפה קיו מפרסם את הפוסטים שלו ואיפה נעשה המחקר?**
המחקר נעשה בפורום QRESEARCH באתר 8KUN (לא, הוא לא נמצא בדארק נט). אנו בכוונה לא ניתן כאן את הכתובת של האתר, קראו את האזהרה ותבינו מדוע.

אזהרה:
מי שמעוניין לחפש את הפורום הזה, צריך לדעת שמדובר בשדה קרב דיגיטלי שבו חשוב מאוד(!) לשמור על בטחון מידע. מי שלא מבין בזה, אין לו מה לחפש שם, לטובתו, משום שהאתר שורץ באנשים שאתם לא רוצים שיקבלו את הפרטים שלכם, וזה בלשון המעטה. בנוסף, יש שם טרולים וסוכני דיסאינפורמציה (SHILLS באנגלית) בכל פינה, והתכנים שם לא מצונזרים כלל, למעט כאלו שעוברים על החוק האמריקאי, כלומר פורנו, אנטישמיות ותמונות זוועה, אלו רק חלק מהדברים שאתם עלולים לראות שם. זכרו שמטרת הטרולים הללו היא להבריח משם אנשים "רגילים" באמצעות פרסום התכנים הללו, ועל הדרך להוציא שם רע לקיואנון ולטראמפ. אכן, אם תחפשו בגוגל חומר על קיואנון, תראו שכל זרועות התעמולה המיינסטרימיות מטנפות על קיואנון ועל טראמפ יום-יום ושעה-שעה, בהתבסס בין השאר על מה שהטרולים עושים בפורום שבו קיו מפרסם.
מי שיודע לשמור על בטחון המידע שלו ויש לו יכולות חיפוש ברשת, יצליח איך למצוא את הפורום הזה בעצמו בלי הרבה בעיות.

אז איפה כן אפשר לראות את הפוסטים של קיו בסביבה ידידותית ובטוחה?

1. האתר QMAP.PUB – שימו לב שהכותרות של הפוסטים והתוכן שהוא אינו פוסטים או ציוצים של טראמפ, אלו פרשנויות של בעל האתר ולכן יש לקחת אותן בערבון מוגבל.

עדכון – האתר QMAP.PUB הורד:

סופרים את הימים לקראת דו"ח דורהאם המלא: האתר המרכזי שמרכז את הפוסטים של QANON נפל לאחר מאמץ רב זרועי של "הנאורים". ממה הם מפחדים?

2. האתר https://qanon.pub/ – פחות אסטטי, מכיל את כל הפוסטים:

חלק גדול מהפוסטים יראו לכם לא מובנים בעליל וזה בסדר, לוקח זמן להבין את הז'רגון והסגנון של קיו וללמוד את התכנים שהוא מדבר עליהם. מי שעקב אחרי התכנים שלנו בקונספיל, יהיה לו קל יותר, ועדיין מדובר במשהו שלא פשוט להבין אותו וזה לוקח זמן, אל תתפתו להאמין לכל מני "מובילי דעה" בפייסבוק או בטוויטר ש"מפרשים" את קיו, קראו הכל בביקורתיות ותחקרו בעצמכם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *