מה הולך עם לגיון הזרים האמיתי..

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האם יכול להיות שבאמת בסוף מי שיאגד את אזרחי העולם יהיו החברה האנונמים.

אותם חברה שיושבים מאוחרי המסך והם בעצם החברה שישכבו על הגדר ויכנסו מתחת לאלונקה..

הרי מדובר עכשיו על המשך הסגר מה הם הממסד יודעים שאתם לא יודעים …האם זה קשור לנגיף חדש וקטלני שמתרוצץ לו…האם יש קשר לעליה של מאושפזים צעירים יותר..

" אירוע נגיף קורונה החדש דינאמי ומתפתח. משרד הבריאות עוקב אחר המצב ומעדכן את התייחסותו והמלצותיו בהתאם להתפתחויות. שאלות ותשובות אלו מתעדכנות תדיר בהתאם להתפתחויות בשטח. "

"וירולוג גרמני טוען שאיתר סימפטום חדש של נגיף הקורונה, פרופ' הנדריק שטריק, ראש המכון לווירולוגיה ואפידמיולוגיה בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בון, אומר כי איתר סימפטום של המחלה שעד כה לא צוין: אובדן זמני של חוש הריח והטעם"….ואת זה אני יודע כבר מלפני חודש מרופא צבאי צה"לי.

ושוב פעם אנו מוצאים קשר ישיר לשינוי ה D.N.A

אז מה הולך פה…עכשיו זה אתם הצעירים על הכוונת שלהם…ואל תאמינו לי אבל אתם כבר על הכוונת..

  • בעוד שנגיף הקורונה, או כפי שהוא נקרא עכשיו COVID-19, מאיים על אוכלוסיית סין והעולם כולו, מדענים זיהו וירוס חדש בברזיל שמכיל גנים שמעולם לא תועדו בשום מחקר שנערך אי פעם. הווירוס – שנקרא Yaravirus על שם יערה, או אירה, דמות של מלכת מים במיתולוגיה הברזילאית – הוחזר מאגם פמולה, אגם מלאכותי בעיר הברזילאית Belo Horizonte.

לדברי החוקרים שגילו את הווירוס החדש, הוא מהווה "שושלת חדשה של וירוסים עם מקור תמוה ושלבי התפתחות לא מובנים". שניים מהחברים הבכירים בצוות החוקרים – הווירולוגים ברנרד לה סקולה מאוניברסיטת אקס-מרסיי בצרפת, וג'ואנטס ס. אברהאו מהאוניברסיטה הפדרלית של ברזיל מינאס גראיס – צריכים לדעת על מה הם מדברים. לפני שנתיים, הם לקחו חלק בגילוי נגיף חדש: Tupanvirus, וירוס ענק ומורכב שנמצא בבתי גידול מימיים ויכול לשכפל DNA."

אז לסיכום שימו לב מה טוענים החברים באנונימוס..

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *