סטיב באנון: "אנו נעמיד את הסינים למשפט כמו שהנאצים עמדו בנירנברג" [סרטון]

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הוצאנו עבור קוראינו את הסרטון המקורי, להלן סיכום הדברים מאתר hebrewnews:

יועצו הבכיר של טראמפ: "אנו נעמיד את הסינים למשפט כמו שהנאצים עמדו בנירנברג"

לאחר שנשיא ארה"ב האשים את סין בזיוף נתונים ביחס לנגיף, ובכירי המודיעין בבריטניה ובארה"ב הודיעו כי סין ביצעה פעילות ביולוגית חשודה. סטיבן באנון מעלה הילוך ומאיים גם על וול-סטריט "אתם שיתפתם איתם פעולה!"

שוק המניות האמריקני מתאושש בימים אלה. ישנן 2 סיבות. א. אופטימיות מהעובדה ששיאה של מגיפה הקורונה (לפחות לשנת 2020) ייתכן וכבר מאחורינו, ב. מנהיגותו של הנשיא האמריקני שהצליח לנסוך ביומיים האחרונים ביטחון רב בשווקים ובמשקיעים ובכך לגרום לזינוק בערך המניות.

אך ישנם מי שלא מוכנים להביט קדימה מבלי לזכור את מה שהם ראו בשלושת החודשים האחרונים.

אחד מהם הינו כמובן סטיבן באנון ששימש בעבר כאחד מבכירי יועציו של הנשיא בבית הלבן, ועד היום שומר עם הנשיא על קשרים קרובים כיועץ חיצוני.

האסטרטג לשעבר שהיה בעברו גם מפיק בכיר בהוליווד, עורך חדשות, ומרצה מבוקש, השתלח במפלגה הקומוניסטית הסינית ו"נשבע כי היא תשלם על ניסיונותיה לכסות על התפשטות הנגיף הקטלני בחודשים הראשונים להתפרצותו". "המפלגה הקמוניסטית בסין אחראית לכל המוות ולהרס העושר ברחבי העולם. האנשים בווהאן זכו ליחס של חיות על ידי המפלגה הקומוניסטית", אמר אחד המרואיינים היותר מבוקשים במהדורות חדשות הערב ברחבי ארה"ב, ומי שנודע כ"מצפון של טראמפ". באנון המשיך ותיאר את מה שהיה רוצה לראות קורה בחודשים הבאים,  "זה מה שהולך לקרות, הולך להיות לנו משפט בסגנון נירנברג. והוא יתקיים בווהאן. האשמים יהיו אנשי המפלגה הקומוניסטית הסינית, וחבר המושבעים אשר ייצג את האנושות כולה, יהיו אותם אזרחי ווהאן שזכו ליחס של חיות בידי ממשלתם".

אך באנון לא הסתפק בכך, הוא גם ביקש למצוא אשמים בארה"ב, אחד מהם הינו הנרי קיסינג'ר שאת טורו המתורגם לעברית פרסמנו שלשום באתר.

"ייתכן שנגיף הקורונה הוא השלב האחרון בסופו של סדר עולמי ישן, והנרי קיסינג'ר. באמת, זה דוחה, אתה מעז עוד להמשיך לכתוב? איני צריך לשמוע ממנו על הסדר העולמי הליברלי. אתה אדוני, אשם."

אמר באנון שחידד את התקפתו, "אתה חושב שיש לך דם על הידיים מההפצצות במלחמת ויאטנם? יש לך דם על הידיים גם מזה, אתה עודדת ותמכת במפלגה הקומוניסטית הסינית כבר בשנות השבעים, והסינים משלמים לך כבר עשרות שנים. הכל הולך להתגלות".

באנון האשים גם את "כל אנשי וול-סטריט שעשו עם הסינים עסקים, כל אנשי התאגידים, כל האנשים בקבוצות-החשיבה באוניברסיטאות ובמכוני המחקר, שלקחו את כספי הדמים. האמת תצא. על כך שאתם גרועים יותר מהסינים, שכן אתם בכלל לא האמנתם באידיאולוגיה של סין, רק האמנתם בכסף שלה. ואתם מחליאים אותי", סיים באנון את המונולוג הדרמטי.

חשוב לציין לא מדובר בקריין רדיו אמריקני המשתלח ביריבה האסטרטגית של ארה"ב, אלא באחד האנשים המקורבים ביותר לנשיא ארה"ב, הנהנה מקו פתוח לבית הלבן.

מן הסתם, קשה לדמיין תרחיש שבו משפט בסגנון זה שבאנון מדמיין יתרחש בעיר ווהאן. עם זאת, רבים בוושינגטון ולונדון מתחילים לתהות כיצד יראה הסדר הגיאופוליטי ביום שאחרי נגיף הקורונה. זאת לאחר שהתגלו הרבה מחדלים (מכוונים ושאינם מכוונים) מצד בייג'יניג, מחדלים אלה שנחשפו הן על ידי שירותי המודיעין האמריקנים, והן על ידי שירותי המודיעין הבריטיים שגילו כי סין שיקרה הן לארגון הבריאות העולמי, הן ל-CDC, תוך העלמת מידע רפואי קריטי שהיה בידו לעצור את התפשטות המגיפה כבר בחודש דצמבר.

בנוסף, באחרונה דיווחו מספר כלי תקשורת כי סין הונתה מספר מדינות שקיבלו ממנה ציוד רפואי פגום כ'מחווה של רצון טוב', או בתשלום. כמו כן התקבלו דיווחים מחברות אמריקניות כ-3M על כך שסין חיבלה בציוד רפואי אמריקני במטרה לייצר מחסור בציוד רפואי בבתי החולים בארה"ב.


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *