האי ללא קורונה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בעלי השפעה בעולם התכנסו לישיבה קולקטיבית והחלו לחלק את איי העולם לחלקי חלקים על מנת להכניס אזרחים מכובדים לתוך שלב סטרילי אשר עתיד להיות בלתי עביר לכלל האוכלוסייה בעולם על מנת לבודד את בני המעמד הגבוה

השמועה אומרת כי ישנם מספר איים אשר מי שרוצה להיכנס אליהם צריך להיות בבידוד בן 21 יום עד אשר יוכח כי הוא אינו מפתח תסמינים, בידוד זה יהווה כרטיס לאותו האיש או האישה לכניסה לאי המכובד, השלב הכרחי על מנת להגן על תושבי האי.

בעלי השפעה עולמית אשר יכולים להרשות לעצמם שהיה תוך מרחב נטול נגיף שאין יוצא ממנו ואין בה ללא פיקוח הדוק נוהרים למקומות נטולי הנגיף תוך שמירה על חייהם בעוד הם עצמם גוזרים על חבריהם התנזרות מסויימת תוך כדי בידוד על מנת להוכיח כי הם אינם נשאים של הניף.

באי ישנם כל תנאי המחיה, מרופאים אשר הוטסו על המרחב בתשלומי עתק ובין אם זה כל תנאי התברואה ההכרחים לצורך התקיימות בתקופה ארוכה, עשירי העולם יכולים בחלקם להיות בגפם עם בני משפחתם, אך במקרה והנגיף לא ימוגר בחצי שנה הקרובה סך כל הנפגעים יכול להגיע למיליונים כפי שהיה בשפעת הספרדית שגבתה 1% מחיי אזרחי העולם.

במקרה של עודף נפגעים ישנו בנק שמות שיתכנס בכל אי, כבר עכשיו ישנם גורמים ראשונים אשר הוכנסו לבידוד מרצון על מנת לקבל עליהם תפקיד באים השמורים ובסוף הבידוד כ 21 יום הם יקבלו משרת עבודה באי כבר עכשיו.
אי נשיאת הנגיף על ידי אף אדם בסביבה מאפשרת חוסר הדבקות, כלומר, אם אין נשאים בסביבה אף אחד לא נדבק – זאת לא פלישת חזיירים, זה נגיף מדבק שיש צורך להרחיק מימך את הנשאים והחולים.

עשרות זונות הוכנסו לבידוד מרצון לצורכי עבודה עתידית באי


כבר עכשיו ברור כי בעולם ישנם מאות אלפי נשאים של הנגיף, חלקם לא יחלו וחלקם יחלו ויחלימו, אך גיל האנשים אשר מבוגר יותר בעולם (והם גם בעלי האמצעים) אינם מחוסנים מנגיף הקורונה ובכך הם מבקשים ליצור סוג של בידוד אגרסיבי לעצמם עד לרמה של אי שלם רק להם ולעובדיהם, אין בא ואין יוצא ממנו.

ההצלחה שלהם מסובבת על רמה כלכלית גבוה ביותר, הם מחזיקים משרתים ומסוקים רבים שמשנעים את המתבודדים ישירות אל האי כאשר כל הטייסים והמלווים שלהם מבודדים בעצמם על מנת שאף אחד לא יביא את הנגיף אל תוך האיים.
כאשר יגיע החיסון אל השוק הוא ישלח אל האי הואיל וחלק נכבד מהאשים אשר באי הם אלו אשר בעלים של חברות חיסון ו/או שהם מושקעים ומממנים את החיסון.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *