מערכת החינוך תושבת עד לחג שבועות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אנו עומדים בפתחה של מלחמה נגד וירוס עקשן שאינו מוכן לסור לחוקי האנטיביוטיקה ולפיכך אין מנוס מסגירת בתי הספר עד להגעת הקיץ.

מבערכת החינוך מבינים כי אין מנוס מסגירת ביתי הספר והגנים היות והם מהווים חממה של דגירת הנגיף קורונה, בתי הספר יהיו סגורים לאלתר עד לשבועות ומקרה הצורך יחזרו התלמידים ללמוד בחודשי הקיץ.

עם הגעת הנושא לפתחו של משרד החינוך במפלגת כחול לבן טוענים כי שר החינוך הבא יהיה עופר כסיף ולפיכך אין לאשר כרגע חופשים אל מעבר ליום העצמאות ששם ישונה תווי הטקס בכולל שירים בערבית בהר הרצל ושינוי הסמלים ובראשם קבר הרצל.

למי שאינו שוחה בפרטים, בהר הרצל קבור "תאודור הרצל" מאבות הציונות אשר ביקש בזמנו ללכת להקים מדינה באוגנדה, אך לאור התנגדות חלק נרחב מהעם הוא התעשת והחליט לסמן את מדינת ישראל כמדינת היהודים.

היום אחרי כשבעים שנה לאחר שטיפת מוח של רינו צרור מגלי אשף אנו רואים כי ממשלה של יוצאי השואה ביחד עם השלוחה הרוסית בארץ עם ערבי ישראל מבקשים לשנות את החלטת הצונים דבר שדי מסתדר עם התנהגותם בשנת 1930 כאשר נאמר להם במפורש כי התעסקות עם הנאצים זה דבר מסוכן.

ההחלטה להפסיק את הלימודים מלווה בחשש של חברי הממשלה הערבים כאשר הם מציינים שהרמאדן בפתח וצו של אי התכנסות בהר הבית לאור החשיפה לנגיף מהווה הפרה בוטה של ההסכמים הקואליציונים המתגבשים בין הרוסים לערבים.

הרשימה המשותפת מבקשת מאביגדור ליברמן לאמץ את מודל איליב שבסוריה ששם נוכחות רוסית, ערבית, פרסית וטורקית בציר אחד וללא הפרעות (כרגע ישנם סדר גודל של 50,000 מתים בלבד כתוצאה מירי והפגזות מטוסים), ליברמן יותר מודאג מי יכולת הגעת התלמידים הרוסי לאוניבריסיטאות כי רק כך הם מקבלים מלגות.

בשורה התחתונה, מסתמן כי לא יהיה מנוס אלה להשבית את הגנים ובתי הספר של כלל הציבור ובעוד הרוסיות ימשיכו ללכת עם ערבים (זה לא התבוללות כי הן לא יהודיות) נראה כי המשותפת וליברמן יגיעו להסכמות גם בנושא אופי הרמאדן במדינת ישראל בזמן הלימודים.

מדליק משואה
אחמד עיד, מדליק המשואה

המוקש היחידי אשר מתנגש עם הרשימה המשותפת וישראל ביתנו זה "חוק החזיר", בעוד אבגדור מבקש להוסיף ל"הזנה" של ילדי ישראל חזיר בתפריט, ישנם חברי כנסת אשר טוענים שזה יהרג בעל יעבור.

הרשימה המשותפת
היימן עודה עובד בבונים החופשים

כך או כך, תלמידי בית הספר לא יחזרו השבוע (פורים) לבית הספר.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *