הבנקים שוכרים חברות אבטחה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

התפרצות הקורונה מביאה את בכירי הבנקים בישראל לשכור חברות אבטחה לא ברמה של סבא זקן בכניסה לבנק, אלה חמושים של ממש אשר יעמדו בחזית הבנק ולא ייתנו לאזרחים להיכנס עד לרמה של מעצר אלים.

בשקט בשקט עולה כי בשבת נרקמת לה רשת הגנה בנקאית אשר מבינה כי קושי הנזילות אשר עתיד לפקוד את המשק יגרור אחריו אזרחים זועמים אשר רוצים מזומן בידם לצורך התקיימות יום יומית, בעוד הממשלה שולחת את כספי האזרחים אל זרועות הבנקים מסתמן כי הבנקאים הם החוליה החזקה בשרשרת כל עוד בקופות החולים לא נמסר כי שינו חיסון מצוי.

קורונה
הבונים החופשיים כבר הכינו את כל ההכנות הנדרשות

כאשר האזרחים במדינת ישראל יבינו כי אין בידם מזומן ואין עבודה יחל אפקט אלים שגרור אחריו גנבות ושודים עד לרמה אלימה, השוטר הממוצע לא יכול היה לענות לקריאות ביום גשום אחד (אסון המעלית בתל אביב) אז ברור שמקרה של כאוס המשטרה תחדול מלתפקד.

כבר עכשיו כוחות פועלים בשטח והם עושים לביתם, גורמים בכירים בכיבוי האש תחת הנהגת הוועד של מכבי האש מעביר אזהרות לאנשים שלומם והם דואגים להצטייד בכל אביזרים הנדרשים לצורך הימנעות מהדבקות, זה לא ברמה של סגירה כמו ליאור נרקיס בחדר בבידוד, אלה שלב קשה יותר של אלימות חברתית תוך שליטה של ערבי ישראל על המרחב הציבורי.

אוכלוסיות שלמות אשר עונות על ההגדרה "חלשות" שאינם תחת קטגוריה "הגיל השלישי" כלומר, זקנים, עומדות להטיל סוג של טרור אזרחי ברחבי הארץ בידיעה כי היא מפועלת תחת קווה אנטישמי, הערבים יפגעו ביהודים במידה ויתאפשר להם וכלל זה גם ברמה של שוד ורצח אלים על מנת להשיג 2 מטרות:

1. הישרדות של האוכלוסייה הערבית במדינת ישראל.

2. הריגת יהודים לצורך השתלטות על המרחב הציבורי.

ממשלת ישראל, באשר היא, מסתירה את הסכנה הזאת מהאזרחים היות והיא אינה רוצה לגרום ללחוץ אזרחי כבר עכשיו, היא מעדיפה לשדר סגר, אך בעוד בביתי המשפט לא יתנו לממשלה לסגור את האזרחים השלב הבא הוא סגירת בתי המשפט לדיונים ושפיטה של אזרחים שלא בפינהם.

מוטב לאזרחים, כך על פי הנראה, מעבר לרכישת מזון לשעת חירום גם להצטייד בנשק כזה או אחר לצורכי הגנה עצמית לאור האלימות אשר עתידה להתפרץ במקרה של רעב, סגר, התפלשות ערבית בצפון הארץ – אל תשכחו מה עשה מוכר הפרחים מחיפה בהר הבית.

כבר עכשיו נשלחו שליחים ברחבי הארץ על מנת לייצר קבוצות תמיכה, הגדולים שבהם הם הבונים החופשיים אשר כבר עכשיו פועלים לנצל את המצב על מנת לשאוף לשלוט יותר מימה שהם שולטים עכשיו במרחב, אנשיהם היו הראשונים לקבל את החיסון שיגיע מה שימנע מהם סגר ויכולת להסתובב חופשי במרחב הציבורי.

השילוב בין חוסר יכולת משטרתית לפעול והתכנסות מערכת כיבוי האש מביאים את השלב שבו צהל יכנס למרחב הציבורי תוך שחיילי צהל בין אם פונים נשקיהם כלפי חוץ (בגבולות) ובין הם שהם יופנו כלפי אזרחים סוררים מביאים את התפיסה של שליטה לרמה של "שטח צבאי סגור" התקוממות אזרחית בשילוב "מחאה אזרחית" ביחד עם הערבים שבשטחי מדינת ישראל מסוכנת מאוד ליהודים לאור אי יכולת המשטרה והצבא לתפקד במצב שכזה.

האלפיון העליון של מדינת ישראל כבר מנחה את אנשי שלמה כיצד לפעול וכבר בשבת זאת נערכה הערכת מצב "קיצונית" מה שיאפשר כנראה "ירי" על פורעי חוק ובוזזים.

שופטי הכס מחפשים אצטלות על מנת להכשיר את השרץ, כל תנאי מקדים שיאפשר להם להמשיך לשלוט במרחב הציבורי ולדאוג לילדיהם ומשפחתם מ"האספסוף" המתהבהם.

השופטת חיות תפסוק מי יקבל חיסון ראשון, האלפיון העליון או התחתון

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *