גרטה טונברג צריכה לעמוד לדין על פשעיה כנגד האנושות.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

גרטה טונברג, מי שביקשה לבטל את העולם מצריכת פלסטיק וחד פעמי הביאה עלינו את האסון שנקרה "נגיף הקורונה", אלמלא השרמוטה הקטנה העולם לא היה סובל כל כך עכשיו.

התקשורת הבולשביקית הובילה מהלך על מנת למגר את העולם מצריכת החד פעמי, והנה עכשיו כל העולם אחרי כמספר חודשים בודדים מסובך עד העצם עם מחלה מזהמת שנובעת מחוסר סטריליות שרק כלים חד פעמים יכולים להתגבר עליה… ברמה של שגר ושכח, אכול וזרוק.

הזונה הבולשביקית רימתה אותכם

הכלבה הקטנה קיבלה פריים טיים בכל העולם מבלי לקבל אף טיפת ביקורת אודות מעשיה הרעים נגד האנושות, לא רק זאת, התקשורת הבולשביקית הטילה את צריכת הכלים החד פעמים רק אוכלוסיה מרובת ילדים וככזאת ניסתה להחליא את כל משפחות המרובות ילדים.

עיריות בשלטון המקומי, משרדי ממשלה, זונות קוק, מקומות עבודה, יפי נפש ואוכלים בתחת קפצו על המציאה והוציאו את הכלים החד פעמיים מהמרחב הציבורי וטרחו לספר לנו כי אם נשטוף את הכלים נחסוך לעולם זיהום אוויר.

ככה בעולם בנו את האוכלוסייה שיהיה אפשר להדביק אותה מהר יותר ולחסל את שארית הפליטה שאינה עומדת בסטנדרטים יפי הבלורית והנפש, ועכשיו כל העולם משלם את המחיר האדיר בגין מעשיה של האוטיסטית המפגרת גרטה טונברג.

בכל רחבי ישראל, ובעולם בכלל, כולם מתבקשים להשתמש בכלים חד פעמיים על מנת שלא להידבק בנגיף הרע שהגיע אל העולם, גרטה הכלבה הלכה לה לדרכה מבלי לתת את הדין על רצח מאות אלפים בכל העולם כתוצאה מההרצאה המטופשת שלה.

במנהל תקין, גרטה טונברג צריכה לעמוד לדין על פשעיה כנגד האנושות.

עכשיו כולם ידועים, אפשר לאכול כבש על המנגל ולהשתמש בחד פעמי – כי החיים של בני האדם חשובים מאוד, ועדיף עוד קצת פלסטיק בעולם מאשר עוד יום עם פרופגנדה של אהבלים שימושים.

עכשיו לאחר שהעולם הבין כי כגרטה טונברג היא עובדת אלילים פגאנית, אפשר לתהות אם ה"בימבו" הקטנה רוחצת ידיים עם מגבונים ואוכלת בכלי פלסטיק על מנת להגן על עצמה מעצמה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. שונאת את הכתבה 2023-06-01

    חתיכת כתבה מגעילה נוראית שווינסטית וללא ספק הגרועה ביותר שקראתי מימיי.
    אם הכותב הכתבה טורח לבזבז את הזמן בצורה איומה , נוראית וזוועית ששכזו, לפחות שידייק בפרטים.
    ללא ספק זו הכתבה הנוראית והמבישה ביותר שקראתי מימי, מי שכתב.ה שיתבייש בעצמו.
    לא לדבר על כך שהכתבה פשוט מסיתה.