הקורונה הוא בסיס איסוף DNA

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יותר ויותר בדיקות מראות כי האנשים אשר עברו הליך של זיהוי נגיף הקורונה בגופם נאלצו לתת הפרשות כגון "רוק" וכמובן בדיקות דם, ומה עולה מתוך הבדיקות?

כל אזרח בסיף אשר נאלץ להיבדק ע"י השלטונות נתן דגימת DNA שלו בטיעון שזה נדרש להליך זיהוי נגיף הקורונה, לא רק שהאזרח לא התלונן על חום גוף גבוה או שיעול, אלה שהאזרח שמרגיש טוב נאלץ לתת את ההפרשות שלו לשלטון כאשר הוא חוצה עם מכוניתו ערים שונות.

ולאט לאט עוד ועוד ערים מבקשות מהאזרחים שלהם להיבדק ולתת הפרשות כאשר ההפרשות מנווטות אל מרכזי הרפואה ומשם למיפוי ע"י השלטונות, הקורונה היא כיסוי מושלם של העולם לחייב את אזרחי העולם לתת בלב פתוח ובנפש חפצה את ה DNA שלהם.

לא פעם דובר באתר "קונספיל" על הקונספציה של "לחץ מלמעלה ולחץ מלמטה" והנה פה ישנו לחץ שכזה, אם לא תיתן את הבדיקה יתכן ותחלה במחלה שאין לה תרופה וכמובן תדביק את הסביבה שלך ואם לא תיתן את הבדיקה מרצון נחייב אותך בכוח.

בסין מופו למעלה מחצי מלייארד אנשים, זה המיפוי הגדול בעולם וכרגע באיטליה הנושא תופס תאוצה רצינית ביותר, היום כאשר הרפובליקה הצרפתית היא זאת אשר הובילה את "החופש" נאלצת להכריח את אזרחיה להגיש לה את הבדיקות למציאת הנגיף שכמובן מכילות אפשרות לזהות את ה DNA, כמו כן נדמה כי ישנם חריגים אשר אינם נדבקים במחלה והם כנראה מכילים רכיבי DNA שעדיין לא ברור אודתם.

נותנים DNA מרצון

ההיסטריה סביב הקורונה מאפשרת ל"אח הגדול" לקיים מאגר נתונים עולמי אדיר בלתי מפוקח תוך ניצול ההזדמנות המצוקה שנוצרה באזרחי העולם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אחד שפוי 2020-03-07

    ברור, למה לא, יש לממשלות משאבים לניהול מאגר הDNA אבל אין משאבים כדי לקחת דגימות מכולם