החלה מלחמת תורכיה סוריה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הקרבות העזים אשר היו באדליב הסורית מביאים את ארדואן אל הקצה לא לפני שהוא מכריז על פלישה ללוב ומזרים שיירות טנקים אל תוך החזית הסורית.

אתמול בערב הקצב מדמשק חיסול חיילים טורקים, וכמיטב המסורת אפשר לומר "להרוג תורכי ולנוח", אך פה זה לא המצב, הסולטאן אשר רוצה להגיע עד הר הבית דרך ירדן מעצים את הכוחות בחזית ומפנה אצבע ישירה אל רוצח ההמונים באשר אסד.

הקצב מדמשק
לא הסכים לקחת מרבין רק את הגולן

למי שלא מכיר את אסד, היות והתקשורת הבולשביקית בארץ רוצה להחזיר לו את הגולן, אסד הוא איש רע מאוד, אשר שוחט את האזרחים בארצו תוך שהוא משתמש בחביות נפץ כלפי האוכלוסייה בעוד הוא עצמו חיי בארמון.

אתמול בלילה נורו עשרות פגזים בין הצדדים ונדמה כי אנו מגיעים לנקודת האל חזור

תורכיה חברה בברית נטו ואם תותקף ע"י אסד היא תבקש עזרה, אך אם היא תותקף ע"י רוסיה ניתן לומר שהעולם מגיע לקצה הבעיה, היות ומעבר לוויכוח על הטריטוריה והנפט אפשר לומר כי תורכיה מביאה איתה אג'נדה סונית דתית.

הסולטאן התורכי הבין כי הגיע הזמן לפועל, וכנראה שתוכנית המאה של טראפ מדרבנת אותו לתפוס אחיזה בשטח ולייצר מצב שהסכם סייקס פיקו קורס והוא העותומאני החדש אשר יכול לשלוט על המזרח התיכון כפי שהיה לפני כ 100 שנה טרם הגעת הבריטים והצרפתים להסכמות.

מקרון הצרפתי משתגע מהסולטן והכוחות אשר הוא שלח ללוב, הצרפתי מנסים לשלוט במזרח התיכון למרות שאין להם יכולת ממשית לעשות כך, הסולטן מזה את המצב ופורש כנפיים בלוב ובסוריה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *