הגזענות של מכבי חיפה כלפי שועה דומה מאוד לגזענות של אבי נשר כלפי אספה.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ירדן שועה הוא שחקן מצויין אשר סובל מגזענות מטעם הראיס של מכבי ומנהליה, אך ביזיון תקשורתי כפי שנעשה כלפי אוהדי הכדורגל מטעם ערוצי הספורט הבולשביקים מעולם לא נראה חד יותר.

כולם יודעים שעד לפני כשני עשורים לא היה בעידן הטלוויזיה ריבוי, היום אתה יכול לראות משחק כדורגל בסטרימר של יו טיוב או בשידור ברשת חברתית כזאת או אחרת, כולם ראו מה היה כאשר ה"רומני" עומר אצילי ישב על הספסל וכיצד עבדו בשבילו בכל ערוצי הספורט באופן שהעמיד את ביתר ירושלים בזמנו בצורה מפולגת.

בין אצילי שחורר בסוף בעל כורחו של אלי טביב לבין ירדן שועה שסובל מאוד מהנהלת מכבי חיפה עומדת לה רק התקשורת הבולשביקית אשר פעם מרימה את הנושא (כשזה מדובר ברומנים) ופעם מקטינה את הנושא (כשזה מדובר בשועה).

ירדן שועה זה לא כל הסיפור, זה רק התחלת הסיפור, זה ממשיך בהתנהגות בזויה כלפי שחקנים ממוצא מזרחי ואתיופי וממשיך בפגיעה כלכלית ותדמיתית כל עוד הבוס הגדול נותן לזה לגיטימציה.

אתם לא ראיתם את הסרטים של אבי נשר, וגם אם ראיתם אותם בטח לא התרשמתם מהזיונים ואורגיות שאבי נשר תרם לכן בדיזגוף 99, זה מה הוא יודע, זאת התרבות, התרבות היא אורגיות סמים ואלכוהול… כך גם עשה הבן שלו .. ממשיך דרכו, התפוח לא נפל רחוק מעץ.

רק שלתפוח של אבי נשר לא היה מזל, החבר השיכור שלו, לכאורה, גרם לו להיכנס ברכב של "אספה" הכושי, ומכן קצרה הדרך לגייס את הממסד הבולשביקי ולהכניס את השחקן התמים לתוך הכלא.

מרקו בלבול צריך ללכת לבית, הגיעה הזמן לרענן את השורות במכבי חיפה, אין מקום לאנשים כאלו בכדורגל שמעניקים התעללות בחינם לשחקן כל כך איכותי ומצליח, מרקו בלבול לא היה עושה מעשים כאלו לשחקן העונה לשם "צימרמן" וכד'.

התקשורת במקום למגר את התופעה מחבקת את מכבי חיפה כפי שהיא מחבקת את "אבי נשר", התקשורת יודעת להעביר ביקרות רק אם זה לא נגד אנשי ביתה, האנשים שלה, היא דואגת לעצמה, בעוד שיעקב שחר מקלל את כולם כאחרון הבסטיונרים בשוק כמו בהמה השני, אבי נשר, עושה סרטים לעדה שלו בלבד.

אם שמו של ירדן שועה היה זהבי אין ספק שהיו מתייחסים אליו אחרת.

אפרופו זהבי.
אסור לתת לערן זהבי לשחק בנבחרת עד אשר והוא ובני ביתו יעברו בידוד.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *