שוב פעם צהל מתנגח באתיופים והפעם עצר גמליאל מעדני כאשר הגיע ללשכת הגיוס

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אתמול הפלג הירושלמי יצא לכביש 4 וסגר אותו למשך כשעתיים, התקשורת הבולשביקית שוב סימנה את החרדים והזונדרקומנדו יאיר לפיד ישר קפץ כמו מנאייק , מה שלא נאמר לציבור כי החרדי האתיופי הגיע כמתבקש ללשכת הגיוס ושם עשו לו אמבוש.

גמליאל מעדני יצא כחוק אל לשכת הגיוס וכאשר הגיע לשם בניגוד לכל סיכום עם חברי הפלג הירושלמי הוא לא שוחרר עם מסמכים אלה הותקף בשלל הצעות מגונות שגרמו לו להיאסר כבר למעלה משבועיים בתנאים קשים.

כל חברי הפלג הירושלמי אשר מגיעים אל לשכות הגיוס נאלצים לחתום על מספר מסמכים ואז להמשיך לדרכם עד הסיבוב הבא, כידוע, מדינת ישראל לא מגייסת פציפסטים (אביב גפן) ולא ערבים (אחמד טיבי) ושאר זונות קוק התל אביבים, אך כאשר הבחור האתיופי הגיע את לשכת הגיוס נדמה כי יד מכוונת לחצה יותר מדי על הבחור בכוונת מכוון.

נכון, יש אתיופים טייסים ויש אצנים ויש כדורגלנים (אלפים של כדורגלנים – אנחנו ממש לפני מהפכה בנושא – במקום שחקני כדורגל ערבים בנבחרת יש לשים אתיופים), ויש גם אתיופים חרדים, לא רק חרדים אלה גם בפלג הירושלמי.

כאשר ללשכת הגיוס נכנס אתיופי חרדי אשר רוצה ללמוד גמרה ותורה לאורך כל חייו הקצינות הבכירה בצה"ל דרך הפצ"ר (החד מיני) מבינים כי אם האתיופים ילמדו תורה זאת בעיה לאומית קשה מאוד ולכן החליטו לעצור את הבחור.

גמליאל מעדני לא הבין מה רוצים ממנו, כרגיל, בלשכת הגיוס החלו לשאול אותו ולהתקיף אותו שוב ושוב עד אשר הבחור בולבל ומכן לקחו אותו ישר למאסר בפועל כנראה בהוראה מגבוה לצרכים פולטים של יאיר לפיד.

אין ספק כי בגוש המפה הפוליטית הימני אי גיוס מתקבל בהבנה מסוימת כאשר מדובר באנשים דתיים שרוצים ללמוד תורה, בעוד שבמפגלות כמו כחול לבן והעבודה מעדיפים לתת פתור מהצבא רק לערבים, כשיאיר לפיד רואה בחור אתיופי חרדי הוא נרעד, הוא מפרקס, הוא הופך להיות חולה, הוא נגמר ומתחיל לפרפר.. אתיופי.. ועוד חרדי .. עוד צבא? (גילוי נאות יאיר לפיד היה מגיע לצבע ב08.00 למסדר הדגל ובחמש היה שותה בקפה תמר)

גמליאל מעדני לא טעה, הוא לא גנב ולא שדד, הוא לא התפרע, הוא לא שיכור ולא מסומם, הוא רק רצה ללמוד תורה ומה שלא עשו לאבותיו באדיס אבבה עשו לו פה במדינת הציונים, המטרה הייתה ברורה, צור קרע בין החרדים לחילונים – תרים את נס הקרן על חשבון האתיופים.

יש אתיופים חרדים ויש לומדי תורה, למעשה יש אתיופים רבנים גדולים ונשגבים והממסד החילוני שנבנה במסגרת מפגלת כחול לבן מראה בדיוק מה הוא חושב על אתיופים לומדי תורה, הבן של יאיר לפיד לא יעשה צבא היות ואבא שלו כבר הכריז עליו כ"חולה" (ואם יעשה צבא זה יהיה בסגנון נועה קריל – כל השנה בחופש וללא הגבלת שכר).

על הרמטכ"ל להורות לשחרר את גמליאל מעדני לאלתר ולא להיכנס לניגוח הפוליטי בין השופטת חיות ובין המשיכה של הפצר, ההקבלה לשחרור מהצבא בין האוכלים בתחת לבין למודי התורה היא סטייה בפני עצמה, כאשר יש לנו פצר שמחזיק אתיופי לומד גמרה המצב יותר נפיץ כי האתיופי שלומד גמרה יודע שהפצ"ר אוכל בתחת בניגוד גמור לכתוב בתורה הקדושה.

ולסיכום, גם הנכד של ליברמן, שיגדל בדרכים טובות, כנראה לא יעשה צבא, אז חאלס עם הבולשיט הזה, ותפסיקו להשתמש באתיופים ככלי ניגוח, תחשבו על זה חרדים שחורים מפגינים יד ביד עם אזרחים "שחורים" זה לא משהו יעשה טוב למדינה.

שחררו את גמליאל!!

אתיופי חרדי
גמליאל העצור (משמאל) כיון שרצה ללמוד תורה וגמרה

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *