ליברמן נאף

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מי שאשם בתקרית אשר הובילה להסלמה היה אביגדור ליברמן בכך שעבר על חוקי הצנזורה כתוצאה מלחץ של גורמים אשר מובלים אותו והוא כתינוק שנשבה עושה כרצונם וכרצון הג'הד האיסלמי.

אביגדור
מגלה סודות מדינה לגורמים עוינים

ישב ליברמן אצל רינה מסריח וסיפר כי ראש המוסד סגר דין אי שם עם אחד מדינות ערב והחמאס, עוד באותו לילה, יותר נכון באשמורת הבוקר הגיחו 2 פעילי ג'יהד וניסו לנקום על המעשים של ראש המוסד בניסיון לרצח של חילי צהל.

צהל זיהה את המפגעים וחיסל אותם ושר הביטחון הורה בגבורה להביא את הגופות שלהם מתוך שטח עזה על מנת להחזיר את הגיבורים שנפלו בידי המרצחים הלא הם אורון שאול והדר גולדין, מעשה אמיץ מאוד מצד שר הביטחון.

אביגדור ליברמן נשלח אל אולפן ערוץ 12 במטרה לסכל את הצלחתו של ראש הממשלה וראש המוסד לעניין ההסדרה, הרי מספרים כי לפטרונו של ליברמן ישנם שטחים בתוך עזה ושם קבור המון כסף, לא ברור מדוע אביגדור נואף ורועה בשדות זרים אבל אין ספק כי הוא איבד את שיקול הדעת.

אביגדור ליברמן הוא איש רע, רע מאוד, לא רק שהוא גורם נזק במשך שנה שלמה למדינת ישראל הוא עכשיו עבר להיות "מיט רומני" בפרשת ההדחות של טראמפ, לא ברור מדוע היועמ"ש לא פותח בחקירה נגדו תוך בדיקה של הטלפון שלו מי נותן לו את ההוראות.

אזרחי אשקלון צריכים לדעת, כל הבלגן הזה שהיה ב 48 שעות האחרונות נוצר כתוצאה ממהלך של אביגדור ליברמן וניסיונו להרוס את מדנית ישראל בנושא ההסדרה עם החמאס ולו רק בגלל בצע כסף. 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *